web analytics

1,5 yıl önce almıs olduğum Bosch çamaşır makınam çamaşırlarımı deliyor. Öncelerı tek tük rastladığım delikler artık çok sık olmakta ve nerdeyse bir cok ürunde ( yenı tshırt lerım, oğlumun ve eşımın tshirtlerı atletlerı yelekler … ) düzenlı mesafelerde gözlemleyebileceğiniz ( hatta bu aralıklar makınanın içindeki süzgeç delıklerı ile birebir örtüşüyor ) delikler oluşmakta.

Bosch Teknik servisi çağırdım geldi makinayı elle kontrol etti delik ürünlerin resmini çekti ve gitti fabrika ile görüstü ve bize kendi taraflarında sorun olmadıgını sorunun kullanıcı kaynaklı oldugu söylenip kestirip atıldı. 2. kez tekrar şikayetımı bildirdim bu sefer genel merkez ümraniye şikayet bölümune.

Bu sefer onlar aracılığı ile teknık servis ve fabrika ile bağlantı kuruldu. Ama nafile !!!! Teknik servis yine geldi eline 5 adet atlet iç çamaşır alarak. Makinada yıkadılar 1 kez. Ancak ben onlara en baştan beri söyledım bu delıkler kaçıncı yıkamada olusuyor ve hangi ürune denk gelıyor bunu bilmek mümkün degil. Belkı 10 kez yıkama yapmaları gerek ki durumu gözlemleyebilsinler.Ve de tabiki de normal yıkama şartlarında yapmaları lazım bunu yanı sadece makina içine 5 adet atlet atarak çamaşır yıkamıyoruz kı – 10 adet çamaşır atarız makınaya genelde tshırt atlet gıbı fazla agır olmayan. BU kadar çamaşırın sürtünmesi, birbirini etkilemesi ile 5 adet atletin sürtünmesi ve elde edecgin sonuç aynı olmaz ki !!!

Tekstil fabrikalarında bile yıkama kazanlarında en az limit vardır yıkamak ıcın kazanın ıcıne mınımum oranda çamaşır atarlar ki yıkama sonrası sonucu görmek için. Bosch fabrıkası sadece iş olsun diye göstermelık bir yıkama yaptı bile bile. Tekrar sonucu degerlendırdı ve hatayı kabul etmedı. Tshırt üzerindeki peşpeşe olan delıklerı gören ve aklı olan herkes bu problemın makınadan kaynaklı oldugunu, kullanım hatası olmadığını anlar. Olayı bu şekilde sonuçlandırıp kapattı koskoca Bosch fabrikası kendine yakışmayacak şekılde!.

Deseler ki bir inceleyelım, bize zaman verin, bir hata var problem var , bunun nerden kaynaklandıgını bulalım ınceleyelim denemeler yaplım size dönelim ama nerdeeee!. Kolayı seçip problemi reddettiler !. Ben de makinayı satın aldığım İstinye Park Darty müdür yardımcısı ile görüstüm. Şimdi bu konuyu Tüketici Hakem Heyetine taşıyacağım ve hakkımı bu şekilde arayacağım. Darty de bana bu şekilde ilerlememi tavsiye etti. Gerçekten Bosch kendi markasını karalıyor !!! Bence bünyesince çalıştırdığı insanları iyi seçmeli ve tüketiciye satis sonrasında da servis verebilmeli problemleri çözebilmeli !!!!.

Epimedyumlu Macun

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • colins ürün iadesi

      nur

      colins ankara metromall magazından kot pantolon aldım ve ikinci giyişimde ürün dizden yırtık kotto zaten ama yırtık yerı hem yanlardan hemde aşağıya doğru yırtıldı ürünü değştirmek istedım ama incelemede ürettümden kaynaklı soeun yoktur dendi tekrar yolladım kabul etmedim
    • Emsan Tencereler

      Serpil

      Emsan cam 5li bıçak seti almıştım bıcakta lekelenmeler oluştu yıkasamda çıkmıyor benek benek baslı gibi degil ama üstünde farklı lekeler var makineye hiç atmadım cok kullanmadıgım halde kötü bir görüntüsü var marketten markası belli bile olmayan ucuz bıcak seti almıştım
    • Teknosa’dan alınan Fujifilm Marka Fotoğraf Makinesi

      güler

      gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavs
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Hasan Dönerkaya

      İzmir Urla ilçesinde Özbek mahallesi Akkum bölgesinde üç yıldır yaşıyorum. Her yıl Haziran ayından itibaren her gün en az iki defa olmak üzere elektrik kesilir mi? Böyle rezalet bir hizmet te ancak size yakışır. 2023 Türkiye'sinde böyle duyarsız kurumlara yer yok
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      Uğur

      Memlekette her türlü yol mevcut para kazanmak için. Kullanmadığım internet parasını ödüyorum.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ayşe

      Bana her ay yüksek fatura geliyor kışın 200 tl bile geliyor evde klima var ama kullanmıyoruz korkudan Onur'da kullansak evın yolunu bulamıcaz itiraz formu doldurup gönderecektim yapamadım fazla ilgim yok yetkililerin ilgilenmelerini vatandaş olarak saygılarımla arz ediyorum
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Jale şahin

      böyle rezalet bi firma görmedim klimayi bize satarken şartel montaj vs herşey bize ait denildi urun geldi sartel bize ait değil siz elektrikçi cagiracaksiniz denildi ve montaj edilmeden geri gittiler şikayet te bulunduk tekrar geldiklerinde montaj ve sartel bağlandı baştan savma bi şekil
    • Sanal Mağaza Alışverişim Halen Gelmedi

      Burcu

      Sanalmagaza.com'dan sipariş ettiğim ürün 18 Mayıs'tan beri kargoya verilmedi. Müşteri hizmetlerine de yazdığım hiçbir maile cevap verilmedi. Kredi kartı ile ödeme yapmayın ürünleri göndermiyorlar 3 hafta oldu.
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      Mustafa Eriten

      PRONET firması ile 2,5 yıl çalıştık. sadece 1 kez gerçek ten ihtiyaç oldu o da camı açık bıraktığımız için devreye girdi. ortalama 130*27 ay ödeme yaptık 18.04.2018'den beri sözleşmem biteli 4 ay olmasına karşın iptal ettiremiyoruz. Ayrıca iptal etmedikleri gibi her ay fat
    • Airties Müşteri Hizmetleri

      Adınız

      İki kez internet için aradım, engelli makinaya bağlı bir oğlum olduğunu, kameradan sürekli takip ettiğimiinternet olmazsa gece takip edemeyeceğimi akşam saatleri olduğu için modem falan alamayacağımı ve kendi başıma da bilemediğim için yapamadığımı söyledim. Israrla bana esk