web analytics

Yaklaşık iki buçuk ayı aşkın Turkcell eden taahhütlü Sony xperia s telefon aldım maalesef  iki hafta olmadan telefonu şarj olmuyor diye servise gitti yapıldı geldi bir hafta sonra aynı hata tekrar verdi tekrar verdim servise güncelleme işleminden geçip teslim edilmek üzere Turkcell tarafından arandım fakat ilk servise gönderdiğim zaman yapılan işlemler aynısı tekrar yapılmış kabul etmedim tekrar geri gitti servise ama gidiş o gidiş on gündür hala gelecek asıl sıkıntım Turkcelldir bana sattığı ürünün arkasında durmuyor beni servisle muhattap etmeye çalışıyorlar artık bundan sonra Turkcell den ürün almak mı Allah yazdıysa bozsun sattığı malın arkasından durmayana ben ne yapayım.

Epimedyumlu Macun

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      Nurdan ekinkıran

      Tatil vitrininden 15/08/2016 giriş 18/08/2016çıkışlı 12 yetişkin 2 çocuk kuşadası palmin otelden yer ayırtım yer ayırtır ikeniki çocuk için sıkışıklığı kabulettiğimize dahil ıslak imzalı mail gönderdiğimiz halde ve bununkabuli dahilinde otele gittiğimizde çocuklar otele
    • PUSULA YAYINCILIK PRODÜKSİYON PAZARLAMA REKLAM KOZMATİK SAN. VE TİC. A.Ş. İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİ ÖDEMIYOR

      Hüseyin acar

      Pusula yayıncılık firması üzerinde 20 den fazla içra dosya takibi vardır. Kısacası borca batık geçmiş olsun hepimize..
    • Tatilvitrini Mağdur Etti

      İlkin Mirzayev

      Tatilvitrinin'den önceden Antalya Kemer Diamond Club Otel için 5 gece rezervasyon yaptırdık. Gec geleceğimizi tatilvitrinine ve otele de bildirdik. Geldiyimizde standart odamız yok dediler, rezervasyonumuzu standart oda olarak yapmış olmamıza rağmen. Neyse suit odaya aldılar, odayı temi
    • 70 Milyonu Kandırıyorlar…

      Kemal Çetin

      Bu vatan tv, kolay bir soru soruyor, bağlanan kimse bilemiyor. Bu imkansız. Bu yayınların incelenmesi lazım. Bağlananlar gerçekse, Aziz Nesin haklı, gerçek değilse ortada bir düzmece var anlamına geliyor. Yani 2 durum da sıkıntılı.
    • yalı spor

      Selçuk Poyraz

      İnternetten sipariş vereli 5 gün doldu. Ürünüm hayla tedarik aşamasında gözüküyor. Defalarca aradım. Müşteri hizmetlerine not bırakdım. Bilgi vermiyorlar dönmüyorlar. Genel müdürlük dahil 9 kere mail attım. Online Müşteri yazışma hattındakiler yazdıklarımı gördükleri
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Kübra

      Aristo'n kadar kötü bir marka yoktur, kaç kere servisi aradık geldiler 1 hafta sonra tekrardan devam etti arıza, kötü bir marka kesinlikle kimse kullanmasın çok pişmanız
    • YAPIKREDİ WORDL HAKSIZ YERE KESİLEN TELEFİ ÜCRETİ

      MERVE

      YAPI KREDİ BANKSIYLA İLGİLİ ŞİKAYETİNİZDEN OLUMLU BİR SONUÇ ALDINIUZ MI?
    • Celal gültekin ayakkabı

      İlker

      Üsküdar celal gültekin mağazasından aldığım ayakkabanın ödemesini yaparken kasada taksit olayında resmen kandırıldım. 5 taksit yerine 2 taksit yapmışlar. Nedenini sorduğumda. Aldığım cevap olmuş artık napalım. Ben üzerine gidince olayın tamam iptal edip yeniden taksitlendire
    • Akkuş Termal Turistik İşletmeler Paramı İade Etmiyor!

      tarık kızıltay

      Hele bi satmaya veya kiralamaya calisin da da bi gorek hele.onlarin tutumunu.?
    • Türkmen Mobilyayı Hiç Kimseye Önermiyorum !

      İlknur Selçuk

      1 senedir evliyim turkmen mobilyada koltuk takımı aldık almaz olaydım ürün dikiş yerlerin den açılıyor ayrıca hiç kullanmadım Anadolu bölgesindeki firmayı aradım mine hanım la görüştüm kumasimi değiştirdi bir daha böle bir sorunla karsilasmayacgimi söyledi ama ne yazık ki