web analytics

Oris Telekom insanları ve Türk Telekom’dan geçiş yapacak aboneleri kandırıyor. Network sisteminde çalışmış biri olarak bizzat şikayetçiyim. Türk Telekom’la aynı kampanyayaı yürüttüklerini söyleyerek akşam 19:00’da sonraki görüşmedeki faturaya yansıttılar. Fax pos bağlı olan teller çalışmıyor ve ancak geçiş yapınca hatlarınız çalışmayınca öğreniyorsunuz ve arıza anında kimse muhatap olmuyor. Günlerce kapalı kalıyor teller. Orise geçerken kendi içinde devir yapamadığınızı söylemiyorlar. Başka bir telekom şirketine geçiş yapamıyorsunuz. Ancak hattı iptal ediyor Oris o da aylarca sürüyor ve yine muhatap yok karşınızda. Bu arada siz Oris’ten kurtuldum dediğinizde tamam iptal edeyim dediğinizde bu kez ttnet iptal oluyor otomatik olarak. Cayma bedelleri çıkıyor çok yüklü ve Oris’in beceriksizliği yüzünden ttnet’e cayma bedeli ödüyorsunuz. Hepsi ispatıyla delilleriyle insanlarda. Kaldkıki iptal ettiğiniz hat üstünde adsl yok bu kez Türk Telekom’a tekrar başvuru yapıyorsunuz baklaım aynı numarayı verecekler mi? Bu kısımlar abonelerden gizleniyor. Bizzat eşim Mustafa Çırak çalıştığı şirketin telefonunu üzerine 1 aydır alamadı ve kimse bir kez dahi aramıyor. Ben bu şirkette direktörlük eğitimi almama rağmen bunlar bizlerden gizlendi. Sorun çıktığında ise biz anlattık siz anlamamışsınız gibi amiyane bir tavır sergilendi. Network sistemi olduğu için insanlar üç kuruş para kazanacaklar diye bu bilgileri saklı tutmaya çalışıyorlar. Çünkü her temsilci yaptıklarında para kazanıyorlar, hre abone yaptıklarında prim alıyorlar. Bizzat içinde birisi ve çok çalışmış birisi olarak lütfen dikkat edin e dostunuzu zarara uğratmayın. Telefon faturaları bugüne kadar ödenmiş olan en yüksek tutar geldi ve karşınızda muhatap yok. Aslıhan Evren Çırak

Epimedyumlu Macun
  1. 1aydır telefonum çalışmıyo artık oris telekomdan feshimi istedim iptal etmediler aylık faturam işliyo kullanamadığım telefona para ödettiriyosunuz yardım istiyorum acil lütfennnnnnnnn

  2. https://tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayetlerinizi aynen dile getirin. Bu tür şikayet sayfaları diğer kullanıcıları bilgilendirmek için önemli ve işe yarar ama problem çözme de devlet kurumunu öneririm. Siz şikayetinizi yazın btk ya..

  3. Sayın Yasemin,

    Şirket çağrı merkezimize isim, soyisim ve telefon numaranızı, sorununuzla beraber iletmeniz halinde tarafınıza yardımcı olabileceğimizi belirtiriz.

    Saygılarımızla,

  4. Oris telekoma bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum. Yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Çok memnunum . Sadece vatandaşlara şunu söylemek istiyorum turktelekomda bircok insan , mağdur oldu. Turktelekom yıllardan beri kanımızı emdi. Karşısına rekabet edecek bir firma dahi çıkmadı. Bir de üstelik yabancı bir firma tarafından işletiliyor. En azından oris telekom türk firması. Her şey daha güzel olacak..

  5. Oris madem türk telekomla rekabet edecek niye türk telekom gibi her yerde değil niye türk telekomun yaptığı tarifelerin aynısını yapıyor niye farklı tarife çıkaramıyor,
    Şunu da söylemek isterim türk telekomla rekabet edecek firma türk telekomun elinin altını yalamaz. Ne farkı var oris telekomun ? Farkı var ben söyleyeyim telekomun alt yapısını kullanıyor kendine ait hiç bir dikilmiş ağacı yok sadece aracı bir şirket. Şöyle düşünün insanlar niye oris telekoma geçsin türk telekomdan aldığı 1 nci kalite hizmeti bırakıp niye aracı bir şirketten aynı hizmeti almak için oris telekoma geçsinler ? Üstelik olası bir aksilikte müşteri hizmetlerinden başka kimleri var yardım isteyebilecek o müşteri hizmetleri de saat 10 dan 19 kadar hizmet veriyor. Sadece müşteri hizmetlerinde çalışanların da tam anlamıyla bilgili olduğuna dair şüphe içerisindeyim…
    Oris telekomun hiç bi geleceği yoktur neden mi ? Çünkü oris telekom hizmet vermiyor sadece ticaret yapıyor hizmetle alakaları yok. Türk telekomdan aldığı kullanımı satıyor sen telekom firmasıysan hizmet sektöründeysen 1 nci amacın hizmet yapmak olmalı. Network sistemiyle de bu iş yürümez avon gibi ticaret firması mı bu da network sistemiyle çalışacaksın 😀
    Son olarak Türk telekom yabancı Oris türk firması evet, misal türk firması para kazansın türk telekom para kazanmasın düşüncesinde olsak oris telekoma geçmiş olsak Türk telekom para kazanmayacak mı sanıyorsunuz Türk telekom parasını yine kazanıyor Oristen 😀
    Bu arada ben orise de geçtim oris temsilcisi de oldum yani işin içindeydim arkadaşın anlattığı gibi hiçte güzel birşey değil. Benim tanıdığım insanlar faturalarını orise geçirmak için uğraşıyorlar, temsilci olanlar da üç kuruş para kazanacağız diye kafalarının ağrıdığına mı yansınlar artık.
    Temsilci olacaklara da yorumum bırakın uzak durun yapılacak iş değil kafa ağrısı.

  6. Ben de yukarıda adı geçen şikayetlerden haberdarım. Ama şuan çok güzel fırsatlar sunuyor ve sunmaya da devam edecek. 5 aydır numaramı taşıdım. Çokta memnunum. Vodafone Türkiye’ye gelmese, acaba Turkcell ile bu kadar ucuza konuşma şansınız olur muydu ? Ben her şeyin daha iyi olacağını görüyorum. Gördükçe de daha sağlıklı ve daha sağlam adımlarla ilerliyoruz. Bursa’dan selamlar. İyi ki varsın ORİS.

  7. Sayın Afil siz cep telefon firmanızın hangi hatları kullandığını biliyor musunuz. Hepsi Türk Telekom alt yapısıyla çalışmakta daha yeni yeni Turksel fiber hat çekmeye başladı. Her bu işi yapan alt yapı yapamaz bu her ülkede aynıdır altyapı tektir elektriktede özelleşmeler yapıldı evler dahi artık istedikleri firmadan elektrik alabilecek bunun için o kurumlar ayrı ayrı hat mı çeksinler her alt yapı devletin onu kullanma yetkisi verilmiş. Siz Türk Telekom şirketinin satılarak Öger Telekom olduğunu bilmiyorsunuz anlaşılan onlar ne yaptı hiç Türk Telekom adı altında Türk halkını sömürmekle meşgul bir kampanyayla Avea satın aldı eğer ki Öger kendi adını kullansaydı bütün millet başka alternatif firmalar arardı.

  8. Ben bir buçuk yıldır kullanıyorum çok hızlı tv ye bağlı benim oris internetim 2 saatlik filmi takılmadan izliyorum ve çevremde çok kişi oris Telekom a geçti bir sorun olduğunda ilgileniyorlar da gururla tavsiye ediyorum iyi ki varsın oris telekom

  9. Yukarıda yazılan birkaç şikayetin ORİS TELEKOM un daha yapılanma aşamalarındaki şikayetler olup şu an 2017 itibari ile daha güçlü bir yapıya sahip olmasından dolayı daha avantajlı haale gelmiştir. Hem avantajlı abonelik paketlerinin yanı sıra bedava internet kullanımı ve kullandığınız internet üzerinden ek iş imkanları bakımında birçok firmadan öne geçmiştir kesinlikle tavsiye ederim. Sonuç olarak bu şikayetler hep olacaktır kimseyi aynı anda memnun edemezsiniz.

  10. Fatura 86 olarak geliyor neden kandiriyorlar hizmetmis ne hizmetse artik gereke devlet kurumuna gereken basvuruyu ypmak uzere ne gerekiyorsa yapcam bunu yoneticilerinide sikayet edip butun haklarimi kullancam

  11. Musteri hizmeleri hizmet vermiyor yok 5 siradasiniz yok 4 cu siradanin dakikalarmizi yemekten baska birsey yok gece hizmeti yok hafta sonu interneti kesiyorlar ama hafta sonu acmiyorlar niye hayat bumu insanlari madur etmekmi sizin hizmetiniz yazik

  12. Hangisi gerçek bende abone olu cam kafam çok karıştı yardımcı olun

  13. Benim iki yıl dolacak nerdeyse aldığımdan beli hiç sorun yaşamadım ne kesinti oldu nede başka zararım

  14. mustafa barsan mustafa barsan Ekim 16th, 2017 at 12:30

    4 ay önce abone oldum.heray faturalar geliyor.ödemelerimizi yapıyoruz ama ne interneri nede telefon hattını bugüne kadar hiç kullanmadım.haftalarca müşteri hizmetleri aradım sürekli yalan dolan.bugün yapılacak yarın yapılacak diye yalan söylüyorlar.3 tane kişi koynuşlar müşteri hizmetleri diye insanları kandırıyorlar.memnunum diye yazanların hepsi yalan.abone olacak kişiler iyi araştırsın pişman olmamak için.

  15. Ben ve çevremde bir çok eşim dostum arkadaşım ORIS kullanıyoruz ve çokta memnunum 8 ay oldu sadece 2 kez hat kesildi o da elektrikler gittiği için evet Arza olabilir evet çözüm belki geç gelmiş olabilir ve bu müşteridende kaynaklanan bir gecikme olabilir bunların hepsi bir yana bu arza ve sıkıntılar bütün firmalarda var işin en güzel tarafı iORIS TELEKOM’DA 14 GÜN CAYMA HAKKIN VAR al kardeşim memnun kalmadın mi 14 gün içinde iptal et iptal işlemi 3 günden fazla sürmüyor burda ki olumsuz yazılara bakmayın şikayetvar.com adresine girin ordan araştırın kaç kişi şikayet etmiş tabi ki diğer firmalarda araştırın bi zahmet 😉😉 TEŞEKKÜRLER ORIS TELEKOM

  16. Değerli internet kullanıcıları hangi şirket olursa olsun siz sorununuzu sorun yaşadığınız birime bildirmelisiniz bütün telekominikasyon şirketleri Türk telekomun çatısı altında hizmet verir bakım onarım altyapı sorunları Türk Telekomun sorumluluğundadır. Hizmet aldığınız şirketlerin hizmet sözleşmelerini okuyun bu yaşadığınız sorunların çoğunluğu sözleşmelerin okunmamasından kaynaklanıyor birçok şikayetsayfasını gezdim doğru düzgün bilinçli şikayetçi göremedim şikayetleriniz veya memnuniyetleriniz biraz resmiyet içermeli aksi taktirde dikkate alınmazsınız saygılarımla

  17. serpil buğdaylı serpil buğdaylı Nisan 11th, 2018 at 08:57

    merhaba;

    tarafıma bugün şirketinizden 8504700811 numaralı hattınız aktife geçmiştir diye bir emsaj geldi benim şirketinizden böyle bir talebim olmadı. zaten kullanmakta olduğum bi hattım var . şirketinizle alakam olmadığı halde neden böyle bir mesaj gelir.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Osman özçim

      Ya böyle sorumsuzluk olmaz 1 haftadir arıyorum kimse acmiyor
    • Herbalife Ürün İadesi Yapamıyorum.

      Ugur

      Son durum nedir iade alabildiniz mi
    • Tergan ayakkabı

      Osman bodur

      Ayakkabı Aldım 25 günde üç sefer giydiğim ayakkabının sağ ol solu dalda yıprandığım iyi hadi ettim 20 gündür oldu gelmedi kimseye tavsiye etmiyorum beni mağdur ettiniz ilk defa biterken ayakkabısı aldım marka ve yerli diye
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Dilara

      TORUIM VON ALP PET TEN 2 AYLIK DİŞİ PEKİNES YAVRU ALDIM.SATIN ALIRKEN 1 AY BOYUNCA SADECE KENDI VETERINERLERINE GOTUREBILECEGIMI SOYLEDILER.2 GUN SONRA KOPEGIMDE ASALAK BOCEK GORDUM VE KIL KOKLERINDE LAVRALAR VARDI.TEMIZLENMESI ICIN PETSHOBA GERI GOTURDUM BIRAKIŞ O BIRAKIŞ.TEMIZLENDIMI ALMAYA
    • Akbank hesap özeti ücreti soygunu

      Müşteri

      Aynı durumu bende Yaşadım. Ne yaptıysam iptal edemedim. Artı para hesabını kapat diyorlar. Akbank pos cihazını kullanıyorum. Artı para lazım oluyor. Bu gidişle herşeyi iptal edeceğim.
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      serpil buğdaylı

      merhaba; tarafıma bugün şirketinizden 8504700811 numaralı hattınız aktife geçmiştir diye bir emsaj geldi benim şirketinizden böyle bir talebim olmadı. zaten kullanmakta olduğum bi hattım var . şirketinizle alakam olmadığı halde neden böyle bir mesaj gelir.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      OSMAN GENCER

      21165071 tesisat numarası yerine, 800002035049 sözleşme hesap numarası ile işlem yapabileceğim bildirilmiştir. Ancak;yaptığım ınceleme sonucunda bu bilgilerin bana ait olmadığı görülmüştür. Durum gediz elektrik ilgili ve yetkililerine bildirilmiştir. Yukarıdaki tesisat ve s
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      mehmet sumlu

      krd firması size 6 gün sattıkları devre mülkü hakkını 14 güne çıkarmak istiyorlar.sizden ekstra para istiyorlar zaten satarken 14 gün satmaları gerekiyordu.
    • Koçtaş Forum Mersin mağazasından şikayetçiyim

      ahmet bostankolu

      kasiyerlerinden çalışanlarına kadar ilgisiz,minnetsiz ve kabalar.
    • Deveyükü.com

      iskender ak

      yaa arkadaş almaz olaydık. bir ürün aldık bozuk çıktı. yollayın şu faturasınıki garantiye yollayım. ürün 10 günde geldi faturası yoktu. yollayın şu faturayı yaaa