web analytics

Edirne’den yaklaşık 20 gün önce buzdolabı aldık. Uzunköprüye teslim ettiler ve 20 gündür çalışmıyor. Buzdolabı olmayan ve 4 kişilik bi ailenin yaşadığı bi ev! Servisi de satışıda rezalet. Değişmeyen parçası kalmayan bi buzdolabı oldu ve hala parça bekleniyor. Satın aldığımz bayii arıyoruz yapabileceğimiz bir şey yok diyor. Servisi arıyoruz parça hala gelmedi ve ne zaman geleceği belli değil diyor. Müşteri memnuniyeti sıfır olan Hotpoint Ariston’u asla ve asla tavsiye etmiyorum hele Edirne’de ki satış bayiisiyle asla alışveriş yapayın diyorum.. Ne ürünlerinin arkasında durabiliyorlar, ne de ilgileniyorlar.. Gerçekten Rezalat!!

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. 3 ayda 2 tane derindondurucu cekmecesini halledemediler.
    Lanet olsun

  2. asuman doğruer asuman doğruer Eylül 7th, 2013 at 00:12

    Benim de yeni aldığım buzdolabım aynı marka. Önce çekmeceleri buzdan açılmadı sonra çok sesli çalışıyordu motorundan dediler. Dolabın değiştirilmesini istedim 3 aylık dolap ama ısrarla motoru değiştirildi. Normal sesi bu dediler gayet sessizdi on gün kadar sonra tekrar sesli çalışmaya başladı. Aradığımda servis beni bir güzel azarladı. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım araştırıp beni bilgilendireceklerini söylediler. Servisteki bayan bana bedava vermişler gibi azarlaması ağır geldi sattık parasını aldık ne haliniz varsa görün memnun olup olmamanız umurlarında değil sanırım. Zira ben diğer elektronik eşyalarımın hiç bir kere servis çağırmadım 20 sene kullandığım eski buzdolabımda dahil arçelikti küçük diye değiştirdim keşke kullansaydım. Bir on sene daha servis bile çağırmadan kullanırdım. En kısa zamanda bu markadan kurtulmak istiyorum zira çok üzüldüm.

  3. Selam ben 16 gündür ve kurban bayramının 4 gününden bu yana mağdur bir vatandaşım 444 50 10 hiç bir konuda bilgi vermiyor buz dolapsız Antalya gibi sıcak bir ilde ne kadar daha dayana bilirim bilemiyorum çıldırmak üzereyim teşhir ürünü e göndermiyorlar ama her merciye başvuracağım.

  4. Ariston no frost buzdolabı aldım yeni evli olduğumdan Beş ay evde kalmadık Sekizinci ayda buzdolabının ust kapağı yerinden çıktı servis geldi kullanıcı hatası olduğunu söyledi tamir edilmez dedi Ariston yetkilisini aradım 2aylik ken bu şikayetinizi söyleseydiniz ücretsiz çaresine bakardık ama 8ay geçmiş dediler bende cihaz 2 ay degil 2yil garantili Garantili dedim umursamadilar tüketici haklarına gittim faturasını istediler zaten satici fatura vermemisti satis sozleşmesi vermişti ben evlenme telaşiyla satış sözleşmesini kaybetmisim şimdi satıcıya gidiyorum fotokopisini ver diyorum üzerinden bir sene geçmiş nerden bulabilirim o koçanı diyor ve elinden birşey gelmiyor dolabım hala arızalı ve sözde GARANTİ hala devam ediyor işe yaramayan GARANTİYİ ne yapayım eğer sonuç alamaz isem iş yerimin ve evimin balkonuna kocaman ilan asacağım GARANTİLİ ARİSTON HOTPOİNT BUZDOLABI ALDIM 8 AYDA Bozuldu MAĞDURUM ARİSTON GARANTİSİ BOMBOŞ

  5. Ariston no frost buzdolabı aldım yeni evli olduğumdan Beş ay evde kalmadık Sekizinci ayda buzdolabının ust kapağı yerinden çıktı servis geldi kullanıcı hatası olduğunu söyledi tamir edilmez dedi Ariston yetkilisini aradım 2aylik ken bu şikayetinizi söyleseydiniz ücretsiz çaresine bakardık ama 8ay geçmiş dediler bende cihaz 2 ay degil 2yil garantili Garantili dedim umursamadilar tüketici haklarına gittim faturasını istediler zaten satici fatura vermemisti satis sozleşmesi vermişti ben evlenme telaşiyla satış sözleşmesini kaybetmisim şimdi satıcıya gidiyorum fotokopisini ver diyorum üzerinden bir sene geçmiş nerden bulabilirim o koçanı diyor ve elinden birşey gelmiyor dolabım hala arızalı ve sözde GARANTİ hala devam ediyor işe yaramayan GARANTİYİ ne yapayım eğer sonuç alamaz isem iş yerimin ve evimin balkonuna kocaman ilan asacağım GARANTİLİ ARİSTON HOTPOİNT BUZDOLABI ALDIM 8 AYDA Bozuldu MAĞDURUM ARİSTON GARANTİSİ BOMBOŞ ÇOK PİŞMANIM SİZDE PİŞMAN OLMAYIN!…

  6. Lanet olsun kesinlikle almayın arkadaşlar ne sogutuyor ne bi ise yariyor durmadan isik yanip sönüyor ses çıkartıyor ve bir sürü para verip servis çağırıyoruz 1 ay düzeliyor geri bozuluyor

  7. Aristo’n kadar kötü bir marka yoktur, kaç kere servisi aradık geldiler 1 hafta sonra tekrardan devam etti arıza, kötü bir marka kesinlikle kimse kullanmasın çok pişmanız

  8. İZZET YILDIZ İZZET YILDIZ Ekim 21st, 2016 at 14:04

    HOTPOİNT ARİSTON MARKA BUZDOLABINI ALDIĞIMDAN BERİ KULLANA MIYORUM 4 VEYA 5 DEFA SERVİS GELDİ PARÇA DEĞİŞTİRDİLER YİNE KULLANAMADIK TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUK HİÇBİR NETİCE ÇIKMADI BURDAN YETKİLİLERE SESLENİYORUM ARTIK BÜTÜN SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞIP TÜM TÜRKİYEYE DUYURACAM GÖRÜNTÜLÜ OLARAK SSİZLERİ UYARIYORUM NUMARAM. 535 229 8809

  9. 1 yıl önce aldığım buzdolabı aldıktan 3 ay sonra paslandı ve halen garanti kapsamında az önce konuştuğum servis ücretle yapılabileceğini söyledi.

  10. hotpoint marka kurutuculu çamaşır makinası aldık geçen sene keşke almadan önce biraz araştırsaydım çok pişman oldum kesinlikle tavsiye etmiyorum 2000 tl verdiğim makinayı şimdi çöpe atacağım rezalet…

  11. bu markadan aldigimiz buzdolabi ve camasir makinesi cok kotu yeni model camasir makinesi aldik ve uc saatlik programda makine sabahtan aksama kadar calisitlyor kapatmayincan kapanmiyo ve sıkmiyor sıktirmak icin tekrardan ayarliyorum kafayi yedim vede hic guzel yikamiyor

  12. Ariston çamaşır makinesi aldım çok kötü 3saatlik yıkama oluyor 6saat, kısa programda kirli hersey. Berbat, servis bi parcayı 2haftada getirmedi

  13. 3 ay önce garantisi bıtti ama hala taksit öder gibi her ay servis bakar arıza ücreti 50 tl ödemekteyim sizin anlayacağınız servise söyledım bunu değiştirin dıye ama genel merkezi yanı fabrıka hatalı olduğundan fabrıka vey hangi şirketse ilgilen mıyor ama devam edecek bu arıza

  14. böyle rezil bir buadolabı görmedim. sesinden televizyon seyredemiyoruz. servis çağırdım bunların ömrü üç yıl dedei sese bir şey yapamadı. evim açık mutfak ses yayılıyor. ne yaptıksa olmadı. emekli olmasam atacağım. bunu da kızımın zoruyla aldım. keşke tanınmış markalardan alsaydım. beni sinir hastası yaptı. asla sessizlikte uyuyamıyorum. evde sanayi motoru çalışıyormuş gibi. lütfen bir çare bulun.

  15. Servise dinlettim ben böyle bir ses ilkdefa duyuyorum dedi 3_4 kere servis parça değiştirdi ama nafile hangi ulkedeysen o ülkenin malını kullanacaksın bakalım nereye kadar calisacak

  16. Ogluma iki yıl önce Hotpoint buzdolabi (mall of İstanbul bayisi) aldık aşırı ses yapmaktan iki kez sevis geldi.sesi gösteremedi. Üçüncüde fan arızası diye fan değişti. Son olarakta derin dondurucu bölümü çalışırken diğer bölüm arıza yaptı.servis gelip parça değişti iki gün kullanılmayacak her arızalanması da 100 -150 Tl.lik malzememiz zarar görmüştür.ilgililere sorumluluğa davet ediyorum.

  17. Rezalet parami helal etmiyorum aldigim gunden bu yana sikinti yaşadım ve defalarca servis geldi yapilmadi paramin grri iade edilmesini istiyorum

  18. Yazık servis geliyor para bir ay çalışıyor yine bozuluyor dolabın içindekileri defalarca atım her zaman arıza veriyor haram olsun

  19. Utanadan reklamını yapıyorlar Sakin kimse aldanmasin beş para etmiyor kimse almasin

  20. Yaklaşık üç hafta önce bulaşık makinamız bozuldu. gelip parça siparişi edeceğiz dediler bu parça nereden geliyorsa artık haftalardır parça bekliyoruz . parçanın durumu ile ilgili bilgi vermekte yok . gerek 444 50 10 numaralarını aradığımızda gerekse servisin numarasını aradığımızda sizin arıza kaydınız kapanmış . sorun çözülmüş diyorlar . haftalardır sorunu çözemediler . sakın ama sakın hotpoint ariston almayın . satış sonrası hizmet berbat

  21. Hotpoint derin dondurucu aldim ozurlu cikti degisime 3 hafta sure verdiler hala degisecekler hic sikayet edecek yer bulmadim ne yapacami sasirdim valla

  22. Namık DEMİRKAYA Namık DEMİRKAYA Ağustos 18th, 2017 at 09:30

    2016 ekim ayında hotpoit elektirik süpürgesi aldım. Arıza yapınca müşteri hizmetlerini aradım ilgili servis her hangi bir evrak vermeden 16/06/2017 tarihinde gelip almışlar ve bir ay sonra arızanın giderilemediğini parça olmadığı için değişim yazıldığını servis söyledi. ancak müşteri hizmetlerini ısrarla aramama rağmen 10 sonra ancak değişimi onayladılar. ürünüm onaydan 20 gün sonra ancak elime ulaştı bu markanın müşteri hizmetleri çok alakasız derdinizi anlatıyorsunuz kırk dereden su getiriyorlar fabrikayı arayın işlemi hızlandırın diyorum biz fabrikayı arayamayız diyorlar fabrika ne zaman gönderirse artık bekleyeceksiniz diyorlar. Bu ürünün alınması ile teslimatı arasında yaklaşık 2 aydan fazla süre geçti bu yorumu okuyan arkadaşım bu markadan alırken bir daha düşün derim parana yazık girdiğin streste cabası

  23. 10 gun once oturdugum apartmanda yuksek gelen voltaj yuzunden cogu elektronik aletler kullanilamaz hale geldi.ben ve benim gibi bircok komsumunda buzdolablarinin guc karti yandi.benim gibi ust komsumunda buzdolabi aristion marka. ikimizinde guc karti yanmis dediler bizden 700 tl ucret istediler.300 tl sini pesin aldilar.bir iki gun icinde parcayi gelir takariz dediler ve aradan 10 gun gecti hala yok parca yok yok manisaya soralim oda olmadi italyadan siparis verecez diyolar.koskoca firmanin elinde parca yokmus olurmu boyle sacmalik.birde diyolarki 4445010 aradigimizda neymis sizin buzdolabi 6 yillikmis garantisi yokmusda bizim onceligimiz garantili olanlar sanki babalarinin hayrina yapiyorlar parasini veriyoruz ama yinede magduruz.neymis demekki ariston garantisi bitene kadarmis ondan sonra servis yokmus.ama karsi komsumunda buzdolabi arcelik onunda guc karti yandi servisi geldi 3.gunu takti gitti.su an kurban bayramina 1 hafta var vede yarindan itibaren butun heryer kapali muhtemelen bu servislerde kapali olacak.eger benim bu magdureyetligim giderilemezse tuketici hakem heyeti olsun neresi olursa olsun yasal hakkimi arayacam bilginize.bu arada ben adanada oturuyorum adanada birgun bile buzdolabi kullanmazsaniz yiyecek ve icekleriniz bozulacagini biliyorsunuz.05301245669 tlf

  24. Çamaşir Aristo’n buzdolabı Aristo’n fırın Aristo’n böyle müşterisiyımdolavın üstü soğutmuyor garantı aylar olmamış bitmiş ücretli olsun onuda bekle r daha asla evime sokmam sayfaya bakıyon eski yorumlar ilan afiş yapmak asmak gerek kimse almasın

  25. bellona gaziemir den oturma odası koltuk takımı aldım
    aldatıldım bana teşhir ürünü vede yırdık ürünü sattılar
    böyle büyük firmaya yakıştıramadım
    en kısa zamanda yasal hakkımı arayacağım .

  26. Yaklaşık 4-5 yıl önce Ariston hotpoint buzdolabı aldık.Almaz olaydık!!!İlk gelen dolabın kapağı vuruktu,değiştirdiler.İkinci gelen dolap iki üç gün içinde yağmur gibi içine su akıtıyordu.Servis geldi sözde yaptı,yine aynı.Bu sebepten iki ay içinde üç kez servis geldi.Yaptılar.1 hafta önce dolap bir türlü çalışmıyor ve soğutmuyor.Servis için 4 gün sonraya gün verdiler.Bu arada her şeyim bozuldu,attım.Servis geldi.Elektronik kart lazım.500 lira dediler.Ama kart takılsa bile başka sorun var mı,bilemeyiz dediler!!!Üstelik bu kartın gelmesi 4-5 gün sürer dediler.Şimdi soruyorum size,maliyeti 200 lira bile olmayan kartı,500 liraya mal etmeye çalışmalarına mı yanarsınız,bu sıcakta 10 gün dolapsız kalmaya mı?!Biz maduruz,siz olmayın!!!

  27. Bu arada Çanakkale Ariston servisin güvenilirliği sıfır!!!Söyledikleri saatte gelmediler ve bilgi için arayacağız dedikleri halde aramadılar!!!

  28. Ismail YASINOGLU Ismail YASINOGLU Eylül 17th, 2017 at 13:46

    Arkadaşım buzdolabını peşin para ile aldık ve 2. Günü motor bozuk çıktı servis geldi rapor tuttu ve değişti arkadaş yeni gelen 1. AY dolmadan yine bozuldu… Ve anladım ki bu firmanın hiç bir mali alınmaz tüketici hakları mahkemesine gidecegiz

  29. Mehmet Ali TÜZAN Mehmet Ali TÜZAN Eylül 29th, 2017 at 07:44

    Derin dondurucu çekmecesi kırıldı.bir ay oldu.ne servis nede müşteri hizmetleri ilgilenmiyor.hala bekliyorum.donecekler

  30. Mahir kepenekçi Mahir kepenekçi Ekim 17th, 2017 at 18:17

    6 ayönce hotpoint çamaşır makinesi aldım ve servis sıkıntısı yaşadık firmadaki mantık belli malı sat geri çekil müşteri şikayeti önemli değil mi asla tavsiye etmiyorum

  31. Umit kantarci Umit kantarci Ekim 25th, 2017 at 13:39

    3 yil once aldigim buzdolabi gecen sene buzlukta ariza cikardi 6 ayda servise ulasabildim.sonunda yaptirdim bu yazda 3 aydirsogutucu calismiyor zor bela geldiler ariza yok dediler buzlanmis dediler 10 15 gun sonra tekrar bozuldu servis gelmiyor .yada arizaya ikna edemiyorsunuz.canakkale ayvacik kayalar koyu.kesinlikle hotpoint ariston denen markanin onunden dahi gecmem genel mudurlugunu dahi bulamiyorum……dr umit kantarci 0532 322 3131

  32. 5 ay once c.makinasi aldim arizalandi ve 2 haftadir parca gelecek brkliyoruz diye hic bir sonuca ulasilmadi. 5 ayda nasil ariza verir anlamiyorum çok berbat bir ilgisizlik sonuc odakli degil asla tavsiye etmiyorum. Servis sıfır berbat

  33. ben hotpoint buzdolap aldım keşke almadan yorum lara baksaydım buzdolapdeyil ömür törpüsü 1 yıl oldu arıza veriyo çözüm üreten yok ne müşteri yetkilisi ne bayi ne servis top sürekli taçta ben vatandaş olarak uyarayım tercih sizin hangi buzdolap derseniz en sıradan buz dolap bun dan iyidir bnce

  34. Hotpoint’ten buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi mini fırın aldım çamaşır makinesinden şikayetçiyim Rize Çayeli ‘de olan yetkili servisinize kayıt açtırıyorum bu 6. kez oldu 3 defa aynı servise giden bir mal ayıplı mal olarak bilinir fakat sizde ilgilenen yok eden yok yetkili servisinizi arıyorum 40 gün geçmeden kayıt açtıramazsınız diyor. Ben 40 günümü bekleyeyim ki kayıt açtırayım çevremde olan kişilerede sizi Hotpoint’i öneriyordum artık bundan sora kötüleyeceğim servis geliyor bakıyor bir şeyi yok diyor gözle bakmakla nasıl anlıyor bir şeyi olup olmadığını ben onu anlamıyorum.
    Hotpoint Indesit Beyaz Eşyalarınızdan Memnunum Fakat Çamaşır Makinesi İllallah Dedi.Hotpoint Indesit Beyaz Eşyalarınızdan Memnunum Fakat Çamaşır Makinesi İllallah Dedi.

  35. arıston buz dolabı aldım değişmeyen sade iskelet kaldı motor ısıtıcı sıgorta kard hepsi değişti yalnız ariston servislerin kafası değismedi tamır yapamıyorlar sakın buz dolabı nofros almayın

  36. böyle rezalet bi firma görmedim klimayi bize satarken şartel montaj vs herşey bize ait denildi urun geldi sartel bize ait değil siz elektrikçi cagiracaksiniz denildi ve montaj edilmeden geri gittiler şikayet te bulunduk tekrar geldiklerinde montaj ve sartel bağlandı baştan savma bi şekilde ürünü bi kaç defa calistirdik kendiliğinden şartel atmaya başladı tekrar şikayette bulunduk servis geldiğinde size dandik bi sartel takmışlar dendi ve biz takmadik bunu diye inkar ettiler siz kendiniz elektrikçi çağırın sarteli yeniden taktirin denildi lanet olsun sizin gibi bi firmaya şikayet edilecek heryere şikayet edicez ve eve gelen firma yetkilerini nerden seciyolar acaba bu kadar ilgisiz elemanlar sadece hotpoint e özel herhalde

 

Epimedyumlu Macun

    • colins ürün iadesi

      nur

      colins ankara metromall magazından kot pantolon aldım ve ikinci giyişimde ürün dizden yırtık kotto zaten ama yırtık yerı hem yanlardan hemde aşağıya doğru yırtıldı ürünü değştirmek istedım ama incelemede ürettümden kaynaklı soeun yoktur dendi tekrar yolladım kabul etmedim
    • Emsan Tencereler

      Serpil

      Emsan cam 5li bıçak seti almıştım bıcakta lekelenmeler oluştu yıkasamda çıkmıyor benek benek baslı gibi degil ama üstünde farklı lekeler var makineye hiç atmadım cok kullanmadıgım halde kötü bir görüntüsü var marketten markası belli bile olmayan ucuz bıcak seti almıştım
    • Teknosa’dan alınan Fujifilm Marka Fotoğraf Makinesi

      güler

      gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavs
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Hasan Dönerkaya

      İzmir Urla ilçesinde Özbek mahallesi Akkum bölgesinde üç yıldır yaşıyorum. Her yıl Haziran ayından itibaren her gün en az iki defa olmak üzere elektrik kesilir mi? Böyle rezalet bir hizmet te ancak size yakışır. 2023 Türkiye'sinde böyle duyarsız kurumlara yer yok
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      Uğur

      Memlekette her türlü yol mevcut para kazanmak için. Kullanmadığım internet parasını ödüyorum.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ayşe

      Bana her ay yüksek fatura geliyor kışın 200 tl bile geliyor evde klima var ama kullanmıyoruz korkudan Onur'da kullansak evın yolunu bulamıcaz itiraz formu doldurup gönderecektim yapamadım fazla ilgim yok yetkililerin ilgilenmelerini vatandaş olarak saygılarımla arz ediyorum
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Jale şahin

      böyle rezalet bi firma görmedim klimayi bize satarken şartel montaj vs herşey bize ait denildi urun geldi sartel bize ait değil siz elektrikçi cagiracaksiniz denildi ve montaj edilmeden geri gittiler şikayet te bulunduk tekrar geldiklerinde montaj ve sartel bağlandı baştan savma bi şekil
    • Sanal Mağaza Alışverişim Halen Gelmedi

      Burcu

      Sanalmagaza.com'dan sipariş ettiğim ürün 18 Mayıs'tan beri kargoya verilmedi. Müşteri hizmetlerine de yazdığım hiçbir maile cevap verilmedi. Kredi kartı ile ödeme yapmayın ürünleri göndermiyorlar 3 hafta oldu.
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      Mustafa Eriten

      PRONET firması ile 2,5 yıl çalıştık. sadece 1 kez gerçek ten ihtiyaç oldu o da camı açık bıraktığımız için devreye girdi. ortalama 130*27 ay ödeme yaptık 18.04.2018'den beri sözleşmem biteli 4 ay olmasına karşın iptal ettiremiyoruz. Ayrıca iptal etmedikleri gibi her ay fat
    • Airties Müşteri Hizmetleri

      Adınız

      İki kez internet için aradım, engelli makinaya bağlı bir oğlum olduğunu, kameradan sürekli takip ettiğimiinternet olmazsa gece takip edemeyeceğimi akşam saatleri olduğu için modem falan alamayacağımı ve kendi başıma da bilemediğim için yapamadığımı söyledim. Israrla bana esk