web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Epimedyumlu Macun
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      Nurdan ekinkıran

      Tatil vitrininden 15/08/2016 giriş 18/08/2016çıkışlı 12 yetişkin 2 çocuk kuşadası palmin otelden yer ayırtım yer ayırtır ikeniki çocuk için sıkışıklığı kabulettiğimize dahil ıslak imzalı mail gönderdiğimiz halde ve bununkabuli dahilinde otele gittiğimizde çocuklar otele
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      Hüseyin acar

      Pusula yayıncılık firması üzerinde 20 den fazla içra dosya takibi vardır. Kısacası borca batık geçmiş olsun hepimize..
    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      İlkin Mirzayev

      Tatilvitrinin'den önceden Antalya Kemer Diamond Club Otel için 5 gece rezervasyon yaptırdık. Gec geleceğimizi tatilvitrinine ve otele de bildirdik. Geldiyimizde standart odamız yok dediler, rezervasyonumuzu standart oda olarak yapmış olmamıza rağmen. Neyse suit odaya aldılar, odayı temi
    • 70 Milyonu Kandırıyorlar…

      Kemal Çetin

      Bu vatan tv, kolay bir soru soruyor, bağlanan kimse bilemiyor. Bu imkansız. Bu yayınların incelenmesi lazım. Bağlananlar gerçekse, Aziz Nesin haklı, gerçek değilse ortada bir düzmece var anlamına geliyor. Yani 2 durum da sıkıntılı.
    • yalı spor

      Selçuk Poyraz

      İnternetten sipariş vereli 5 gün doldu. Ürünüm hayla tedarik aşamasında gözüküyor. Defalarca aradım. Müşteri hizmetlerine not bırakdım. Bilgi vermiyorlar dönmüyorlar. Genel müdürlük dahil 9 kere mail attım. Online Müşteri yazışma hattındakiler yazdıklarımı gördükleri
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Kübra

      Aristo'n kadar kötü bir marka yoktur, kaç kere servisi aradık geldiler 1 hafta sonra tekrardan devam etti arıza, kötü bir marka kesinlikle kimse kullanmasın çok pişmanız
    • YAPIKREDİ WORDL HAKSIZ YERE KESİLEN TELEFİ ÜCRETİ

      MERVE

      YAPI KREDİ BANKSIYLA İLGİLİ ŞİKAYETİNİZDEN OLUMLU BİR SONUÇ ALDINIUZ MI?
    • Celal gültekin ayakkabı

      İlker

      Üsküdar celal gültekin mağazasından aldığım ayakkabanın ödemesini yaparken kasada taksit olayında resmen kandırıldım. 5 taksit yerine 2 taksit yapmışlar. Nedenini sorduğumda. Aldığım cevap olmuş artık napalım. Ben üzerine gidince olayın tamam iptal edip yeniden taksitlendire
    • Akkuş Termal Turistik İşletmeler Paramı İade Etmiyor!

      tarık kızıltay

      Hele bi satmaya veya kiralamaya calisin da da bi gorek hele.onlarin tutumunu.?
    • Türkmen Mobilyayı Hiç Kimseye Önermiyorum !

      İlknur Selçuk

      1 senedir evliyim turkmen mobilyada koltuk takımı aldık almaz olaydım ürün dikiş yerlerin den açılıyor ayrıca hiç kullanmadım Anadolu bölgesindeki firmayı aradım mine hanım la görüştüm kumasimi değiştirdi bir daha böle bir sorunla karsilasmayacgimi söyledi ama ne yazık ki