web analytics

Deichmann Ayakkabıcılık Pelikan Avm şubesinden mayıs ayı içerisinde aldığım Adidas neo marka ayakkabının burun kısmında, aldığım günden birkaç ay sonra delikler oluştu. Firma prosedürleri gereği ayakkabının, uzman olduğu söylenen bir kişi tarafından (sanırım kırık saç uzmanı gibi birisi var), hatanın kaynağı konusunda incelemeden geçirileceği söylendi. İnceleme sonucunda tarafıma, hatanın üretim kaynaklı olmadığı ve değişim yapılamayacağı söylendi. Üründe oluşan hatada herhangi bir kusurum olmadığını düşündüğüm için aynı süreci tekrarladım fakat sonuca bir etkisi olmadı. Daha önce Adidas marka hiçbir üründe buna benzer bir sorun yaşamadığımdan (en azından ürün değişimi konusunda) ve ısrarıma rağmen ayakkabının Adidas’a gönderilmemesinden yola çıkarak Deichmann’ın kusurlu olduğuna inanıyor ve bir daha mümkünse önünden dahi geçmeyi düşünmüyorum.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. MEVLÜDE TEYMUR MEVLÜDE TEYMUR Nisan 29th, 2017 at 13:02

    4 ay önce aldığım çizmem 2 giyimimde tabanı açıldı ve değişime gönderdim. Bünün karşılığında kabul edilmediğini ve 3 defa bu ürünü tekrardan incelemeye gönderdim her defasında kabul edilmeğini . Bende busöyledilerraya başvurmaya karar verdim ve hakkımın savunulmasını istiyorum.

  2. Gülay ÇİÇEK Gülay ÇİÇEK Ocak 28th, 2018 at 23:00

    Aynı sorunlardan mağdur olan bir-çok insan var ama deichmann kesinlikle kötü ürünlerine sahip çıkmıyor. Bende çok kızgınım bedava
    Ayakkabı veriyoruz deseler yine de kesinlikle almam birdaha …
    Hickimse de almasın zaten. Bu kadar kötü bir ürünle karşılaşmadım
    Bugüne kadar….

  3. Deichmann n neden ayakkabıyı değiştirmiyor satarken garantili diye veriyor öyle diye alıyoruz ve kötü çıkıyor ve bu firma neden sattığı malın arkasında durmuyor bu son alışverişim olacak böyle bir terbiyesizlik olabilir mi bizi tüketici haklarında araştırıyor

 

Epimedyumlu Macun

    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Osman özçim

      Ya böyle sorumsuzluk olmaz 1 haftadir arıyorum kimse acmiyor
    • Herbalife Ürün İadesi Yapamıyorum.

      Ugur

      Son durum nedir iade alabildiniz mi
    • Tergan ayakkabı

      Osman bodur

      Ayakkabı Aldım 25 günde üç sefer giydiğim ayakkabının sağ ol solu dalda yıprandığım iyi hadi ettim 20 gündür oldu gelmedi kimseye tavsiye etmiyorum beni mağdur ettiniz ilk defa biterken ayakkabısı aldım marka ve yerli diye
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Dilara

      TORUIM VON ALP PET TEN 2 AYLIK DİŞİ PEKİNES YAVRU ALDIM.SATIN ALIRKEN 1 AY BOYUNCA SADECE KENDI VETERINERLERINE GOTUREBILECEGIMI SOYLEDILER.2 GUN SONRA KOPEGIMDE ASALAK BOCEK GORDUM VE KIL KOKLERINDE LAVRALAR VARDI.TEMIZLENMESI ICIN PETSHOBA GERI GOTURDUM BIRAKIŞ O BIRAKIŞ.TEMIZLENDIMI ALMAYA
    • Akbank hesap özeti ücreti soygunu

      Müşteri

      Aynı durumu bende Yaşadım. Ne yaptıysam iptal edemedim. Artı para hesabını kapat diyorlar. Akbank pos cihazını kullanıyorum. Artı para lazım oluyor. Bu gidişle herşeyi iptal edeceğim.
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      serpil buğdaylı

      merhaba; tarafıma bugün şirketinizden 8504700811 numaralı hattınız aktife geçmiştir diye bir emsaj geldi benim şirketinizden böyle bir talebim olmadı. zaten kullanmakta olduğum bi hattım var . şirketinizle alakam olmadığı halde neden böyle bir mesaj gelir.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      OSMAN GENCER

      21165071 tesisat numarası yerine, 800002035049 sözleşme hesap numarası ile işlem yapabileceğim bildirilmiştir. Ancak;yaptığım ınceleme sonucunda bu bilgilerin bana ait olmadığı görülmüştür. Durum gediz elektrik ilgili ve yetkililerine bildirilmiştir. Yukarıdaki tesisat ve s
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      mehmet sumlu

      krd firması size 6 gün sattıkları devre mülkü hakkını 14 güne çıkarmak istiyorlar.sizden ekstra para istiyorlar zaten satarken 14 gün satmaları gerekiyordu.
    • Koçtaş Forum Mersin mağazasından şikayetçiyim

      ahmet bostankolu

      kasiyerlerinden çalışanlarına kadar ilgisiz,minnetsiz ve kabalar.
    • Deveyükü.com

      iskender ak

      yaa arkadaş almaz olaydık. bir ürün aldık bozuk çıktı. yollayın şu faturasınıki garantiye yollayım. ürün 10 günde geldi faturası yoktu. yollayın şu faturayı yaaa