web analytics

04/12/2012 tarihinde istanbul şişli cevahir alışveriş merkezinde bulunan Colins mağazasından ürün aldım. Fakat ilerleyen tarihlerde ürünü kullanmadan çeşitli sebeplerden dolayı iade etmek istedim. Ürünü kredi kartıyla aldığım için kredi kartı slipimin ibrazını istediler. Ancak Slip’i kaybettiğim için kredi kartımın ait olduğu bankadan onay numaramı aldım ve Colins müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri alışveriş yaptığım mağazayla görüştüğünü ve ürünü iade edebileceğimi söyledi. Ancak Colins mağazasına gittiğimde müşteri hizmetlerinin kendileriyle görüşmediklerini ve iadenin gerçekleşmeyeceğini söylediler. Ayrıca onay numaramı söyleyeyip iadenin gerçekleşmesini rica etsem de sonuç olumsuz oldu. Bu mağduriyetimi yetkili kurum dikkate almamıştır.
Tarafınızdan mağduriyetimin giderilmesi konusunda yardımcı olmanızı istiyorum.

Epimedyumlu Macun
  1. Kalecenter Colins mağazasından aldığım kot pantolon boya verdiği içın geri iade ettim fabrikasına gönderilen üründe birşey yok diye geri geldi fakat üç kez yıkandığı halde iç çamaşırımı mavi renge boyuyo gereğinin yapılmasını arz ederim bana dönüş yapılıncaya kadar yazacağım

  2. burhan gültekin burhan gültekin Haziran 1st, 2013 at 14:02

    İstanbul istikametinden Ankara ya giderken otoyol üzerinde bulunan COLİNS Hendek Outlet mağazasından kot pantolon aldım. Aldığım pantolonu eve geldiğimde denedim. Mağazada ki istediğim beden olmadığını anladım. Pantolonu değiştirmek için (pantolonun üzerinde fiyat etiketi duruyor, faturası ile beraber )en yakın firmanın mağazası olan Düzce Krempark AVM de bulunan COLİNS mağazasına gittim. Pantolonun bedeni olmadığı için değiştirmek istediğmi söyledim. Değişim yapamayacaklarını söylediler. Yasal hakkım olan cayma hakkımı kullanarak geri iade etmek istedim onuda kabul etmediler. Müşteri hizmetlerini (444 53 26)aradım durumu anlattım. Pantolonun değişimi yapamayacaklarını veya iade alamayacaklarını söylediler.

  3. Esenler Fevzi Çakmak mağazasından bir tane ürün aldım tişört 19 TL lekeli çıktı fişiyle beraber geri götürdüm iade almadılar ve ürünü mağazaya bıraktım çok saygısızlar müşteriye karşı

  4. MERHABALAR;
    13,05.2013 tarihinde marmaris colins mağazanızda satış danışmanı görevinde çalışmaktayım. Ve 27.062013 saat 14:30’da ise mağazanızda simge çetik ile tartışarak mağazada müşteriler varken müşlerilerin yanında rencide edilerek kasada simge hanım tarafından hiç hoş olmayan bir davranış şekli ile işten ayrılmak zorunda kaldım. kasada müşterilerin olmasına rağmen marmaris mağaza müdürünüz simge hanım tarafından oldukça baya aşağılandım. Aynen şu şekilde olduğu gibi de şuan size yazmaktayım. ‘Benim yaptığım işin 10’da birini yapmıyorsunuz ayakta uyuyorsunuz’ diye sadece gelip bana konuştu üst katın personeli olmadığım halde. Ama bunu gelip sadece bana kötü bir konuşma tarzıyla ifade etmesi de beni oldukça şaşırttı kasadaki müşterileri şaşırttığı gibi. Bırak git dedi eşyalarını al git şuan dedi ve bende yaka kartımı, dolabımın anahtarını bırakıp ağlayarak mağazanızdan çıktım. O kadar masraf yaparak işe girdim evraklara, Ama hiç hoş olmayan bir davranışla da mağazanızdan kovuldum. 29.06.2013 tarihinde ise elime çıkışım ile ilgili tarafınızdan bir tutanak geldi ve bende şuana kadar böyle bir şeyle karşılaşmadığım için simge hanıma sordum ne yapabilirim diye ama bana ters bir tavırla bilmiyorum ben naparsan yap cevabını aldım 5 dakika sonra ise mağazaya gittim ve şikayet edeceğimi söyledim sonra ise yan taraftaki spor mağazasına yanlış anladı o beni gelsin izah edeyim demiş. Anlamadığım şudur beni mağazadan kovan kendisi tanıdığımız aracılığıyla işe çağıran da kendidir. Bu elimdeki tutanakta işe gitmediğim belirtilmekte sebepsiz yere ama ben işime saatimden erken gelmekteydım ve hiç geçte kalmadım bunada şahitlerim vardır. ve sigortaya gittim bir kaç gün önce ben mağazanızda 13.05.2013 tarihinde başladım ama nedense girişim 17.05.2013 te yapılmış. işe 13 mayısta girdim ve depoda da saklandım mağazanızda bunu da anlamış değilim 4 günlük sigortam neden çalışmadı? Bunun hakkında da şikayette bulunacağım hakkınızda bilginiz de 27 sinde de işten ayrıldım haziran ayında yukarıda da belirttiğim gibi multinetimin yatmaması hakkında da şikayetçi olacağım. bana gerekli ve geçerli bir açıklama yaparsanız sevinirim marmaris mağazanızla muhattap dahi olmak istemiyorum ben işten ayrıldığım gün mağazada olmayan gökçe karakoçumu da tanık olarak göstermiş perşembe günü buda çok ilginç. numaramı size yazıyorum umarım bana dönüp bir izahta bulunursunuz.

    BİLGİNİZE..

    TUĞBA BAYAR .

  5. Colinsten bi T-shirt aldm giyindim ancak giyindikten snra fark ettim ki defolu urunmus geri goturdugumde olumsuz cevap aldm lutfen yardimci olun

  6. Adana colins mağazasından aldığım kotu bir hafta giydim ve bir hafta sonra yıkandı ve üstünde yazdığı gibi 30 derecede yıkandı ürün inceleme sonucu üstünde oluşan çizgiler ve solma için yıkama hatası dendi böyle birşey olamaz solma hadi yıkama hatası desek çizgiler ney peki şikayet için aradığımda utanmasalar bana hiç yıkamadan eskiyene kadar giy diyecekler tüketici haklarına şikayette bulunacağım kimse sessiz kalmasın çevresindeki herkeze anlatsın ve sosyal medyadan şikayetini bilmeyenlere aktarsın dünya kadar para veriyoruz kaliteli diye pazar malından kötü ve ilgi sıfır.

  7. neslihan ergeneipek neslihan ergeneipek Temmuz 23rd, 2015 at 15:30

    Gaziantep primall alış veriş merkezindeki colinsten oğluma bir pantolon aldım.pantolonu yıkadıktan sonra üzerinde damarlaşma oluştu.bu şikayetimi mağazaya bildirdim ve ürün incelemeye gönderildi.sonuçta kullanım hatası olduğu bildirildi.Allah aşkına ben bu pantolonu yıkamayacak mıyım.ürünü ters çevirerek ve 40 drecede yıkadım.uretim hatası değilmiş.müşteri hizmetlerini aradım.ürünün incelendiğini ve üretim hatası olmadığını söyledi.yani hata bizde.ürünü yıkamayacağız.şimdi bu pantolonu çöpe at diyorlar.colins için bir pantolon önemli değil ama benim için önemli bir daha da asla bu firmadan bir ürün almam ve tüm arkadaşlarıma da aldırmam.bana beni ikna edici bir açıklama yapılmadı.eşim ve ben sürekli müşteriniziz.İkinci kez inceleme istiyorum .müşteri hizmetlerindeki bayan arkadaşında daha kibar olması gerekir.Bir an önce bana dönüş yapılırsa çok sevineceğim.urun eşim adına gönderildi.erdal ergeneipek.teşekkürler.

  8. Kizilay Collins mağazasından gri renk bir pantolon aldim.30 derecede yikama yaptim ve cep kisimlarindaki suni deri kisimlardan renk akti.İncelemede müşteri kullanım hatasi olduğu söylendi. Yillardir farki mağazalardan envai çeşit pantolon alirim.Bu kadar sorun yasamamistim.Ne yazikki kaliteden çok uzaklar.Çevremdeki herkese bu olaydan bahsedecegim.Reklam yaparak unlu sahislar oynatarak kalite olunmaz.

  9. merhaba erzincanda bulunan magazanızdan dun aksam saatlerınde bır derı mont aldım ve bugun iade etmek için gttım lakın bna merkezle gorusmem gerekıyo denıl . colins in buyuk bı mara oldugunu dusunuyoduk fakat bu yapılan davranış bnce hiç hoş degil şikayetlere bakarmsnz en kucuk işletmeden bıle bır urun aldıgımda degişimi iadesi sorgulanmaksızın alınıyor kullandıgım urunu uzaerımde gorup canm sen bunu yenı aldn sankı regı solmus iade edelım bunu fırmaya dedıklerını bılıyorum . ama magazaya gttıgımızde ne bır ılgı ne bır memnunıyet ınannın c ok kotu bı durum bununla ılgılenmenızı ricaa edıyorumm.

  10. ramazan aksamaz ramazan aksamaz Ekim 12th, 2015 at 17:23

    colinsi kurumsal bir firma olarak bilirdim ama degilmiş altı ay önce pantolan almıştım hiç yıltılmıyacak bacak arasından yırtıldı garantisi var diye satıyolar götürüyosun kullanıcı hatası deyip baştan savuyolar bide ukalalık yapıp verdigin parada bitti bile diyolar ***** firmaları kadar olamadınız

  11. Nevşehir forum kapadokya mağazasından bir pantolon aldım va 4 hafta önce koyun pacasindaki dikiste dönme olduğunu fark ederek ürünü değiştirmek istedim. 3 hafta sonra pantolonu sormak için gittiğimde orada olduğunu ve üzerinde herhangi bir notun da olmadığını söyleyerek geri verdiler.. Böyle bir çalışma sistemi olamaz..lütfen geri dönüş yapilsin!

  12. Söke novada colinsten 2015 eylüla ayında bir kot gömlek aldim birkaç giymeden sonra koltuk altlarinda yirtilmalar oldu böyle çürümüş gibi fisinide hala sakliyorum ve bu ookuduğum yorumlardan sonra ggötürmeye cekindim acikcasi ayni şekilde tterslenmekten ve kullanici hatasi deyip geri gondermelerinden simdi ne yapacagim bilmiyorum

  13. Metrogarden alisveris merkezi cokinsten 3 tanr kazak aldim kazaklar bi giyilmede bollandi geri gnderdim ve red cevabi geldi colinsten hic bisey almm kimse almasin ürünlernn arkasinda durmuyorlar lsw bile gününde degsim yapr

  14. colins ten bi gömlek aldım ekranda gördügüm gömlek degil ürünü iade etmek istiyorum

  15. Merhabalar 2 hafta önce Yozgat Novada AVM colin’s den saat aldım saat için mağaza müdürü pazarcı gibi saat asla su geçirmez bu zamana kadar incelemeye yollamadık dedi ve ben su almaz vaadine inanarak saati aldım 2 hafta içinde elimi yıkarken ve ilk su temasında su aldı ve ben mağazaya tekrar gidince yine mağaza müdürü tarafından biz su almaz demedik şeklinde üslubunu bozarak ve yalancılıkla itham edilerek iade asla değil değişim yaparım tarzında ucuz bir tartışma yaşadım su alıyorsa en başta neden yanlış ifade ediliyor alışverişimi buna göre yapardım demem üzerine sadece laf kalabalığıyla hiçbir mantıklı savunma olmayan tartışma yaşadım. Colin’s gibi bir mağazanın bu tarz pazarcı gibi yalan ifadelerle reklam yaptığını ilk defa görüyorum kendini kanıtlamış bir sektör olarak bu tarz mağaza müdürleri size yakıştıramadım.

  16. colins ankara metromall magazından kot pantolon aldım ve ikinci giyişimde ürün dizden yırtık kotto zaten ama yırtık yerı hem yanlardan hemde aşağıya doğru yırtıldı ürünü değştirmek istedım ama incelemede ürettümden kaynaklı soeun yoktur dendi tekrar yolladım kabul etmedim 150 tl verdıgım ürünü resmen yine kabul etmediler bir aydır urun onlarda ve hiç bir şey yapılmamakta mağdur oldum insan kandırıyorlar satarken birşey yok o gün bin tl lik bir alışvers yapmıstım gayet ilgilendiler satmak ıcın ellerınden gelenı yaptılar urunlerinin arkasında durmuyorlar bir dahaa çorap dahi almamböyle bir firma sektorde yer almamalı yada sattıgı paranın hakkını vermeli

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • colins ürün iadesi

      nur

      colins ankara metromall magazından kot pantolon aldım ve ikinci giyişimde ürün dizden yırtık kotto zaten ama yırtık yerı hem yanlardan hemde aşağıya doğru yırtıldı ürünü değştirmek istedım ama incelemede ürettümden kaynaklı soeun yoktur dendi tekrar yolladım kabul etmedim
    • Emsan Tencereler

      Serpil

      Emsan cam 5li bıçak seti almıştım bıcakta lekelenmeler oluştu yıkasamda çıkmıyor benek benek baslı gibi degil ama üstünde farklı lekeler var makineye hiç atmadım cok kullanmadıgım halde kötü bir görüntüsü var marketten markası belli bile olmayan ucuz bıcak seti almıştım
    • Teknosa’dan alınan Fujifilm Marka Fotoğraf Makinesi

      güler

      gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavs
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Hasan Dönerkaya

      İzmir Urla ilçesinde Özbek mahallesi Akkum bölgesinde üç yıldır yaşıyorum. Her yıl Haziran ayından itibaren her gün en az iki defa olmak üzere elektrik kesilir mi? Böyle rezalet bir hizmet te ancak size yakışır. 2023 Türkiye'sinde böyle duyarsız kurumlara yer yok
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      Uğur

      Memlekette her türlü yol mevcut para kazanmak için. Kullanmadığım internet parasını ödüyorum.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ayşe

      Bana her ay yüksek fatura geliyor kışın 200 tl bile geliyor evde klima var ama kullanmıyoruz korkudan Onur'da kullansak evın yolunu bulamıcaz itiraz formu doldurup gönderecektim yapamadım fazla ilgim yok yetkililerin ilgilenmelerini vatandaş olarak saygılarımla arz ediyorum
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Jale şahin

      böyle rezalet bi firma görmedim klimayi bize satarken şartel montaj vs herşey bize ait denildi urun geldi sartel bize ait değil siz elektrikçi cagiracaksiniz denildi ve montaj edilmeden geri gittiler şikayet te bulunduk tekrar geldiklerinde montaj ve sartel bağlandı baştan savma bi şekil
    • Sanal Mağaza Alışverişim Halen Gelmedi

      Burcu

      Sanalmagaza.com'dan sipariş ettiğim ürün 18 Mayıs'tan beri kargoya verilmedi. Müşteri hizmetlerine de yazdığım hiçbir maile cevap verilmedi. Kredi kartı ile ödeme yapmayın ürünleri göndermiyorlar 3 hafta oldu.
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      Mustafa Eriten

      PRONET firması ile 2,5 yıl çalıştık. sadece 1 kez gerçek ten ihtiyaç oldu o da camı açık bıraktığımız için devreye girdi. ortalama 130*27 ay ödeme yaptık 18.04.2018'den beri sözleşmem biteli 4 ay olmasına karşın iptal ettiremiyoruz. Ayrıca iptal etmedikleri gibi her ay fat
    • Airties Müşteri Hizmetleri

      Adınız

      İki kez internet için aradım, engelli makinaya bağlı bir oğlum olduğunu, kameradan sürekli takip ettiğimiinternet olmazsa gece takip edemeyeceğimi akşam saatleri olduğu için modem falan alamayacağımı ve kendi başıma da bilemediğim için yapamadığımı söyledim. Israrla bana esk