web analytics

Deichmann Ayakkabıcılık Pelikan Avm şubesinden mayıs ayı içerisinde aldığım Adidas neo marka ayakkabının burun kısmında, aldığım günden birkaç ay sonra delikler oluştu. Firma prosedürleri gereği ayakkabının, uzman olduğu söylenen bir kişi tarafından (sanırım kırık saç uzmanı gibi birisi var), hatanın kaynağı konusunda incelemeden geçirileceği söylendi. İnceleme sonucunda tarafıma, hatanın üretim kaynaklı olmadığı ve değişim yapılamayacağı söylendi. Üründe oluşan hatada herhangi bir kusurum olmadığını düşündüğüm için aynı süreci tekrarladım fakat sonuca bir etkisi olmadı. Daha önce Adidas marka hiçbir üründe buna benzer bir sorun yaşamadığımdan (en azından ürün değişimi konusunda) ve ısrarıma rağmen ayakkabının Adidas’a gönderilmemesinden yola çıkarak Deichmann’ın kusurlu olduğuna inanıyor ve bir daha mümkünse önünden dahi geçmeyi düşünmüyorum.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. MEVLÜDE TEYMUR MEVLÜDE TEYMUR Nisan 29th, 2017 at 13:02

    4 ay önce aldığım çizmem 2 giyimimde tabanı açıldı ve değişime gönderdim. Bünün karşılığında kabul edilmediğini ve 3 defa bu ürünü tekrardan incelemeye gönderdim her defasında kabul edilmeğini . Bende busöyledilerraya başvurmaya karar verdim ve hakkımın savunulmasını istiyorum.

  2. Gülay ÇİÇEK Gülay ÇİÇEK Ocak 28th, 2018 at 23:00

    Aynı sorunlardan mağdur olan bir-çok insan var ama deichmann kesinlikle kötü ürünlerine sahip çıkmıyor. Bende çok kızgınım bedava
    Ayakkabı veriyoruz deseler yine de kesinlikle almam birdaha …
    Hickimse de almasın zaten. Bu kadar kötü bir ürünle karşılaşmadım
    Bugüne kadar….

 

Epimedyumlu Macun

    • Deichmann Değişim Yapmıyor

      Gülay ÇİÇEK

      Aynı sorunlardan mağdur olan bir-çok insan var ama deichmann kesinlikle kötü ürünlerine sahip çıkmıyor. Bende çok kızgınım bedava Ayakkabı veriyoruz deseler yine de kesinlikle almam birdaha ... Hickimse de almasın zaten. Bu kadar kötü bir ürünle karşılaşmadım Bugüne kad
    • Pegasus Havayolları, Kayıp Bagaj

      Fulya

      24.01.2018 tarihinde Roma’dan 13:25 uçağı ile İstanbul Sabiha Gökçen Havaalanı’na geldik. Roma’da E31 kapısında uçağa binmek üzere körükten geçerken, bebeğimizin bebek arabasını Pegasus’un puset poşetine yerleştirip, kapıya gelmeden solda yerde bebek arabası ve tekerlek
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Done

      5 ay once c.makinasi aldim arizalandi ve 2 haftadir parca gelecek brkliyoruz diye hic bir sonuca ulasilmadi. 5 ayda nasil ariza verir anlamiyorum çok berbat bir ilgisizlik sonuc odakli degil asla tavsiye etmiyorum. Servis sıfır berbat
    • çamsan parkenin bayi hatasına olan ilgisizliği

      KEMAL

      Özge hanım aldığınız malzemenin rengi beyaz ve derz boşluklarında boya var. Temizlik için kullandığınız malzeme yüksek bir ihtimalle boyayı çıkardığından parkelerin üzerine sirayet ederek leke bırakmakta. Sentetik tiner ile derz yerlerine temas ettirmeden sadece parkelerin üze
    • Yataş Firmasının Yüzsüzlüğü

      Elif Fıratan

      bende aynı tur bir sorun yasamaktayım.. Yataş ın musteri memnuniyeti yaklaşımı kesinlikle olmadıgı gibi showromlarda gosterdikleri kalite yerine son derece bozuk ozensiz urun yollayıp alıcıyı tamamen caresiz bırakıp tadilat yapma egilimi ile bozuk malları satmaya calışan eğilimi i
    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      ERSEN

      Bu tesis için internette tanıtım reklamları var çekilişe katılın bedava tatil kazanın deniyor katılanları sonra arıyorlar şu gün tesise gidilecekmiş tanıtım toplantısı olacakmış sonra katılım bileti verilecekmiş,miş biz o toplantıları çok iyi biliyoruz maden bir promosyo
    • Gittigidiyor Sitesinde Alışveriş ve Dolandırıcılık

      Gulcin

      Gün iade ettim 20 kere aradım paramı iade etmediler hala ugrasiyom
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      Aslı

      Merhaba şenol hukuk bürosundan süreli aranıp mesaj atılarak taciz ediliyorum. İcra işlemleri başlatılacaktır haciz yapılacaktır diye. Defalarca arayan kişilere benim bir borcumun olmadığınj üstelik avea nın premimum müşterisi olduğumu söylesemde bana görüşmediğim kardeşimi
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      H.YUNUS KARAGÖZ

      Her ay gelen faturamız 80 ₺ gelirken 2017 aralık ayının faturası 121₺ geldi. Yazıklar olsun size daha 2018 girmeden zammı yüklemişsiniz. Tabi otomatik ödemede olunca faturaya bakan olmaz size göre. Ama şuan araştırmaya başladım ilk işim enerji şirketini değiştirmek olacak hab
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      hasan bayram

      hizmeti satana kadar çok hoş,hizmet sonlandırmada başınıza gelecekleri,hizmeti almadan iyice öğrenin;söküm,hizmet iptal bedeli 500 tl beşyüzlira iyi mi..Allah nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın,hizmet başlangıcında tüketici bu konuda uyarılsaydı bir şey denilemezdi,karınca yazı