web analytics

Reklamlarında sağlamlığı, yeni dayanıklı ekranı gorilla glass 2 diye gösterdikleri ürün, galaxy s3 aldığım 3.gün ilk düşmede üstelik 50 cm den düştü ve kırıldı hatta telefonun kasası bile ezildi. Bu durumun kullanıcı hatası olması nedeniyle garanti dışı olduğu söylendi fakat bu durum net bir şekilde ürün kusurudur, 50 cm den düşen telefon üzerinden kamyon geçmişe döndü.

Samsung birde telefonumu istemesine rağmen dönüş yapmama nezaketinde!!! bulundu, iletişime geçtiğim tüm yetkililer aynı anlayışsız tavrı takındı. Doğadan ilham aldık dedikleri en iyi telefonları “garantili” s3 dayanıksızlığıyla beni mağdur etti.

Samsung ise konu ile zerre kadar ilgilenmiyor. Samsung markasını özellikle tercih eden biri olarak, evime samsung ürünü sokmamaya ve yakınımdaki hiç kimseye samsung markası aldırmamaya yemin ettim. Kırık telefonu kullanmaya devam ediyorum, ve sorunuma muhatap bulmadıkça gezmeye ve insanlara bu telefonu anlatmaya devam edeceğim, daha şimdiden bu kusurdan dolayı yüzlerce insanın telefonu almaktan vazgeçtiğini söyleyebilirim.

sen benim sorunuma duyarsız kalmaya devam et samsung!!!

Epimedyumlu Macun
  1. at yalanı sikiyim yalanınızı emanet mi bu amk gorilla glass 2 cami rakip firmalar 3

  2. Benim isim hepinizden zor arkadaslar ben samsung galaxy s3 aldim ve 6 ay sora telefon bozuldu garantiye yolladim suya dusmeyen evden disari dahi cikarilmayan telefona dediler ki ya siz suya düsürdunuz yada telefonu cok kulanmissiniz denildi ve servis 180 € masraf cikardi yapdirmadan vaz gecdim telefonumj geri istedim istediyime pisman oldum keske onlara hediye etseydim telefon elime gecdiyinde arka ust sag taraftan 1 cuvatasini takmamislar ve telefonun ses acip kapama duymesinin yani kasayida kirmislar bana yollamislar SAMSUNG A BURDAN TEK BISEY SOYLUYORUM LANET OLSUN DIYORUM

  3. ben interneteki ilanlarda s3 ojinal yazan reklam lara kandımve aldım bibaktımki cin malı anlıcanın 100 tl lik leefona 500 tl verdim resmen haşlandım bi hafta uyku uyamadım mahkemeye verdim karakola gitim ama hicbirinden sonuc alamadım türkiyedeki adalet beli zaten ben askeri maaşla calışan bi garsonun allah belalarını versin hakım haram olsun hem budünyada hem öbürdünyada 2 elim yakalarında alahından bulsun kimse bu oyunlara kanmasın mazası olmayan tanın mamış sitelerden kesinkez kimse alış veriş yapmasın .

  4. Glaxy s3 aldım 2 hafta oldu sanırım elimden düsürdüm telefonun ekranında sorun yokken gorntu gelmiyordu garanti karsılamaz diyolar arkadaslar bende voltaj verip yakıp oyle garantiye gondermeyi düsünüyorum

  5. s3 ekran camı kırılan arkadaşlar 100tl ekran camı değiştirilir her türlü

    tablet,pc ve cep telefonunda öncü teknik servis hizmeti vermekteyiz.
    http://www.servisburda.com adresinden ulaşabilirsiniz.

  6. Merhaba yorumları okudum. Gördüm ki memnun olan çok az kişi var. Ben de S3 kullanıyorum telefonu 2. el ama tep temiz aldım. Ufacık bir çiziği bile yoktu. Artık telefonu o kadar düşürdüm ki telefonun ekranı haricinde her tarafı çizildi hatta boyası soyuldu. Bu arada telefonum lacivert. Bu arada kılıf veya cam filmi filan hiç bir şey kullanmıyorum sade telefon. Telefonumu merdivenlerden aşağı düşürdüm. Merdivenler Mermer. Her neyse sanırım bir 10-15 basamak takla atarak aşağı doğru gitti telefon ancak hiç bir şey olmadı sapa sağlam. Ancak bu mesajı yazmamdan bir 30 dk. önce telefonu cebimden çıkartırken düşürdüm. Bilirsiniz yerlerde plastik doğalgaz kapakları olur beyazdır kapaklar. Telefonunun kenarı onun kenarına geldi. Telefonun kenarı sanki üstünden kamyon geçmiş gibi ezildi dış ekranın ufak parçası kırıldı ve de çatladı ekran. Acaba sadece dış ekran yani dış camı ne kadardır bilen var mı?

  7. Samsung s4 düşünüyordum. Yazınızı okudum ve benim basimada gelebilir diye düşündüm. Müşteri memnuniyeti olmayan bir ürünü almak istemem.

  8. Samsung galaxy s3 narin bir telefondur kullanacaksanız özen gösterecek şekilde kullanacaksınız yoksa laf etmeyin sonrada hemen kırıldı ! Pis samsung kimse almasın parana kıyıp da 1 – 1.5 milyar verip 10 liralık kılıf almıyor birde sakarlığınla telefonu kırıyorsan samsung ne yapsın zarar mı etsin sadece kendinizi düşünmeyin

  9. Burada yazanlara inanmayin ben sahsen dayaniklilik konusunda s3 e guvenim sonsuz dogrudan 3 4 kez elimden betona dusdu direk sadece kasasinda cizikler var

  10. Yazık be böyle bişey mi olur telefon buz gibi dağılıyor üstelik bi cam 500tl telefondan pahalıya buna kim dur diyecek hiç mi bu telefon elden düşmeyecek ya bi çocukk gibi bakacağız ya da devamlı aynı şekikde cam mı değişeceğiz bu işlem kim ilgileniyorsa buna el atsın bu bir resmen soygundur

  11. Bune ya arkadas herkes catlamadan şikayetçiymiş ben daha yeni uyanıyorum. Telefon camı catladı ve o kadar ksıa bi mesafeden düstü ki aklınız hayalınız almaz. Ayrıca telefonu oyle 2 ay kullandım. Ve şimdi garantiye götürmemdeki sebep ise telefon kapanıp açılıyor inanın içim yanıyor verdigim paradan yazık diyorum valla yazık. Apple nokıa markasndan baska marka tanımam bundan sonrada.

  12. kötü bi durum bende 250 liraya yaptırdım eskisinden daha iyi oldu ama metal çerçeve hala çizik metalde değil ayrıca…

  13. Benim telin sağ tarafı çalışmıyor. Diğer tarafı çalışıyor ne yapmalıyım ?

  14. 150 tl ye kırık ön cam değişir. Ekran çalışıyorsa eğer.

  15. Orjinal ekran 400 tl ye değişir ön cam sadece 150 tl.

  16. Öncelikle kadir telefon hakkında bilgi ver durduk yere mi çalışmıyor yoksa düşme kırılma sonucumu. Ekran kırılırsa hiç çalışmaz ön cam kırılırsa normal çalışır. Senin anakart problem var gibi veya ekran denemek lazım neredesin ?

  17. Samsung s3 telefonların ana kart ve ekranı sorunları var en ufak düşmede ekran kırılıyor paranıza yazık en iyisi kullanmamak çünkü tamir ettirmek yenisini almakla eşdeğer en iyisi kullanmamak..

  18. halil korhan özcömert halil korhan özcömert Ağustos 16th, 2013 at 18:34

    Bende 6ay önce vodafone dan garantili s3 aldım s4 çıkmadan 1ay önce genel olarak telefonumdan gayet memnunum yani hiç kasma yada donma olmadı şimdiye kadar hatta mükemmel çalışıyor ancak samsung un kalitesiz malzeme kullanmasını kınıyorum. Telefonu aldığımda orjinal kılıfı nı aldım ve hemen telefonu kabına taktım dün telefonu tertemiz bir halde kılıftan çıkaracağımi düşünürken husranla karşılaştım kilifin icine giren tozlar telefondan cikmadi ve telefon leke icerisinde üstelik kasanın kosesindeki boyalarda atmalar mevcut .samsung u aradım ve durumu anlattım yetkili serviste inceleme yapılacağı söylendi ama telefonu yollamadim. Yollamayida düşünmüyorum çünkü herkese aynı cevap veriliyor kullanıcı hatası deniyor. Neyse bu arada telefonunun ekranı kırılan yada catlayan arkadaslara tavsiyem sakın telefonun ekranina 550tl vermeyin ebay.com dan araştırın orjinal gorilla glass 3 ekran 50tl bantlariyla beraber 70tl ye getirterek telefoncuya taktirabilirsiniz orjinal olduğu için hiçbir sıkıntı yasamazsiniz tek problem garantinin gitmesi .ama 550 tl vermekten iyidir hemde tamamiyla orjinal parcalarla .

  19. Arkadaşlar benim de bir sorunum var. Ben samsung galaxy SIII alalı 5 ay oldu. Ve alırken ayrıyetten yıllık garanti yaptırdım aldığım firmadan. (Aldığım firma GOLD). Bu garanti çalıntıyı da kapsıyor. Ama maddede şöyle diyor ‘sizin yaşadığınız yani emtia kelimesi kullanılmış orada çalındıysa sigorta kapsamına girer’. İki hafta önce tatile gittim. Kaldığım pansiyonun balkonundan telefonum çalındı. Pansiyona para veriyorum sonuçta orası benim emtiam adı altında oluyor mu acaba ? Neyse sonra polise gittim tutanak aldım. Tatilden dönünce gittim firmaya verdim 1 hafta içinde sonuçlanır demelerine rağmen iki hafta oldu sonuç belli değil. Sonuç red olursa tüketici haklarına başvurucam. Ama sizin başınıza daha önce böyle bir şey geldi mi ?

  20. Galaxy s3 mini telefonum cebimden düştü. Bunda önceki telefonlarım ne kadar yere düşsede bir şey olmazken bu telefonun camı kırıldı. Bütün hevesim kaçtı. Garanti servisinde ne kadar acaba ?

  21. Yukarıda anlatılanların hepsi başımdan geçti. Samsung almayın.

  22. Ben s3 ümü yere düşürdüm ve kamerası çalışmıyor. Acaba yapılır mı ki ?

  23. Ben de aynı durumdayım. S4 aldım 2 hafta oldu. Ekranda yanlamasına kıl inceliğinde çatlak oldu. Üstelik yere dahi düşürmedim. Kumaş pantolonumun yan cebindeydi (arka değil) orijinal 85 TL lik samsung koruma kılıfı da vardı. Üzerinde 20 TL lik çizilmez koruyucu jelatin de. Hala nasıl çatladı anlamış değilim. Herhangi bir darbe falan da gelmedi. Yanlamasına kıl inceliğinde boydan boya tek çizgi şeklinde. Güneşe tutunca amca fark ediliyor. Sonuç görüntü üstte 1 cm hariç gerisinde yok. Cihazın dokunmatiği çalışıyor, belli oluyor. Servise verecem bakalım ne diyecekler.

  24. S3 Almaya karar vermiştim sayenizde almayacağım. Çok teşekkür ederim beni bilgilendirdiğiniz için. Samsung şeytanca bir ticari hamle yapmış. Bu kadar özellikli bir ürünü ucuza satıp ek geliri yedek parçadan karşılamaya çalışmış.

  25. Ben bir cep telefonu tamircisi olarak Samsung almayın derim nedeni ise tamiri olmuyor bu telefonların olsa da pahalı, yenisini almak daha tercih sebebi oluyor yani Samsung marka telefonu aldınız mı geri dönüşü yok elinde kalır satamazsın da artık tutulmuyor Samsung…

  26. Ben de Samsung Galaxy Tab 3 T210 almıştım. Tabletim 15 cm den yatağıma düştü ve ekranı çatladı. Yuh diyorum bu kadar da dayanıksız olmaz ki!

  27. Merhaba, bende Galaxy Ace 5830i mağduruyum. İlk çıktığında 2 adet şirkete aldık. Ama aldığımızın daha 3.ayında telefonda sorunlar çıktı. Telefon açıkken sizi arayanlar mobil ağa erişilemiyor, telefon kapalı uyarıları alıyor. Siz bir yeri aramak istediğinizde de arayamıyorsunuz. Bugün 3.defa servise gönderiyorum yazılım güncellemesi sim kart güncellemesi, falan filan yapıp iade ediyorlar ama sorun maalesef çözülmüyor. Samsung’un yaklaşımı da çok güzel servise gidip hallolmazsa o zaman bakacaklar bakalım yenisi mi, para iadesi mi artık bekleyeceğiz. Sadece mekanik arızalarda 4 defa giderse olurmuş bizim ki mekanik değilmiş onun için 6 defa gidecek. Bir de şirkete fatura edildiği için tüketici hakem heyeti karışmıyor ticaret mahkemesine müracaat edecekmişiz. En iyisi telefonları atıp kurtulmak ve bir daha da Samsung almamak.

  28. Birader aklı olan Galaxy S3 almasın biz bir mallık yaptık çok pişmanız hayır satarken çok dayanıklı ve sağlam bir telefon olduğunu özellikle de ekranın dayanıklı olduğunu söylüyorsunuz ayıptır günahtır. Ya ekran halının üstüne çekyattan düşüp de kırılır mı anlamıyorum arada 35 cm yükseklik var bu kadar olmaz lütfen yardımcı olunuz sonuçta ben bir öğrenciyim nereden bulacağım o parayı en önemlisi aileme ne diyeceğim…

  29. Arkadaşlar benim de başıma geldi hemen internetten baktım benim dokunmatikte sorun yok sadece camı çatladı buna 120 tl falan diyorlar. Fakat dokunmatikte de sorun varsa buna 300 tl diyorlar. Telefoncuya gösterdim adam 300 tl dedi moralim bozuldu. Acaba internetten sipariş versek telefoncu kendisi yapsa ne kadara olur?

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      Nurdan ekinkıran

      Tatil vitrininden 15/08/2016 giriş 18/08/2016çıkışlı 12 yetişkin 2 çocuk kuşadası palmin otelden yer ayırtım yer ayırtır ikeniki çocuk için sıkışıklığı kabulettiğimize dahil ıslak imzalı mail gönderdiğimiz halde ve bununkabuli dahilinde otele gittiğimizde çocuklar otele
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      Hüseyin acar

      Pusula yayıncılık firması üzerinde 20 den fazla içra dosya takibi vardır. Kısacası borca batık geçmiş olsun hepimize..
    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      İlkin Mirzayev

      Tatilvitrinin'den önceden Antalya Kemer Diamond Club Otel için 5 gece rezervasyon yaptırdık. Gec geleceğimizi tatilvitrinine ve otele de bildirdik. Geldiyimizde standart odamız yok dediler, rezervasyonumuzu standart oda olarak yapmış olmamıza rağmen. Neyse suit odaya aldılar, odayı temi
    • 70 Milyonu Kandırıyorlar…

      Kemal Çetin

      Bu vatan tv, kolay bir soru soruyor, bağlanan kimse bilemiyor. Bu imkansız. Bu yayınların incelenmesi lazım. Bağlananlar gerçekse, Aziz Nesin haklı, gerçek değilse ortada bir düzmece var anlamına geliyor. Yani 2 durum da sıkıntılı.
    • yalı spor

      Selçuk Poyraz

      İnternetten sipariş vereli 5 gün doldu. Ürünüm hayla tedarik aşamasında gözüküyor. Defalarca aradım. Müşteri hizmetlerine not bırakdım. Bilgi vermiyorlar dönmüyorlar. Genel müdürlük dahil 9 kere mail attım. Online Müşteri yazışma hattındakiler yazdıklarımı gördükleri
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Kübra

      Aristo'n kadar kötü bir marka yoktur, kaç kere servisi aradık geldiler 1 hafta sonra tekrardan devam etti arıza, kötü bir marka kesinlikle kimse kullanmasın çok pişmanız
    • YAPIKREDİ WORDL HAKSIZ YERE KESİLEN TELEFİ ÜCRETİ

      MERVE

      YAPI KREDİ BANKSIYLA İLGİLİ ŞİKAYETİNİZDEN OLUMLU BİR SONUÇ ALDINIUZ MI?
    • Celal gültekin ayakkabı

      İlker

      Üsküdar celal gültekin mağazasından aldığım ayakkabanın ödemesini yaparken kasada taksit olayında resmen kandırıldım. 5 taksit yerine 2 taksit yapmışlar. Nedenini sorduğumda. Aldığım cevap olmuş artık napalım. Ben üzerine gidince olayın tamam iptal edip yeniden taksitlendire
    • Akkuş Termal Turistik İşletmeler Paramı İade Etmiyor!

      tarık kızıltay

      Hele bi satmaya veya kiralamaya calisin da da bi gorek hele.onlarin tutumunu.?
    • Türkmen Mobilyayı Hiç Kimseye Önermiyorum !

      İlknur Selçuk

      1 senedir evliyim turkmen mobilyada koltuk takımı aldık almaz olaydım ürün dikiş yerlerin den açılıyor ayrıca hiç kullanmadım Anadolu bölgesindeki firmayı aradım mine hanım la görüştüm kumasimi değiştirdi bir daha böle bir sorunla karsilasmayacgimi söyledi ama ne yazık ki