web analytics

Samsung marka Galaxy s3 cep telefonu aldım ve iyi dediğim Samsung da tam bir rezillikle karşılaştım cep telefonumu alalı daha bir ay oldu ve üç kere ses sorunundan dolayı servise gitti ve serviste kaldığı 15 gün sürecince ne bilgi alabildim ne de başka bir şey telefonda bariz ses sorunu var ne ses geliyor ne ses gidiyor birden bire hattan kesiliyor ne arama yapabiliyorum ne de başka bir şey servise verdiğim telefonumu almaya gidiyorum sorun düzeltildi diyorlar yazılım güncellemesi yaptık diyorlar telefonu test ettik çalışıyordu diyorlar bizde çalışmıyor insan kafayı bozuyor bir çalışıp bir çalışmayan cihaz mı olur diye Samsung’u arıyorum müşteri hiç umrunda değil ürünü satana kadar müşterinin yanında parayı aldıktan sonra seni takmıyor bile hiç iç acıcı bir cevap alamıyoruz rezillik üstüne rezillik Samsung’ u seçtiğim için çok pişmanım eğer sorunum düzeltilmez ise yeni ürün talebinde bulunacağım herhangi aksi bir durum olursa da tüketici haklarına başvuracağım.

Epimedyumlu Macun
  1. samsung galaxy s3 cok kötü bir telefon. halen iphone 4 umde duruyor iphone hem kalite hem hız olarak galaxy s3 e bin basar. bir heves ile alınıyor ancak sonradan insanlar pişman oluyor.

  2. bende de aynı problem var çözümünü bulamadım

  3. S3 SÜPER BİR TELEFONDU TAA Kİ ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA SERVİS DIŞI ALAN YAZIP BAZI KAPATANA KADAR.NORMAL ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA DA ZATEN SES GELİP GİTMİYOR BİLE TIK YOK TELEFONDA REZELAET BASKA BİR ŞEY DEĞİL !!!

  4. Ayni sorun bendede basladi cozumunu bilen varsa lutfen soylesin arama yapilamiyor hicbir sekilde onun disinda hicbir sorun yok

  5. Çözümü ne olacak servise gönderiyorsun 3 dakikalık bir ayarı var yapıp veriyorlar..

  6. Merhaba,
    Ben telefonu 2,5 ay önce aldım. Telefonda ilk kez dün bir sorun ile karşılaştım, müzik dinlerken aniden ses gitti, sonra aniden yükseldi, telefonu elime aldım masaya koydum ses imleci kendi kendine yükselip alçalıyordu hemde telefona temas etmediğim kulaklığı çıkarttığım halde, kapatıp açtım telefonu sorun yok gibi göründü bu sabah da radyo dinleyeyim dedim yine aynı sorun ses gitgide kısılıyor ve kapanıyor en düşük seviyede kalıyordu. Bu sorun aniden çıktı. Servise götürmek de en az 1 hafta telefonsuz kalıp mağdur kalmaktan başka bir rezillik değil ne yazık ki insan güvenmiyor özellikle Samsung servilerine. Bu sorunu yaşayan var mıdır?

  7. Sheida Aynı sorunla bende karsılastım.Telefonda sürekli müzik dinleyen biri olarak hala cozum bulamadım.Muzik son sesde acıkken yüksek sesle muzik dinlemek kulagınızda kalıcı hasarlara neden olabilir uzun sure yuksek sesde muzik dinleme yapmayın diye bişey cıkıyor ve aradan 30 dk sonra kendi kendine kısıyor muzik sesini.Servisi aradım verdikleri cevap bu trajikomik olaydan daha da komik oldu ” akıllı telefon ” bizim yapabilcegimiz bişey yok dediler.

  8. merthan kılıç merthan kılıç Nisan 19th, 2013 at 15:05

    ben telefonumu alalı 6 ay oldu arama yaptığımda servis dışı alan yazıyor ya da ses karşıya gitmiyor yardım ederseniz sevinirim.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • türk assist

      Kazim sert

      Benide aradılar sigorta yaptıracağız dediler ama iki yıllık olduğunu söylemediler birinci yıl yatırdım ikinci yıl tekrar aradılar istemiyorum dedim iptal edin dedim hicbirsey söylemediler aradan kaç ay gecti simdi mesaj atmışlar bir avukat vasitasisyla borcunuzdan dolayı haciz gele
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      yıldız koç

      ilk kez kedi almaya gittik bize dişi diye verdıkleri hayvan daha sonra veterinere götürdüğümde erkek çıktı ellerindekini satmak için yapmadıkları kalmıyor ve ısrarla kendi veterinerlerine götürmemizi istiyorlar kesinlikleee kimse buradan hayvan almayınnn...
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Ahmet durak

      Karadereli grup -şifa tur organizasyonu resmen düzmece balon hayali bir şirket. Ne tatil hediyesi ne tapu veriliyor ne oda kiralaması. Bana 3 yıl sonra maaşıma icra göndermişler. Şirketin sahibi aynı olay sana yapılsa hoşuna gidermi. Benim çoluğun çoçuğun rızkını yiyorsunuz ama
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Ahmet durak

      merhabalar karadereli şirketler grubu -şifa tur organizasyon-yalova termal palace oteline bende bu tuzağın içine düşdüm 3 yıl sonra bana icra göndermişler.ne tapu verildi.ne tatilden faydalandım nede oda kiraladım anlayacağınız hiç bir şeyden faydalanmadım .yasal boşluklardan
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Adınız

      15 gün içinde noterden cayma hakkınız var acele edin
    • hotpoint ariston kireç önleyici parçayı emrivaki yaparak satıyor.

      Mustafa tunc

      Merhaba dün ariston çamaşır makinasi servisi makinami kurmak icin geldi ayni şekilde garantiye gurmeyecegini belirtilerek aparayi takti 80 tl ucret aldi bugün bunun uzerine müşteri hizmetlerini aradim tatmin edici bi cevap bulamadım resmen kandırılıp dolandırdım bu yuzden ariston u v
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Fatih Nurgul

      Merhabalar, bizde böyle bir tuzağa düşen mağdur olarak yardımcı olmanızı istiyoruz. Senet imzaladık ama tam olarak sağlıklı bir senet değil. Hiç bir şey almadık veya kullanmadık. Lütfen bu konu hakkında neler yapabileceğimiz konusunda bize yardım ediniz. Teşekkür ederiz. 05
    • Ferroli Kombi Şikayeti

      Funda

      1 yıldır sürekli sorunlu kullandığım Ferroli Marka kombiyi son 15 gündür hiç kulkanamıyorum.Servis geldi ve bir parçanın değişeceğini birkaç güne geleceğini söyledi.Gidiş o gidiş.Servisi aradığımızda bizle alakası yok dendi.Çağrı merkezi beklenen parçanın seri numaras
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      hÜSEYİN YILMAZ

      ŞENOL HUKUK ADINI KULLANARAK benim uzaktan yakından ilgisi olmayan telefon numaraları gönderiliyor. Bunlar akıllanmıyacaklar mı
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      yusuf çağlar

      Bu arkadaşların insanlara ikna kabiliyeti baya baya yüksek satış elemanlarıyla baskı kurarak satış yaptığını bile bile Yalova da ki tesislerine gittim. Bana 3 saat boyunca bir satış elemanı anlattı da anlattı tabi ben o anlattıkça içimden resmen kahkahalar atıyordum. ilk başta