web analytics

Markamarka.com.tr sitesinden bir hata yapıp alışveriş yaptım. Yapmaz olsaydım keşke gelen ürünün kutusu ezik büzük sanki sıfır değil gibiydi. Ürün siparişi verdiğimde hemen aradılar ve ürün satışını onayladılar, sonra ben bir kaç gün sonra bir işlem için aradım telefonu açan yok. Yaklaşık 4-5 kez denedim, müşteri hizmetlerine bağlanacak diye dakikalarca bekledim defalarca fakat bağlanamadım. Bir kaç gün sonra tesadüf birileri açtı telefonu fakat oda kapandı niye kapandı anlamadım. Tekrar denedim ve yine dakikalarca bekledim biri açtı telefonu ve şikayetimi söyledim ama bu kişide yeteri kadar bilgili değildi. Zaten dikkat ederseniz sitenin sadece bir telefon numarası var oda gereksiz yere duruyor işte. Ama ürün şiparişi onayı için hemen aramayı biliyorlar. Ben hem üründen, hem ambalajından, hemde sitenin verdiği hizmetten memnun değilim. Sizinde aklınızın bir köşesinde dursun bu bilgiler derim.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. bende ayakkabı siperişi verdim o saçma yerden 43 numara beklerken 41 numara gönderdiler ayakkabıyı değişim için gönderdim 15 gündür ayakkbım gelicek telefonlarıda açmıyorlar.

  2. bende oğlumun çok beğendiği bir saat vardı onu sipariş ettim hemeh ertsigün geldi 2gün sonra saatin pimi düştü gönderdim arıza giderildi geldi daha çocuğum 1gün bile kullanmadı saatin alt kapağı çıktı yine gönderdim (güya değiştirip gönderdiler) ben modelini değişmek iade etmek istiyorum dedim henüz olmaz dediler neyse tmm dedim saat 1ay sonra geldi ve 3gün sonra oğlum okuldan eve geldi saat kolundan düşmüş kayboldu yani 100 küsür param çöpe gitti helal olmasın paramamı yanayım oğlumun üzüldüğünemi bilmiyorum..markaymış

 

Epimedyumlu Macun

    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Osman özçim

      Ya böyle sorumsuzluk olmaz 1 haftadir arıyorum kimse acmiyor
    • Herbalife Ürün İadesi Yapamıyorum.

      Ugur

      Son durum nedir iade alabildiniz mi
    • Tergan ayakkabı

      Osman bodur

      Ayakkabı Aldım 25 günde üç sefer giydiğim ayakkabının sağ ol solu dalda yıprandığım iyi hadi ettim 20 gündür oldu gelmedi kimseye tavsiye etmiyorum beni mağdur ettiniz ilk defa biterken ayakkabısı aldım marka ve yerli diye
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Dilara

      TORUIM VON ALP PET TEN 2 AYLIK DİŞİ PEKİNES YAVRU ALDIM.SATIN ALIRKEN 1 AY BOYUNCA SADECE KENDI VETERINERLERINE GOTUREBILECEGIMI SOYLEDILER.2 GUN SONRA KOPEGIMDE ASALAK BOCEK GORDUM VE KIL KOKLERINDE LAVRALAR VARDI.TEMIZLENMESI ICIN PETSHOBA GERI GOTURDUM BIRAKIŞ O BIRAKIŞ.TEMIZLENDIMI ALMAYA
    • Akbank hesap özeti ücreti soygunu

      Müşteri

      Aynı durumu bende Yaşadım. Ne yaptıysam iptal edemedim. Artı para hesabını kapat diyorlar. Akbank pos cihazını kullanıyorum. Artı para lazım oluyor. Bu gidişle herşeyi iptal edeceğim.
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      serpil buğdaylı

      merhaba; tarafıma bugün şirketinizden 8504700811 numaralı hattınız aktife geçmiştir diye bir emsaj geldi benim şirketinizden böyle bir talebim olmadı. zaten kullanmakta olduğum bi hattım var . şirketinizle alakam olmadığı halde neden böyle bir mesaj gelir.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      OSMAN GENCER

      21165071 tesisat numarası yerine, 800002035049 sözleşme hesap numarası ile işlem yapabileceğim bildirilmiştir. Ancak;yaptığım ınceleme sonucunda bu bilgilerin bana ait olmadığı görülmüştür. Durum gediz elektrik ilgili ve yetkililerine bildirilmiştir. Yukarıdaki tesisat ve s
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      mehmet sumlu

      krd firması size 6 gün sattıkları devre mülkü hakkını 14 güne çıkarmak istiyorlar.sizden ekstra para istiyorlar zaten satarken 14 gün satmaları gerekiyordu.
    • Koçtaş Forum Mersin mağazasından şikayetçiyim

      ahmet bostankolu

      kasiyerlerinden çalışanlarına kadar ilgisiz,minnetsiz ve kabalar.
    • Deveyükü.com

      iskender ak

      yaa arkadaş almaz olaydık. bir ürün aldık bozuk çıktı. yollayın şu faturasınıki garantiye yollayım. ürün 10 günde geldi faturası yoktu. yollayın şu faturayı yaaa