web analytics

Samsung marka Galaxy s3 cep telefonu aldım ve iyi dediğim Samsung da tam bir rezillikle karşılaştım cep telefonumu alalı daha bir ay oldu ve üç kere ses sorunundan dolayı servise gitti ve serviste kaldığı 15 gün sürecince ne bilgi alabildim ne de başka bir şey telefonda bariz ses sorunu var ne ses geliyor ne ses gidiyor birden bire hattan kesiliyor ne arama yapabiliyorum ne de başka bir şey servise verdiğim telefonumu almaya gidiyorum sorun düzeltildi diyorlar yazılım güncellemesi yaptık diyorlar telefonu test ettik çalışıyordu diyorlar bizde çalışmıyor insan kafayı bozuyor bir çalışıp bir çalışmayan cihaz mı olur diye Samsung’u arıyorum müşteri hiç umrunda değil ürünü satana kadar müşterinin yanında parayı aldıktan sonra seni takmıyor bile hiç iç acıcı bir cevap alamıyoruz rezillik üstüne rezillik Samsung’ u seçtiğim için çok pişmanım eğer sorunum düzeltilmez ise yeni ürün talebinde bulunacağım herhangi aksi bir durum olursa da tüketici haklarına başvuracağım.

Epimedyumlu Macun
  1. samsung galaxy s3 cok kötü bir telefon. halen iphone 4 umde duruyor iphone hem kalite hem hız olarak galaxy s3 e bin basar. bir heves ile alınıyor ancak sonradan insanlar pişman oluyor.

  2. bende de aynı problem var çözümünü bulamadım

  3. S3 SÜPER BİR TELEFONDU TAA Kİ ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA SERVİS DIŞI ALAN YAZIP BAZI KAPATANA KADAR.NORMAL ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA DA ZATEN SES GELİP GİTMİYOR BİLE TIK YOK TELEFONDA REZELAET BASKA BİR ŞEY DEĞİL !!!

  4. Ayni sorun bendede basladi cozumunu bilen varsa lutfen soylesin arama yapilamiyor hicbir sekilde onun disinda hicbir sorun yok

  5. Çözümü ne olacak servise gönderiyorsun 3 dakikalık bir ayarı var yapıp veriyorlar..

  6. Merhaba,
    Ben telefonu 2,5 ay önce aldım. Telefonda ilk kez dün bir sorun ile karşılaştım, müzik dinlerken aniden ses gitti, sonra aniden yükseldi, telefonu elime aldım masaya koydum ses imleci kendi kendine yükselip alçalıyordu hemde telefona temas etmediğim kulaklığı çıkarttığım halde, kapatıp açtım telefonu sorun yok gibi göründü bu sabah da radyo dinleyeyim dedim yine aynı sorun ses gitgide kısılıyor ve kapanıyor en düşük seviyede kalıyordu. Bu sorun aniden çıktı. Servise götürmek de en az 1 hafta telefonsuz kalıp mağdur kalmaktan başka bir rezillik değil ne yazık ki insan güvenmiyor özellikle Samsung servilerine. Bu sorunu yaşayan var mıdır?

  7. Sheida Aynı sorunla bende karsılastım.Telefonda sürekli müzik dinleyen biri olarak hala cozum bulamadım.Muzik son sesde acıkken yüksek sesle muzik dinlemek kulagınızda kalıcı hasarlara neden olabilir uzun sure yuksek sesde muzik dinleme yapmayın diye bişey cıkıyor ve aradan 30 dk sonra kendi kendine kısıyor muzik sesini.Servisi aradım verdikleri cevap bu trajikomik olaydan daha da komik oldu ” akıllı telefon ” bizim yapabilcegimiz bişey yok dediler.

  8. merthan kılıç merthan kılıç Nisan 19th, 2013 at 15:05

    ben telefonumu alalı 6 ay oldu arama yaptığımda servis dışı alan yazıyor ya da ses karşıya gitmiyor yardım ederseniz sevinirim.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Goodyear Lastiği Balon Yaptı

      barboros

      SAKIN GOODYEAR MARKA LASTİK ALMAYIN. Firmamda ve evimde 8 araç bulunmakta yaklaşık 30 senedir evimizde de kullandığımız araç var. Daha önceki kullandığım lastik markamı bırakarak bir dostum sayesinde GOODYEAR markasına geçmiş bulundum. Hay geçmez olaydım. Hyndai Matrix olan arac
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      aykut

      2013 Yılında TTnet kullanıcısıydım D-Smart'tan aradılar D-Smart kullanın dediler, ben de TTnet ile sözleşmem var ceza öderim dedim. Biz onu hallediyoruz TTnet'e yazı yazıyoruz üyeliğinizi direk D-Smart'tan devam ettiriyoruz, hiçbir problem yaşamazsınız dedi. Bende tamam o zaman de
    • LACOSTE Ürün İade/Değişim Yapmıyor

      meral koçak

      Lacoste firması hiç bi zaman ürürnün arkasında değil. Değişim asla yapmıyor. Müşterler dikkat etsin
    • radio 34 mesaj ücreti

      Ademcinal

      Siz insanlari kandırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz 16.11 2016 tarihin de reklem yaptığınız kiredi şirketini aradım hattından 150 tl ücret kesilmesine rağmen bağlantı kurulmadı bu yüzde radyo 34 hakkında dava açmaya karar verdim saygılarımla
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Rıııdvan

      Aynı olay benimde başıma geldi .peşinat olarak 1.500 tl verdım aradan iki hafta geçti ve avukatım dediker senet var dediler . Bende panik oldum sonra üyeliğimi iptal edin dedim yok olmaz senetleri hacize veririz dedıler sonra 2.000 daha verdim ve suan ne yapcagımı bilmiyom bana bu konuda
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      erolum

      AŞAĞIDAKİ KONU HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VEYA YAŞAYAN BİLGİ VERSİN LÜTFEN şenol hukuk birosu aveadan kalan borçları tahsil eden bir avukat ofisi 2004 yılından kalan 150 tl borç için bunlar sürekli ıkı yıldır arıyorlar ( tüm akrabalarım dahil ) sürekli haciz getirmekle tehdit
    • D&R değişim sorunu

      sinem

      gerçekten D&R en sevdiğim mağaza çalışanların güleryüzlü lüğü samimiyetide ayrıca en sevdiğim şey hepinize teşekür ederim D&R beni çok mutlu ediyor
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      erolum

      bu şenol hukuk birosundan sürekli arayarak tekdit ve şantaj yapıyorlar bunlar hukukcu falan değil .. konuşmak istediğimde telefonu suratıma kapatıyorlar ....... sirk yerine hukuk birosu diyerek hukukuda ayaklar altına alıyorlar arayan p
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Mustafa ÇALIŞIR

      Merhaba Arkadaşlar Üniversite öğrencisi Aslen sivasli Ankarada yasayan ve Konyada okuyan bir hanım efendiden aldim Tamamen yardım amacli almistim fakat suanda aldigim ürünleri cope attim okuyup arastirinca fikrim degisti İnsan sagligini bu sekilde ucuz ve basit olarak görenlere ve bizi kan
    • türk assist

      Av. Uğur ONAY

      Forumda gönderi paylaşan arkadaşlar. Mehmet Gönül Bey'e gelen mesajın birebir aynısı kardeşime gelmiş.Kardeşim beni aradı. Ben de 534 6552308 numaralı sözde Av. Hasan Yıldız olan kişiyi aradım. Saatle sonra telefonu Mustafa Yıldız adında birisi açtı. Kendimi tanıttım, Av. Ha