web analytics

Ankara’da KİPA Süpermarketten Hotpoint – Ariston marka bulaşık makinesi satın aldım. KİPA’dan her hangi bir şikayetim yok, gerçekten ucuz bir fiyattan alım yaptım.

Şikayetim, makinenin evde monte edilip çalışır hale getirilirken kireç önleyici olarak adlandırabileceğim parçanın istemediğim halde, bilgim dışında firmanın teknisyenlerince getirilmesi, emrivaki yapılarak su girişine takılması ve cayma hakkımı kullanmama rağmen Ariston firması tarafından sökülmemesi ve ödediğim 75TL’nin tarafıma iade edilmemesidir.

21 Mayıs 2012 tarihinde cihazın kurulumu için gelen teknisyenin kireç önleyeceği iddiasıyla cihazın su girişine emrivakiyle taktığı parça için yetmişbeş lira ödedim. Ne bulaşık makinesini satın alırken ne de cihazı monte etmeleri için teknisyenleri gönderecek yeri aradığımda bana bu parça hakkında hiç bir bilgi verilmemişti. Tıpkı kapıdan satışlarda olduğu gibi bir emrivakiyle karşılaştım. Aynı gün cihazın imalatçısına ait 444 50 10 numarayı arayarak sözkonusu parçanın sökülerek paramın iade edilmesini istememe rağmen olumlu yanıt verilmedi. İnternetten yaptığım araştırmalarda, şikayet konusu firmanın yeni cihazları montaja geldiklerinde bu parça takılmazsa cihazın kireçten kaynaklanan arızalarının garanti kapsamında kabul edilmeyeceği gibi müşteriyi zorlayıcı, yanıltıcı beyanlarda bulunduklarını okudum. Benim satın aldığım cihaza parçayı takan teknisyen de bana yaşadığım mahallenin suyunun kireçli olduğunu, cihazın hata verip çalışmayacağını söylemişti. Her halde takma deseydim bana da makinenin garanti kapsamından çıkacağını falan söyleyecekti.

Talebim: isteğim dışında emrivakiyle takılan parçanın sökülerek ödemiş bulunduğum 75TL’nin tarafıma iadesidir.

Ayrıca fatura da verilmemiş vergi kaçırılmıştır.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. abdullah güven abdullah güven Eylül 17th, 2012 at 08:39

    MErhaba,

    bende hotpoint-ariston yeni çamaşır makinası aldım, aynı teklifi bana da yaptılar, bu aletin takılması gerekli dediler 75TL istediler. Ama ben kullanım klavuzuna baktım bu aletin takılması gerekiyor diye birşey yazmıyordu, bende taktırmadım.

    Bana garanti kapsamına alamayız ozaman falan dediler, inanmadım saçma geldi, kendimi kandırılıyor hissettim.

    hem ufacık bir alet kireci nasıl önleyebilir, kireç meselesi bukadar basit birşeymi?

    Bence bu durum teknik servislerin cebine para girsin diye kurulmuş bir dolandırıcık tezgahı, tehditle mal satmaktan başka birşey değil.

  2. Mustafa yaşaroğlu Mustafa yaşaroğlu Ekim 17th, 2012 at 16:05

    merhaba aynı şey benimde başıma geldi 75 liralık cihazı satmak için uğraştılar ama nasıl uğraşma.

    Aynı kapınıza gelip su arıtma cihazını satmaya çalışan elemanlar gibi. yaw arkadaşım başka bir firmadan geldiler bulaşık makinesi alınca suyumun kireç oranını ölçtüler suyunuz gayet iyi dediler diyorum, yok alın garanti dışı kalır yok alın şu olur bu olur size anlattık illa almadınız insanı makine alacağına pişman ettiler.

    Bu ne yaw bir daha asla bu firmadan mal almam. satarken 1000 tl lik makinenin içine koysana.

    Ne böyle ucuz oyunlar oynuyorsun.

  3. Merhaba arkadaşlar bende Hotpoint Ariston bulaşık makinasıyla servisiyle problem yaşadım makina garantiliydi böceklenme arızası oldu dediler garantiye girmez tamam evde açtılar baktılar sodrum nekedar çıkar masraf fazla çıkmaz dediler götürdüler iki gün sonra ben aradım sordum dediler 350 tle masraf saten 650tlye almıştım dedim kalsın geri getirin buseferde 35 tl üçret daha istediler bu ney biz bunu götürdük sevise yav siz bunu benim evimdeyken açtınız içini zaten gördünüz yani anlayacagınız hepsi aynı aman sevis çağırıken sorun geliş gidiş parası varmı diye

  4. aynı şey benim de başıma geldi 85 tl aldılar bugün şikayet ettim bakalım dönüş yapacaklarmı

  5. necmettin Elagozlu necmettin Elagozlu Temmuz 18th, 2015 at 08:01

    Merhaba ark.bende ariston makiina aldim servis banada israrla bu aparat parcayi takmak istedi. Anlayamadığm şu bu makiinaya bu tur sorunlar var ise neden fabrika cikisinda bu parca takilmiiyor acik ve neet tuzak ve garantiye girmezde ne demek anlamış degilim …b

  6. Merhaba dün ariston çamaşır makinasi servisi makinami kurmak icin geldi ayni şekilde garantiye gurmeyecegini belirtilerek aparayi takti 80 tl ucret aldi bugün bunun uzerine müşteri hizmetlerini aradim tatmin edici bi cevap bulamadım resmen kandırılıp dolandırdım bu yuzden ariston u ve servislerini kınıyorum cevreme de uyarıyorum ve bunu sayin başbakan ima yazip dile getirecegim

  7. Bizede aynı şeyleri söylediler 85 ytl istediler insanları kandırmaktan başka bişey değil 1500 makine satıyorlar parçayı yaninda hediye veremiyorlar

  8. Bende yeni makine aldım aynı şekilde bizden istediler 85 ytl ama ben vermedim 1500 makine fiyatı 85 ytl li parçayı makinenin yanında hediye olarak vermiyor firmayı kınıyorum kim kime kaptirirsa hesabı gidiliyor memleketin işi arkadaş. ..

  9. Makineyi kurmaya gelenler once dediler ki eski makineyi verin biz tamir edip ihtiyaci olanlara veriyoruz bende dedim tamam eskiciye gidecegine 15 tl ye, bi hayrimiz dokunsun.sonra makineyi kuracakken yok kireclenme olur bunu servis karsilamaz ama kirec onleyici takarsaniz 7 yillik garanti olur falan anlayacaginiz kelime oyunuyla 95 tl ye o zırvayı taktilar .yedi yillik garanti dedigi seyde kirec onleyicinin garantisiymis. Allah bilir o makineyide ihtiyaci olanlara vermeyecekler.

  10. Bulaşık makinamı bağladı kurdu garantisini onayladı
    Çokda kibardı filtrenin sohbetini bile açmadı bulunduğum
    Bölgede çeşmelerden çok kumlu su geliyor diye ben özellikle
    Takılmasını rica ettim bana takmazsan garanti dışı filan demedi
    Çamaşır makinamada taktırmıştım benimkisi psikolojik belkide işe
    Yaramıyordur belki bilmiyorum.servis garanti faturasına filtre takıldı yazısını onayladı
    Hotpoint firmasınında haberi vardı ama zorla olsa istemezdim bende
    Zaman gösterecek artık

 

Epimedyumlu Macun

    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Halim

      Öğrenciden yardım için aldım. Daha çok almadığına pişmanım. Kullanalı ağız içi yaralarından şikayet etmedim. Florürsüz olması güzel. İnternetteki alışveriş sitelerinde var. Ama pahalı
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Fatma yılmaz

      Gediz elektriğe borcumuz olmadigi halde sözlesmemizde yeni yenilendigi halde elektriğimi sebepsiz kestiler ve 48 saatte açılacağini söylüyorlar nasl bir çalışma sistemi var anlayamadm
    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      erdem

      18,11,2018 pazar günü yapılan sözleşmeyi 21,11,2018 tarihinde yasal hakkımıza rağmen iptal edilemez diye direttiler. Biraz zorlayınca sözleşmeyi ve senetleri iptal ettiler. 10 iş günü içerisin de sözleşmenizden cayabilirsiniz. Yapılmamış yerleri sattıkları için her zaman
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Halil

      Elektrık. Saatı. Bozulmus. Yanmıs. 18.11,2018. Akşamı 22.0 arıza ıcın. Aradık. Henuz. Daha gelen olmadı. Ertesı gun. 19.11,2018 13.30 gelen gıden yok. Faturayı geciktı. Kapatmasını bılıyonuz. Nerde bu. Calısan. Arkadaslar. Bornova. Izmır. Altındag. Bolgesı. Yetkılılere. Duy
    • Ev Shop rezaleti

      Muhammet ügüç

      Bagcılar evsoptan aldıgım koltuk takımı vr yatakodası takımı kırık dokuk arıyorum aylardır Servıs gelcek bakcaklarmıs ne bakan var ne ılgılenen sorumsuz bır fırma paraya gelınce hrmen ıhtarname cekıyolar bune ayıptır ya sattınız urune sahıp cıkmayın paraya gelınce hem fa
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Timur

      Gediz elektrik urla şubesi çalışanları müşterileri çok kaba davranıyor.müşteiker beklemekten sokıldığını bildirdiğinde işlemler çok uzun sürüyor ne yapabilirim diye sert bir uslupla cevap veriyorlar sadece 1 kişi çalışıyor
    • Oğuz Halı Mobilya Aldığımız Ürünler Gelmiyor

      Tamer

      Ben koltuk kirltini verdim düğmesi koptu diye bir ay oldu herseferide depo kapalı diye oynamıyorlar bir halen alamadım
    • Bosch çamaşır makinam çamaşırlarımı deliyor ve teknık servıs hata kabul etmıyor !!!

      Sümeyra Çiçek

      Benim de makinem de aynı problem mevcut. Merak ediyorum probleminiz çözüldü mü?
    • hotpoint ariston kireç önleyici parçayı emrivaki yaparak satıyor.

      Hakan

      Bulaşık makinamı bağladı kurdu garantisini onayladı Çokda kibardı filtrenin sohbetini bile açmadı bulunduğum Bölgede çeşmelerden çok kumlu su geliyor diye ben özellikle Takılmasını rica ettim bana takmazsan garanti dışı filan demedi Çamaşır makinamada taktırmıştım
    • İstikbal Mobilya İade veya Ürün Değişimi Yapmıyor

      Fatih mert

      Merhaba 2010 yılında istikbalin Ankara siteler şubesinden bütün ev eşyalarımız aldık fakat koltuklarimiz ilk geldiğinde derileri hep lekeli ve kirliydi o silmeme rağmen çıkaramadım hiç üzerlerinde oturamadıydınız koltuklarimiz durduğu yerde derileri çürümüş ve kum gibi herye