web analytics

bende biri adsl den internet aldım.bir yıl sözleşme sanıyordum ama ilk yılın sonunda 2 yıl oldugunu söylediler.iki yılın sonunda ancak iptal ettirebilicegimi söylediler.iki yıl bitince söyledikleri gün arayarak interneti iptal ettirdim.zaten telefon aracılıgı ile almıştım.almaz olayım.internet iptal oldu diye.bidahada internet almadım.aradan 4 ay geçti ve bir fatura geldi biri koç netten.son ödeme tarihi bu ay olan bir fatura nasıl yani oldum.danışma tyardım hattını aradım.bana söyledikleri ben iptal ettirdikten sonra beni 3 kez aramışlar ama cevap almadıkları için yeniden aktifleştirmişler.bunu bana sormadan yapmışlar yani.sözleşmede böle bişey oldugunu söylüyolar.şu an bunla ugraşıyoru.kredi kartımdNDA ŞİMDİYE KADAR parasını hep çekmişler.otamatik ödeme de oldugu için fark etmemişim.resmen soyulmuşum yani..nasıl bulaştım bu düzysiz lere anlamış degilim.hakkımı vermedikleri gibi birde benden izinsiz hakkımızı yiyorlar..ama bunla kalmıcak tabi..bununla ilgili bana yardım edebilicek birileri varsa lütfen cvp yazsın..tşkler

Epimedyumlu Macun

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      ERSEN

      Bu tesis için internette tanıtım reklamları var çekilişe katılın bedava tatil kazanın deniyor katılanları sonra arıyorlar şu gün tesise gidilecekmiş tanıtım toplantısı olacakmış sonra katılım bileti verilecekmiş,miş biz o toplantıları çok iyi biliyoruz maden bir promosyo
    • Gittigidiyor Sitesinde Alışveriş ve Dolandırıcılık

      Gulcin

      Gün iade ettim 20 kere aradım paramı iade etmediler hala ugrasiyom
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      Aslı

      Merhaba şenol hukuk bürosundan süreli aranıp mesaj atılarak taciz ediliyorum. İcra işlemleri başlatılacaktır haciz yapılacaktır diye. Defalarca arayan kişilere benim bir borcumun olmadığınj üstelik avea nın premimum müşterisi olduğumu söylesemde bana görüşmediğim kardeşimi
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      H.YUNUS KARAGÖZ

      Her ay gelen faturamız 80 ₺ gelirken 2017 aralık ayının faturası 121₺ geldi. Yazıklar olsun size daha 2018 girmeden zammı yüklemişsiniz. Tabi otomatik ödemede olunca faturaya bakan olmaz size göre. Ama şuan araştırmaya başladım ilk işim enerji şirketini değiştirmek olacak hab
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      hasan bayram

      hizmeti satana kadar çok hoş,hizmet sonlandırmada başınıza gelecekleri,hizmeti almadan iyice öğrenin;söküm,hizmet iptal bedeli 500 tl beşyüzlira iyi mi..Allah nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın,hizmet başlangıcında tüketici bu konuda uyarılsaydı bir şey denilemezdi,karınca yazı
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      ÖZNUR TOPCU

      eger turunuz yeterli kişi sayısı saglanamadıgından acenta tarafından iptal edilir ise iade almak icin epey ugrasmanız gerekmekte, neredeyse 2 ay olacak fakat herhangi bir iade alamadım. Aradıgınızda hep aynı cevabı alıyorsunuz bugun yatacak, dekontu emailinize gönderilecek vb. ayrıca
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      Mine Ayaksız

      15.11.2017 cumalık kızık turuna rez.yaptırdık ct.si çoğunluk yok diye iptal ettiler şimdi parayı iade etmiyorlar şakın hiçbir yere gitmeyin SSC tur ile
    • Hekimzade Ürün İşe Yaramadı! 3 ay Hemorixir kullandım faydasız

      abdullah

      okudukdatn sonra vazgeçmek zorunda kaldım.
    • Hisar Çatal Kaşık Bıçak Seti

      Cigdem

      İki ay once hata urunu fabrikaya gonderdim .kargom.ortada yok ariyorum boyle bir isim kayitli degil diyor.sonuna kadar haklarimi kullanicam.bu nasil bir ihmaldir
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Osman

      Torium daki petshop dan kedi aldım. alırken 1 ay içerisinde değiştirebilirsiniz ancak başka bir veterinere kediyi gösteremezsiniz dediler. şimdi kedi hastalandı ve corona hastası olduğu ortaya çıktı. ne yapmalıyım.