web analytics

Samsung marka Galaxy s3 cep telefonu aldım ve iyi dediğim Samsung da tam bir rezillikle karşılaştım cep telefonumu alalı daha bir ay oldu ve üç kere ses sorunundan dolayı servise gitti ve serviste kaldığı 15 gün sürecince ne bilgi alabildim ne de başka bir şey telefonda bariz ses sorunu var ne ses geliyor ne ses gidiyor birden bire hattan kesiliyor ne arama yapabiliyorum ne de başka bir şey servise verdiğim telefonumu almaya gidiyorum sorun düzeltildi diyorlar yazılım güncellemesi yaptık diyorlar telefonu test ettik çalışıyordu diyorlar bizde çalışmıyor insan kafayı bozuyor bir çalışıp bir çalışmayan cihaz mı olur diye Samsung’u arıyorum müşteri hiç umrunda değil ürünü satana kadar müşterinin yanında parayı aldıktan sonra seni takmıyor bile hiç iç acıcı bir cevap alamıyoruz rezillik üstüne rezillik Samsung’ u seçtiğim için çok pişmanım eğer sorunum düzeltilmez ise yeni ürün talebinde bulunacağım herhangi aksi bir durum olursa da tüketici haklarına başvuracağım.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. samsung galaxy s3 cok kötü bir telefon. halen iphone 4 umde duruyor iphone hem kalite hem hız olarak galaxy s3 e bin basar. bir heves ile alınıyor ancak sonradan insanlar pişman oluyor.

  2. bende de aynı problem var çözümünü bulamadım

  3. S3 SÜPER BİR TELEFONDU TAA Kİ ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA SERVİS DIŞI ALAN YAZIP BAZI KAPATANA KADAR.NORMAL ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA DA ZATEN SES GELİP GİTMİYOR BİLE TIK YOK TELEFONDA REZELAET BASKA BİR ŞEY DEĞİL !!!

  4. Ayni sorun bendede basladi cozumunu bilen varsa lutfen soylesin arama yapilamiyor hicbir sekilde onun disinda hicbir sorun yok

  5. Çözümü ne olacak servise gönderiyorsun 3 dakikalık bir ayarı var yapıp veriyorlar..

  6. Merhaba,
    Ben telefonu 2,5 ay önce aldım. Telefonda ilk kez dün bir sorun ile karşılaştım, müzik dinlerken aniden ses gitti, sonra aniden yükseldi, telefonu elime aldım masaya koydum ses imleci kendi kendine yükselip alçalıyordu hemde telefona temas etmediğim kulaklığı çıkarttığım halde, kapatıp açtım telefonu sorun yok gibi göründü bu sabah da radyo dinleyeyim dedim yine aynı sorun ses gitgide kısılıyor ve kapanıyor en düşük seviyede kalıyordu. Bu sorun aniden çıktı. Servise götürmek de en az 1 hafta telefonsuz kalıp mağdur kalmaktan başka bir rezillik değil ne yazık ki insan güvenmiyor özellikle Samsung servilerine. Bu sorunu yaşayan var mıdır?

  7. Sheida Aynı sorunla bende karsılastım.Telefonda sürekli müzik dinleyen biri olarak hala cozum bulamadım.Muzik son sesde acıkken yüksek sesle muzik dinlemek kulagınızda kalıcı hasarlara neden olabilir uzun sure yuksek sesde muzik dinleme yapmayın diye bişey cıkıyor ve aradan 30 dk sonra kendi kendine kısıyor muzik sesini.Servisi aradım verdikleri cevap bu trajikomik olaydan daha da komik oldu ” akıllı telefon ” bizim yapabilcegimiz bişey yok dediler.

  8. merthan kılıç merthan kılıç Nisan 19th, 2013 at 15:05

    ben telefonumu alalı 6 ay oldu arama yaptığımda servis dışı alan yazıyor ya da ses karşıya gitmiyor yardım ederseniz sevinirim.

 

Epimedyumlu Macun

    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      Nurdan ekinkıran

      Tatil vitrininden 15/08/2016 giriş 18/08/2016çıkışlı 12 yetişkin 2 çocuk kuşadası palmin otelden yer ayırtım yer ayırtır ikeniki çocuk için sıkışıklığı kabulettiğimize dahil ıslak imzalı mail gönderdiğimiz halde ve bununkabuli dahilinde otele gittiğimizde çocuklar otele
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      Hüseyin acar

      Pusula yayıncılık firması üzerinde 20 den fazla içra dosya takibi vardır. Kısacası borca batık geçmiş olsun hepimize..
    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      İlkin Mirzayev

      Tatilvitrinin'den önceden Antalya Kemer Diamond Club Otel için 5 gece rezervasyon yaptırdık. Gec geleceğimizi tatilvitrinine ve otele de bildirdik. Geldiyimizde standart odamız yok dediler, rezervasyonumuzu standart oda olarak yapmış olmamıza rağmen. Neyse suit odaya aldılar, odayı temi
    • 70 Milyonu Kandırıyorlar…

      Kemal Çetin

      Bu vatan tv, kolay bir soru soruyor, bağlanan kimse bilemiyor. Bu imkansız. Bu yayınların incelenmesi lazım. Bağlananlar gerçekse, Aziz Nesin haklı, gerçek değilse ortada bir düzmece var anlamına geliyor. Yani 2 durum da sıkıntılı.
    • yalı spor

      Selçuk Poyraz

      İnternetten sipariş vereli 5 gün doldu. Ürünüm hayla tedarik aşamasında gözüküyor. Defalarca aradım. Müşteri hizmetlerine not bırakdım. Bilgi vermiyorlar dönmüyorlar. Genel müdürlük dahil 9 kere mail attım. Online Müşteri yazışma hattındakiler yazdıklarımı gördükleri
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Kübra

      Aristo'n kadar kötü bir marka yoktur, kaç kere servisi aradık geldiler 1 hafta sonra tekrardan devam etti arıza, kötü bir marka kesinlikle kimse kullanmasın çok pişmanız
    • YAPIKREDİ WORDL HAKSIZ YERE KESİLEN TELEFİ ÜCRETİ

      MERVE

      YAPI KREDİ BANKSIYLA İLGİLİ ŞİKAYETİNİZDEN OLUMLU BİR SONUÇ ALDINIUZ MI?
    • Celal gültekin ayakkabı

      İlker

      Üsküdar celal gültekin mağazasından aldığım ayakkabanın ödemesini yaparken kasada taksit olayında resmen kandırıldım. 5 taksit yerine 2 taksit yapmışlar. Nedenini sorduğumda. Aldığım cevap olmuş artık napalım. Ben üzerine gidince olayın tamam iptal edip yeniden taksitlendire
    • Akkuş Termal Turistik İşletmeler Paramı İade Etmiyor!

      tarık kızıltay

      Hele bi satmaya veya kiralamaya calisin da da bi gorek hele.onlarin tutumunu.?
    • Türkmen Mobilyayı Hiç Kimseye Önermiyorum !

      İlknur Selçuk

      1 senedir evliyim turkmen mobilyada koltuk takımı aldık almaz olaydım ürün dikiş yerlerin den açılıyor ayrıca hiç kullanmadım Anadolu bölgesindeki firmayı aradım mine hanım la görüştüm kumasimi değiştirdi bir daha böle bir sorunla karsilasmayacgimi söyledi ama ne yazık ki