web analytics

Samsung hatırlarsanız Iphone 4 e karşı çıkabilmek için S2 modelinde sürekli dayanıklılık testi yaptığı videoları koyuyordu, S2 üretiminde kullanılan maddelerde ötürü Iphone 4 e göre çok daha az hasarla çıkıyordu. Şuan elimde 1 ay önce aldığım Samsung S3 telefonum bulunuyor.
Cihaz ofiste yaklaşık 55 cm lik bir masanın üzerinden parke zemine düştü.

Ön yüzü parkeye bakıyordu,elime almamla birlikte cam kısmı parkede telefon ise elimde kaldı. Neyse dedim olacağı vardı oldu hayırlısı, aynı gün cihazı Samsung’a yolladım, 550 TL istediler ve %100 kullanıcı hatası kanaatine vardılar. Sayın Samsung bu telefon 55 cm’ den düşüp, o överek bahsettiğiniz hd amoled ekranı tuzla buz oluyorsa bu benim problemim değil Samsung’ un ve Galaxy S3′ ün dandikliğinden ve dayanıksızlığındandır.

Alırken Iphone ve Samsung arasında kalmıştım ve şimdi o kadar pişmanım ki Iphone’ a 500 TL üste verebilirim. Samsung’un servisi o kadar pişkin o kadar vurdum duymaz ki bir dönüş yapma zahmetinde bile bulunmadılar, cihazı yolladıktan 10 gün sonra ancak ben ulaşabildim yoğun bir telefon bekleyişinden sonra.
Şuandan itibaren Samsung ve ürünlerine bireysel savaş açmış durumdayım, yakınımda çevremde kim varsa herkese a dan z ye Samsung almamaları konusunda caydırıyorum ve etkiliyorumda. Şimdiden en az 15 kişiyi s3 almaktan vazgeçirdim.
Sen cihazı yapmamaya devam et Samsung.

Arkadaşlar bununla ilgili ne yapabilirim? Yargı yolunda ne adımlar atabilirim, bilgilendirebilen arkadaşlar olursa çok sevinirim.

Epimedyumlu Macun
  1. samsung servislerinden başarı servise göndermeyi deneyin ben dağa önce brick olan telefonumu gönderdim ana akrtı mı ne değişti geldi hiç parada ödemedim tavsiyem budur BAŞARI SERVİS

  2. arkadaşım dediklerin doğru olabilir ama iphone marka telefonda dayanıksızlık sansungtan daha kötü durumda bilmeni isterim çeşitli forum sitelerine bakarsan nedemek istediğimi anlarsın tesekürler

  3. ne yaptınız acaba benimde ekranım çatladı çözdünüzmü ?

  4. galaksi s3 telefonum çantamda anahtar carpması yüzünden çatladı fonksiyonda hiç bi sorun yok çalisiyo herşey normal ekran dısında değişim için570 tl istiyolar alternatif suna bilirmisiniz garantiden ciksa bile yaptırırım uyguna daha borcunu ödemedim telefonun sağlam kırılmaz çizilmez kırıstal ekran demişlerdi bu mu kırılmayan çizilmeyen telefon verdiğim paraya yazık bidaha samsung marka pil bile almam

  5. Arkadaşım birdaha samsung markaya tövbe 50 cm yükseklikten elinde normal beton zemine düştü ve ekran paramparça 2000 tl para ödüyorum hale ben iphone kullanılan biriydim defalarca elinden düştü üzerine yattım cebimde tezgaha sıkıştı yinede bir şey olmadı hani samsung s 3 kırılma çizlemeyen camdi

  6. Cihaz evimde yaklaşık 55 cm lik bir masanın üzerinden parke zemine düştü.
    Ön yüzü parkeye bakıyordu,elime almamla birlikte cam kısmı parkede telefon ise elimde kaldı. Neyse dedim olacağı vardı oldu hayırlısı, aynı gün cihazı Samsung’a yolladım, 550 TL istediler ve %100 kullanıcı hatası kanaatine vardılar. Sayın Samsung bu telefon 55 cm’ den düşüp, o överek bahsettiğiniz hd amoled ekranı tuzla buz oluyorsa bu benim problemim değil Samsung’ un ve Galaxy S3′ ün dandikliğinden ve dayanıksızlığındandır. yazık verilen paraya

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Goodyear Lastiği Balon Yaptı

      barboros

      SAKIN GOODYEAR MARKA LASTİK ALMAYIN. Firmamda ve evimde 8 araç bulunmakta yaklaşık 30 senedir evimizde de kullandığımız araç var. Daha önceki kullandığım lastik markamı bırakarak bir dostum sayesinde GOODYEAR markasına geçmiş bulundum. Hay geçmez olaydım. Hyndai Matrix olan arac
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      aykut

      2013 Yılında TTnet kullanıcısıydım D-Smart'tan aradılar D-Smart kullanın dediler, ben de TTnet ile sözleşmem var ceza öderim dedim. Biz onu hallediyoruz TTnet'e yazı yazıyoruz üyeliğinizi direk D-Smart'tan devam ettiriyoruz, hiçbir problem yaşamazsınız dedi. Bende tamam o zaman de
    • LACOSTE Ürün İade/Değişim Yapmıyor

      meral koçak

      Lacoste firması hiç bi zaman ürürnün arkasında değil. Değişim asla yapmıyor. Müşterler dikkat etsin
    • radio 34 mesaj ücreti

      Ademcinal

      Siz insanlari kandırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz 16.11 2016 tarihin de reklem yaptığınız kiredi şirketini aradım hattından 150 tl ücret kesilmesine rağmen bağlantı kurulmadı bu yüzde radyo 34 hakkında dava açmaya karar verdim saygılarımla
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Rıııdvan

      Aynı olay benimde başıma geldi .peşinat olarak 1.500 tl verdım aradan iki hafta geçti ve avukatım dediker senet var dediler . Bende panik oldum sonra üyeliğimi iptal edin dedim yok olmaz senetleri hacize veririz dedıler sonra 2.000 daha verdim ve suan ne yapcagımı bilmiyom bana bu konuda
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      erolum

      AŞAĞIDAKİ KONU HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VEYA YAŞAYAN BİLGİ VERSİN LÜTFEN şenol hukuk birosu aveadan kalan borçları tahsil eden bir avukat ofisi 2004 yılından kalan 150 tl borç için bunlar sürekli ıkı yıldır arıyorlar ( tüm akrabalarım dahil ) sürekli haciz getirmekle tehdit
    • D&R değişim sorunu

      sinem

      gerçekten D&R en sevdiğim mağaza çalışanların güleryüzlü lüğü samimiyetide ayrıca en sevdiğim şey hepinize teşekür ederim D&R beni çok mutlu ediyor
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      erolum

      bu şenol hukuk birosundan sürekli arayarak tekdit ve şantaj yapıyorlar bunlar hukukcu falan değil .. konuşmak istediğimde telefonu suratıma kapatıyorlar ....... sirk yerine hukuk birosu diyerek hukukuda ayaklar altına alıyorlar arayan p
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Mustafa ÇALIŞIR

      Merhaba Arkadaşlar Üniversite öğrencisi Aslen sivasli Ankarada yasayan ve Konyada okuyan bir hanım efendiden aldim Tamamen yardım amacli almistim fakat suanda aldigim ürünleri cope attim okuyup arastirinca fikrim degisti İnsan sagligini bu sekilde ucuz ve basit olarak görenlere ve bizi kan
    • türk assist

      Av. Uğur ONAY

      Forumda gönderi paylaşan arkadaşlar. Mehmet Gönül Bey'e gelen mesajın birebir aynısı kardeşime gelmiş.Kardeşim beni aradı. Ben de 534 6552308 numaralı sözde Av. Hasan Yıldız olan kişiyi aradım. Saatle sonra telefonu Mustafa Yıldız adında birisi açtı. Kendimi tanıttım, Av. Ha