- Konu
hotpoint ariston kireç önleyici parçayı emrivaki yaparak satıyor.
- Şikayet NO577
- Tarih23 Mayıs 2012
- ŞikayetçiYavuz Ozdemir
- Kategori / MarkaBeyaz Eşya, Bulaşık Makinesi, Hotpoint - Ariston
- Şikayet DurumuCevap Bekleniyor
- Bu Şikayeti Paylaş
Ankara’da KİPA Süpermarketten Hotpoint – Ariston marka bulaşık makinesi satın aldım. KİPA’dan her hangi bir şikayetim yok, gerçekten ucuz bir fiyattan alım yaptım.
Şikayetim, makinenin evde monte edilip çalışır hale getirilirken kireç önleyici olarak adlandırabileceğim parçanın istemediğim halde, bilgim dışında firmanın teknisyenlerince getirilmesi, emrivaki yapılarak su girişine takılması ve cayma hakkımı kullanmama rağmen Ariston firması tarafından sökülmemesi ve ödediğim 75TL’nin tarafıma iade edilmemesidir.
21 Mayıs 2012 tarihinde cihazın kurulumu için gelen teknisyenin kireç önleyeceği iddiasıyla cihazın su girişine emrivakiyle taktığı parça için yetmişbeş lira ödedim. Ne bulaşık makinesini satın alırken ne de cihazı monte etmeleri için teknisyenleri gönderecek yeri aradığımda bana bu parça hakkında hiç bir bilgi verilmemişti. Tıpkı kapıdan satışlarda olduğu gibi bir emrivakiyle karşılaştım. Aynı gün cihazın imalatçısına ait 444 50 10 numarayı arayarak sözkonusu parçanın sökülerek paramın iade edilmesini istememe rağmen olumlu yanıt verilmedi. İnternetten yaptığım araştırmalarda, şikayet konusu firmanın yeni cihazları montaja geldiklerinde bu parça takılmazsa cihazın kireçten kaynaklanan arızalarının garanti kapsamında kabul edilmeyeceği gibi müşteriyi zorlayıcı, yanıltıcı beyanlarda bulunduklarını okudum. Benim satın aldığım cihaza parçayı takan teknisyen de bana yaşadığım mahallenin suyunun kireçli olduğunu, cihazın hata verip çalışmayacağını söylemişti. Her halde takma deseydim bana da makinenin garanti kapsamından çıkacağını falan söyleyecekti.
Talebim: isteğim dışında emrivakiyle takılan parçanın sökülerek ödemiş bulunduğum 75TL’nin tarafıma iadesidir.
Ayrıca fatura da verilmemiş vergi kaçırılmıştır.
MErhaba,
bende hotpoint-ariston yeni çamaşır makinası aldım, aynı teklifi bana da yaptılar, bu aletin takılması gerekli dediler 75TL istediler. Ama ben kullanım klavuzuna baktım bu aletin takılması gerekiyor diye birşey yazmıyordu, bende taktırmadım.
Bana garanti kapsamına alamayız ozaman falan dediler, inanmadım saçma geldi, kendimi kandırılıyor hissettim.
hem ufacık bir alet kireci nasıl önleyebilir, kireç meselesi bukadar basit birşeymi?
Bence bu durum teknik servislerin cebine para girsin diye kurulmuş bir dolandırıcık tezgahı, tehditle mal satmaktan başka birşey değil.
merhaba aynı şey benimde başıma geldi 75 liralık cihazı satmak için uğraştılar ama nasıl uğraşma.
Aynı kapınıza gelip su arıtma cihazını satmaya çalışan elemanlar gibi. yaw arkadaşım başka bir firmadan geldiler bulaşık makinesi alınca suyumun kireç oranını ölçtüler suyunuz gayet iyi dediler diyorum, yok alın garanti dışı kalır yok alın şu olur bu olur size anlattık illa almadınız insanı makine alacağına pişman ettiler.
Bu ne yaw bir daha asla bu firmadan mal almam. satarken 1000 tl lik makinenin içine koysana.
Ne böyle ucuz oyunlar oynuyorsun.
Merhaba arkadaşlar bende Hotpoint Ariston bulaşık makinasıyla servisiyle problem yaşadım makina garantiliydi böceklenme arızası oldu dediler garantiye girmez tamam evde açtılar baktılar sodrum nekedar çıkar masraf fazla çıkmaz dediler götürdüler iki gün sonra ben aradım sordum dediler 350 tle masraf saten 650tlye almıştım dedim kalsın geri getirin buseferde 35 tl üçret daha istediler bu ney biz bunu götürdük sevise yav siz bunu benim evimdeyken açtınız içini zaten gördünüz yani anlayacagınız hepsi aynı aman sevis çağırıken sorun geliş gidiş parası varmı diye
aynı şey benim de başıma geldi 85 tl aldılar bugün şikayet ettim bakalım dönüş yapacaklarmı
Merhaba ark.bende ariston makiina aldim servis banada israrla bu aparat parcayi takmak istedi. Anlayamadığm şu bu makiinaya bu tur sorunlar var ise neden fabrika cikisinda bu parca takilmiiyor acik ve neet tuzak ve garantiye girmezde ne demek anlamış degilim …b
Merhaba dün ariston çamaşır makinasi servisi makinami kurmak icin geldi ayni şekilde garantiye gurmeyecegini belirtilerek aparayi takti 80 tl ucret aldi bugün bunun uzerine müşteri hizmetlerini aradim tatmin edici bi cevap bulamadım resmen kandırılıp dolandırdım bu yuzden ariston u ve servislerini kınıyorum cevreme de uyarıyorum ve bunu sayin başbakan ima yazip dile getirecegim
Bizede aynı şeyleri söylediler 85 ytl istediler insanları kandırmaktan başka bişey değil 1500 makine satıyorlar parçayı yaninda hediye veremiyorlar
Bende yeni makine aldım aynı şekilde bizden istediler 85 ytl ama ben vermedim 1500 makine fiyatı 85 ytl li parçayı makinenin yanında hediye olarak vermiyor firmayı kınıyorum kim kime kaptirirsa hesabı gidiliyor memleketin işi arkadaş. ..
Makineyi kurmaya gelenler once dediler ki eski makineyi verin biz tamir edip ihtiyaci olanlara veriyoruz bende dedim tamam eskiciye gidecegine 15 tl ye, bi hayrimiz dokunsun.sonra makineyi kuracakken yok kireclenme olur bunu servis karsilamaz ama kirec onleyici takarsaniz 7 yillik garanti olur falan anlayacaginiz kelime oyunuyla 95 tl ye o zırvayı taktilar .yedi yillik garanti dedigi seyde kirec onleyicinin garantisiymis. Allah bilir o makineyide ihtiyaci olanlara vermeyecekler.
Bulaşık makinamı bağladı kurdu garantisini onayladı
Çokda kibardı filtrenin sohbetini bile açmadı bulunduğum
Bölgede çeşmelerden çok kumlu su geliyor diye ben özellikle
Takılmasını rica ettim bana takmazsan garanti dışı filan demedi
Çamaşır makinamada taktırmıştım benimkisi psikolojik belkide işe
Yaramıyordur belki bilmiyorum.servis garanti faturasına filtre takıldı yazısını onayladı
Hotpoint firmasınında haberi vardı ama zorla olsa istemezdim bende
Zaman gösterecek artık