web analytics

Ankara’da KİPA Süpermarketten Hotpoint – Ariston marka bulaşık makinesi satın aldım. KİPA’dan her hangi bir şikayetim yok, gerçekten ucuz bir fiyattan alım yaptım.

Şikayetim, makinenin evde monte edilip çalışır hale getirilirken kireç önleyici olarak adlandırabileceğim parçanın istemediğim halde, bilgim dışında firmanın teknisyenlerince getirilmesi, emrivaki yapılarak su girişine takılması ve cayma hakkımı kullanmama rağmen Ariston firması tarafından sökülmemesi ve ödediğim 75TL’nin tarafıma iade edilmemesidir.

21 Mayıs 2012 tarihinde cihazın kurulumu için gelen teknisyenin kireç önleyeceği iddiasıyla cihazın su girişine emrivakiyle taktığı parça için yetmişbeş lira ödedim. Ne bulaşık makinesini satın alırken ne de cihazı monte etmeleri için teknisyenleri gönderecek yeri aradığımda bana bu parça hakkında hiç bir bilgi verilmemişti. Tıpkı kapıdan satışlarda olduğu gibi bir emrivakiyle karşılaştım. Aynı gün cihazın imalatçısına ait 444 50 10 numarayı arayarak sözkonusu parçanın sökülerek paramın iade edilmesini istememe rağmen olumlu yanıt verilmedi. İnternetten yaptığım araştırmalarda, şikayet konusu firmanın yeni cihazları montaja geldiklerinde bu parça takılmazsa cihazın kireçten kaynaklanan arızalarının garanti kapsamında kabul edilmeyeceği gibi müşteriyi zorlayıcı, yanıltıcı beyanlarda bulunduklarını okudum. Benim satın aldığım cihaza parçayı takan teknisyen de bana yaşadığım mahallenin suyunun kireçli olduğunu, cihazın hata verip çalışmayacağını söylemişti. Her halde takma deseydim bana da makinenin garanti kapsamından çıkacağını falan söyleyecekti.

Talebim: isteğim dışında emrivakiyle takılan parçanın sökülerek ödemiş bulunduğum 75TL’nin tarafıma iadesidir.

Ayrıca fatura da verilmemiş vergi kaçırılmıştır.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. abdullah güven abdullah güven Eylül 17th, 2012 at 08:39

    MErhaba,

    bende hotpoint-ariston yeni çamaşır makinası aldım, aynı teklifi bana da yaptılar, bu aletin takılması gerekli dediler 75TL istediler. Ama ben kullanım klavuzuna baktım bu aletin takılması gerekiyor diye birşey yazmıyordu, bende taktırmadım.

    Bana garanti kapsamına alamayız ozaman falan dediler, inanmadım saçma geldi, kendimi kandırılıyor hissettim.

    hem ufacık bir alet kireci nasıl önleyebilir, kireç meselesi bukadar basit birşeymi?

    Bence bu durum teknik servislerin cebine para girsin diye kurulmuş bir dolandırıcık tezgahı, tehditle mal satmaktan başka birşey değil.

  2. Mustafa yaşaroğlu Mustafa yaşaroğlu Ekim 17th, 2012 at 16:05

    merhaba aynı şey benimde başıma geldi 75 liralık cihazı satmak için uğraştılar ama nasıl uğraşma.

    Aynı kapınıza gelip su arıtma cihazını satmaya çalışan elemanlar gibi. yaw arkadaşım başka bir firmadan geldiler bulaşık makinesi alınca suyumun kireç oranını ölçtüler suyunuz gayet iyi dediler diyorum, yok alın garanti dışı kalır yok alın şu olur bu olur size anlattık illa almadınız insanı makine alacağına pişman ettiler.

    Bu ne yaw bir daha asla bu firmadan mal almam. satarken 1000 tl lik makinenin içine koysana.

    Ne böyle ucuz oyunlar oynuyorsun.

  3. Merhaba arkadaşlar bende Hotpoint Ariston bulaşık makinasıyla servisiyle problem yaşadım makina garantiliydi böceklenme arızası oldu dediler garantiye girmez tamam evde açtılar baktılar sodrum nekedar çıkar masraf fazla çıkmaz dediler götürdüler iki gün sonra ben aradım sordum dediler 350 tle masraf saten 650tlye almıştım dedim kalsın geri getirin buseferde 35 tl üçret daha istediler bu ney biz bunu götürdük sevise yav siz bunu benim evimdeyken açtınız içini zaten gördünüz yani anlayacagınız hepsi aynı aman sevis çağırıken sorun geliş gidiş parası varmı diye

  4. aynı şey benim de başıma geldi 85 tl aldılar bugün şikayet ettim bakalım dönüş yapacaklarmı

  5. necmettin Elagozlu necmettin Elagozlu Temmuz 18th, 2015 at 08:01

    Merhaba ark.bende ariston makiina aldim servis banada israrla bu aparat parcayi takmak istedi. Anlayamadığm şu bu makiinaya bu tur sorunlar var ise neden fabrika cikisinda bu parca takilmiiyor acik ve neet tuzak ve garantiye girmezde ne demek anlamış degilim …b

  6. Merhaba dün ariston çamaşır makinasi servisi makinami kurmak icin geldi ayni şekilde garantiye gurmeyecegini belirtilerek aparayi takti 80 tl ucret aldi bugün bunun uzerine müşteri hizmetlerini aradim tatmin edici bi cevap bulamadım resmen kandırılıp dolandırdım bu yuzden ariston u ve servislerini kınıyorum cevreme de uyarıyorum ve bunu sayin başbakan ima yazip dile getirecegim

  7. Bizede aynı şeyleri söylediler 85 ytl istediler insanları kandırmaktan başka bişey değil 1500 makine satıyorlar parçayı yaninda hediye veremiyorlar

  8. Bende yeni makine aldım aynı şekilde bizden istediler 85 ytl ama ben vermedim 1500 makine fiyatı 85 ytl li parçayı makinenin yanında hediye olarak vermiyor firmayı kınıyorum kim kime kaptirirsa hesabı gidiliyor memleketin işi arkadaş. ..

  9. Makineyi kurmaya gelenler once dediler ki eski makineyi verin biz tamir edip ihtiyaci olanlara veriyoruz bende dedim tamam eskiciye gidecegine 15 tl ye, bi hayrimiz dokunsun.sonra makineyi kuracakken yok kireclenme olur bunu servis karsilamaz ama kirec onleyici takarsaniz 7 yillik garanti olur falan anlayacaginiz kelime oyunuyla 95 tl ye o zırvayı taktilar .yedi yillik garanti dedigi seyde kirec onleyicinin garantisiymis. Allah bilir o makineyide ihtiyaci olanlara vermeyecekler.

  10. Bulaşık makinamı bağladı kurdu garantisini onayladı
    Çokda kibardı filtrenin sohbetini bile açmadı bulunduğum
    Bölgede çeşmelerden çok kumlu su geliyor diye ben özellikle
    Takılmasını rica ettim bana takmazsan garanti dışı filan demedi
    Çamaşır makinamada taktırmıştım benimkisi psikolojik belkide işe
    Yaramıyordur belki bilmiyorum.servis garanti faturasına filtre takıldı yazısını onayladı
    Hotpoint firmasınında haberi vardı ama zorla olsa istemezdim bende
    Zaman gösterecek artık

 

Epimedyumlu Macun

    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Gülcin

      Merhabalar gecen hafta kendilerinden ballandıra ballandıra sagşıklı diye anlattıkları dunya tatlısı bir poodle aldım. Ic dıs parazıt asılarının yapıldıgını soyledıler. Eve geldıkten uc gun sonra kopegım fenalastı. Kendı guvendıgım veterınere goturdum ve malesef kızımda p
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      Haci

      Arkadaşlar D-Smart başvuru yapmak için müşteri hizmetlerini aradım süper toto süper lig maçları sizde varımı diye bana evet bizde izleye bilirsin dediler başvuru yaptım bağladılar ama maçlar yok insanları kandırıyorlar kendileri eksik bilgi verip bir de üste çıkıyorlar bana 1
    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Burak

      Sene olmus 2019 hala kuryenetin rezilliklerine şahit oluyoruz. Siz evde olsanız dahi geldik evde yoksunuz derler. Kimsenin işi bunlara düşmez inşallah. Amin
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ercüment Yantra

      Alaçatı mahallesi 15000 sokak , Çamlık yol tarafından girişinden itibaren, çok uzun bir mesafede sokak lambaları yanmıyor. Kapkaranlık, korkutucu bir hale geldi. Sadece ışığı yanan evler sayesinde biraz idare etmeye çalışıyoruz. Bütün yıl burada yaşayan insanlar için çok r
    • Bimcell hat sorunu

      MUHAMMET UYSAL

      Bimcell ' den sıfır faturasız sim kart aldım ve hatım hayla açılmadı 5.gün oldu hayla hattım açılmadı bimcell sim kartı ne zaman açılacak ve bimcell sim kart açılmasını istiyorum
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      orhan

      Avea telefon sırketınden sıkayetcıyım. Tarifelere 6 ay gecmeden zam yapıyor soruldugunda duzenleme yaptık denılıyor. Sız haydutmusunuz kı kanunun hangı maddesı veya sozlesmenın hangı yazısına gore yapıyorsunuz %30 %40 zammı , Mademkı öngöremiytosun 1 yıl sonrasını yapma sat
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • SALUTARİS TERMAL SÖZÜNÜ TUTMUYOR

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Nurhan Karlık

      İzmir Seferihisar ilçesinde sürekli elektrik kesintisi oluyor, gidip gelmeler cihazlarımıza zarar veriyor, ayrıca en önemlisi voltaj düşüklüğü sebebiyle fırın, aspiratör,klima gibi cihazlarımız verimli iş yapmıyor, cok fazla elektrik faturası ödemek de cabası,gerekenin yapılm