web analytics

04/12/2012 tarihinde istanbul şişli cevahir alışveriş merkezinde bulunan Colins mağazasından ürün aldım. Fakat ilerleyen tarihlerde ürünü kullanmadan çeşitli sebeplerden dolayı iade etmek istedim. Ürünü kredi kartıyla aldığım için kredi kartı slipimin ibrazını istediler. Ancak Slip’i kaybettiğim için kredi kartımın ait olduğu bankadan onay numaramı aldım ve Colins müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri alışveriş yaptığım mağazayla görüştüğünü ve ürünü iade edebileceğimi söyledi. Ancak Colins mağazasına gittiğimde müşteri hizmetlerinin kendileriyle görüşmediklerini ve iadenin gerçekleşmeyeceğini söylediler. Ayrıca onay numaramı söyleyeyip iadenin gerçekleşmesini rica etsem de sonuç olumsuz oldu. Bu mağduriyetimi yetkili kurum dikkate almamıştır.
Tarafınızdan mağduriyetimin giderilmesi konusunda yardımcı olmanızı istiyorum.

Epimedyumlu Macun
  1. Kalecenter Colins mağazasından aldığım kot pantolon boya verdiği içın geri iade ettim fabrikasına gönderilen üründe birşey yok diye geri geldi fakat üç kez yıkandığı halde iç çamaşırımı mavi renge boyuyo gereğinin yapılmasını arz ederim bana dönüş yapılıncaya kadar yazacağım

  2. burhan gültekin burhan gültekin Haziran 1st, 2013 at 14:02

    İstanbul istikametinden Ankara ya giderken otoyol üzerinde bulunan COLİNS Hendek Outlet mağazasından kot pantolon aldım. Aldığım pantolonu eve geldiğimde denedim. Mağazada ki istediğim beden olmadığını anladım. Pantolonu değiştirmek için (pantolonun üzerinde fiyat etiketi duruyor, faturası ile beraber )en yakın firmanın mağazası olan Düzce Krempark AVM de bulunan COLİNS mağazasına gittim. Pantolonun bedeni olmadığı için değiştirmek istediğmi söyledim. Değişim yapamayacaklarını söylediler. Yasal hakkım olan cayma hakkımı kullanarak geri iade etmek istedim onuda kabul etmediler. Müşteri hizmetlerini (444 53 26)aradım durumu anlattım. Pantolonun değişimi yapamayacaklarını veya iade alamayacaklarını söylediler.

  3. Esenler Fevzi Çakmak mağazasından bir tane ürün aldım tişört 19 TL lekeli çıktı fişiyle beraber geri götürdüm iade almadılar ve ürünü mağazaya bıraktım çok saygısızlar müşteriye karşı

  4. MERHABALAR;
    13,05.2013 tarihinde marmaris colins mağazanızda satış danışmanı görevinde çalışmaktayım. Ve 27.062013 saat 14:30’da ise mağazanızda simge çetik ile tartışarak mağazada müşteriler varken müşlerilerin yanında rencide edilerek kasada simge hanım tarafından hiç hoş olmayan bir davranış şekli ile işten ayrılmak zorunda kaldım. kasada müşterilerin olmasına rağmen marmaris mağaza müdürünüz simge hanım tarafından oldukça baya aşağılandım. Aynen şu şekilde olduğu gibi de şuan size yazmaktayım. ‘Benim yaptığım işin 10’da birini yapmıyorsunuz ayakta uyuyorsunuz’ diye sadece gelip bana konuştu üst katın personeli olmadığım halde. Ama bunu gelip sadece bana kötü bir konuşma tarzıyla ifade etmesi de beni oldukça şaşırttı kasadaki müşterileri şaşırttığı gibi. Bırak git dedi eşyalarını al git şuan dedi ve bende yaka kartımı, dolabımın anahtarını bırakıp ağlayarak mağazanızdan çıktım. O kadar masraf yaparak işe girdim evraklara, Ama hiç hoş olmayan bir davranışla da mağazanızdan kovuldum. 29.06.2013 tarihinde ise elime çıkışım ile ilgili tarafınızdan bir tutanak geldi ve bende şuana kadar böyle bir şeyle karşılaşmadığım için simge hanıma sordum ne yapabilirim diye ama bana ters bir tavırla bilmiyorum ben naparsan yap cevabını aldım 5 dakika sonra ise mağazaya gittim ve şikayet edeceğimi söyledim sonra ise yan taraftaki spor mağazasına yanlış anladı o beni gelsin izah edeyim demiş. Anlamadığım şudur beni mağazadan kovan kendisi tanıdığımız aracılığıyla işe çağıran da kendidir. Bu elimdeki tutanakta işe gitmediğim belirtilmekte sebepsiz yere ama ben işime saatimden erken gelmekteydım ve hiç geçte kalmadım bunada şahitlerim vardır. ve sigortaya gittim bir kaç gün önce ben mağazanızda 13.05.2013 tarihinde başladım ama nedense girişim 17.05.2013 te yapılmış. işe 13 mayısta girdim ve depoda da saklandım mağazanızda bunu da anlamış değilim 4 günlük sigortam neden çalışmadı? Bunun hakkında da şikayette bulunacağım hakkınızda bilginiz de 27 sinde de işten ayrıldım haziran ayında yukarıda da belirttiğim gibi multinetimin yatmaması hakkında da şikayetçi olacağım. bana gerekli ve geçerli bir açıklama yaparsanız sevinirim marmaris mağazanızla muhattap dahi olmak istemiyorum ben işten ayrıldığım gün mağazada olmayan gökçe karakoçumu da tanık olarak göstermiş perşembe günü buda çok ilginç. numaramı size yazıyorum umarım bana dönüp bir izahta bulunursunuz.

    BİLGİNİZE..

    TUĞBA BAYAR .

  5. Colinsten bi T-shirt aldm giyindim ancak giyindikten snra fark ettim ki defolu urunmus geri goturdugumde olumsuz cevap aldm lutfen yardimci olun

  6. Adana colins mağazasından aldığım kotu bir hafta giydim ve bir hafta sonra yıkandı ve üstünde yazdığı gibi 30 derecede yıkandı ürün inceleme sonucu üstünde oluşan çizgiler ve solma için yıkama hatası dendi böyle birşey olamaz solma hadi yıkama hatası desek çizgiler ney peki şikayet için aradığımda utanmasalar bana hiç yıkamadan eskiyene kadar giy diyecekler tüketici haklarına şikayette bulunacağım kimse sessiz kalmasın çevresindeki herkeze anlatsın ve sosyal medyadan şikayetini bilmeyenlere aktarsın dünya kadar para veriyoruz kaliteli diye pazar malından kötü ve ilgi sıfır.

  7. neslihan ergeneipek neslihan ergeneipek Temmuz 23rd, 2015 at 15:30

    Gaziantep primall alış veriş merkezindeki colinsten oğluma bir pantolon aldım.pantolonu yıkadıktan sonra üzerinde damarlaşma oluştu.bu şikayetimi mağazaya bildirdim ve ürün incelemeye gönderildi.sonuçta kullanım hatası olduğu bildirildi.Allah aşkına ben bu pantolonu yıkamayacak mıyım.ürünü ters çevirerek ve 40 drecede yıkadım.uretim hatası değilmiş.müşteri hizmetlerini aradım.ürünün incelendiğini ve üretim hatası olmadığını söyledi.yani hata bizde.ürünü yıkamayacağız.şimdi bu pantolonu çöpe at diyorlar.colins için bir pantolon önemli değil ama benim için önemli bir daha da asla bu firmadan bir ürün almam ve tüm arkadaşlarıma da aldırmam.bana beni ikna edici bir açıklama yapılmadı.eşim ve ben sürekli müşteriniziz.İkinci kez inceleme istiyorum .müşteri hizmetlerindeki bayan arkadaşında daha kibar olması gerekir.Bir an önce bana dönüş yapılırsa çok sevineceğim.urun eşim adına gönderildi.erdal ergeneipek.teşekkürler.

  8. Kizilay Collins mağazasından gri renk bir pantolon aldim.30 derecede yikama yaptim ve cep kisimlarindaki suni deri kisimlardan renk akti.İncelemede müşteri kullanım hatasi olduğu söylendi. Yillardir farki mağazalardan envai çeşit pantolon alirim.Bu kadar sorun yasamamistim.Ne yazikki kaliteden çok uzaklar.Çevremdeki herkese bu olaydan bahsedecegim.Reklam yaparak unlu sahislar oynatarak kalite olunmaz.

  9. merhaba erzincanda bulunan magazanızdan dun aksam saatlerınde bır derı mont aldım ve bugun iade etmek için gttım lakın bna merkezle gorusmem gerekıyo denıl . colins in buyuk bı mara oldugunu dusunuyoduk fakat bu yapılan davranış bnce hiç hoş degil şikayetlere bakarmsnz en kucuk işletmeden bıle bır urun aldıgımda degişimi iadesi sorgulanmaksızın alınıyor kullandıgım urunu uzaerımde gorup canm sen bunu yenı aldn sankı regı solmus iade edelım bunu fırmaya dedıklerını bılıyorum . ama magazaya gttıgımızde ne bır ılgı ne bır memnunıyet ınannın c ok kotu bı durum bununla ılgılenmenızı ricaa edıyorumm.

  10. ramazan aksamaz ramazan aksamaz Ekim 12th, 2015 at 17:23

    colinsi kurumsal bir firma olarak bilirdim ama degilmiş altı ay önce pantolan almıştım hiç yıltılmıyacak bacak arasından yırtıldı garantisi var diye satıyolar götürüyosun kullanıcı hatası deyip baştan savuyolar bide ukalalık yapıp verdigin parada bitti bile diyolar ***** firmaları kadar olamadınız

  11. Nevşehir forum kapadokya mağazasından bir pantolon aldım va 4 hafta önce koyun pacasindaki dikiste dönme olduğunu fark ederek ürünü değiştirmek istedim. 3 hafta sonra pantolonu sormak için gittiğimde orada olduğunu ve üzerinde herhangi bir notun da olmadığını söyleyerek geri verdiler.. Böyle bir çalışma sistemi olamaz..lütfen geri dönüş yapilsin!

  12. Söke novada colinsten 2015 eylüla ayında bir kot gömlek aldim birkaç giymeden sonra koltuk altlarinda yirtilmalar oldu böyle çürümüş gibi fisinide hala sakliyorum ve bu ookuduğum yorumlardan sonra ggötürmeye cekindim acikcasi ayni şekilde tterslenmekten ve kullanici hatasi deyip geri gondermelerinden simdi ne yapacagim bilmiyorum

  13. Metrogarden alisveris merkezi cokinsten 3 tanr kazak aldim kazaklar bi giyilmede bollandi geri gnderdim ve red cevabi geldi colinsten hic bisey almm kimse almasin ürünlernn arkasinda durmuyorlar lsw bile gününde degsim yapr

  14. colins ten bi gömlek aldım ekranda gördügüm gömlek degil ürünü iade etmek istiyorum

  15. Merhabalar 2 hafta önce Yozgat Novada AVM colin’s den saat aldım saat için mağaza müdürü pazarcı gibi saat asla su geçirmez bu zamana kadar incelemeye yollamadık dedi ve ben su almaz vaadine inanarak saati aldım 2 hafta içinde elimi yıkarken ve ilk su temasında su aldı ve ben mağazaya tekrar gidince yine mağaza müdürü tarafından biz su almaz demedik şeklinde üslubunu bozarak ve yalancılıkla itham edilerek iade asla değil değişim yaparım tarzında ucuz bir tartışma yaşadım su alıyorsa en başta neden yanlış ifade ediliyor alışverişimi buna göre yapardım demem üzerine sadece laf kalabalığıyla hiçbir mantıklı savunma olmayan tartışma yaşadım. Colin’s gibi bir mağazanın bu tarz pazarcı gibi yalan ifadelerle reklam yaptığını ilk defa görüyorum kendini kanıtlamış bir sektör olarak bu tarz mağaza müdürleri size yakıştıramadım.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Trendyol’dan Alışveriş yapmayın

      serkan

      yıllardır aynı şampuanı kullanıyorum ama trendyoldan gelenin içinde bambaşka bi sıvı çıktı ne renk olarak nede koku olarak aynı değil
    • Trendyol’dan Alışveriş yapmayın

      serkan

      trendyoldan alınan kerastase ürünlerinin hepsi sahte
    • Deichmann Değişim Yapmıyor

      Büşra

      Deıchmandan aldığım spor ayakkabı çok kullanmadığım halde yanlarında yırtılma meydana geldi garantiye gönderdiğimde olumsuz sonuç geldi satarken garantili diyorlar sonra gönderince olumsuz çıkıyor gereğinin yapışmasını istiyorum değişim istiyorum
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      MURAT YILMAZ

      Merhabalar, Biraz önce Emet Termal Otel den aradılar.Sadece otel konaklamayı karşıladıklarını ve yemek fiyatı olarak günlük kişi başı 75 TL ödeme istediler. Sizin insanlara hediye tatil formunda yazan hediye tatil ücreti kişi başı 25 Euro ile 45 Euro arasında ücretleri boşuna y
    • colins ürün iadesi

      nazlı

      Merhabalar 2 hafta önce Yozgat Novada AVM colin's den saat aldım saat için mağaza müdürü pazarcı gibi saat asla su geçirmez bu zamana kadar incelemeye yollamadık dedi ve ben su almaz vaadine inanarak saati aldım 2 hafta içinde elimi yıkarken ve ilk su temasında su aldı ve ben mağazay
    • PİAZZA AVM

      Şüheda

      Sanliurfa piazza arena stordan spor ayakkabı satın aldım.Fakat ayakkabıyı sadece 1 hafta giydim oda toplasan 3 kere ancak giymisimdir.Ayakkabinin yanları ve arkalarında açılma oldu.Goturdum 1 hafta sonra gelin biz bunu firmaya göndereceğiz denildi.1 hafta sonra gittiğimde ayakkabının a
    • Erguvan Kasrı Düğün Salonunda Saygısızca Davrandılar

      Ayşegül

      Konu Hasan Hüseyin Pektaşın sahip olduğu Erguvan Kasrı düğün salonu: Ayrıntılara girmeden asla tavsiye etmek istemediğimin altını çizmek istiyorum! Burada yazmamın sebebi ise mekanın asıl sahibine ulaşamamış olmamdır, belki burada okur. Yönetimde çalışan bir bayan var ( ke
    • ESİS PERDE-

      Adınız

      evet arkadaşlar bizde geçen sene perde aldık bu firmadan. perdelerde kumaşta ki hatalı üretimden dolayı yırtıkları gösterdik. kendi hatalarını kabul ettiler. daha sonra değiştirmek için geldiler ancak gelen perdenin hatalı perde ile modelinin alakası yoktu. geri verdik. 8 aydır bu
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Adınız

      arıston buz dolabı aldım değişmeyen sade iskelet kaldı motor ısıtıcı sıgorta kard hepsi değişti yalnız ariston servislerin kafası değismedi tamır yapamıyorlar sakın buz dolabı nofros almayın
    • Micro scooter 20 gün sonra kırıldı.

      Volkan Demir

      Merhaba, bahsi geçen micro adlı siteden bizde Ekim 2017’de highway kick scoot and ride modelinden 2 yaşında olan oğluma aldık. Keyifle biniyor. Kurtarıcımız bile oldu diyebiliriz. Göbek bağlantı parçası kırıldı. Hemen siteye sorunlu parçanın görseliyle beraber mağduriyetimiz