web analytics

Samsung marka Galaxy s3 cep telefonu aldım ve iyi dediğim Samsung da tam bir rezillikle karşılaştım cep telefonumu alalı daha bir ay oldu ve üç kere ses sorunundan dolayı servise gitti ve serviste kaldığı 15 gün sürecince ne bilgi alabildim ne de başka bir şey telefonda bariz ses sorunu var ne ses geliyor ne ses gidiyor birden bire hattan kesiliyor ne arama yapabiliyorum ne de başka bir şey servise verdiğim telefonumu almaya gidiyorum sorun düzeltildi diyorlar yazılım güncellemesi yaptık diyorlar telefonu test ettik çalışıyordu diyorlar bizde çalışmıyor insan kafayı bozuyor bir çalışıp bir çalışmayan cihaz mı olur diye Samsung’u arıyorum müşteri hiç umrunda değil ürünü satana kadar müşterinin yanında parayı aldıktan sonra seni takmıyor bile hiç iç acıcı bir cevap alamıyoruz rezillik üstüne rezillik Samsung’ u seçtiğim için çok pişmanım eğer sorunum düzeltilmez ise yeni ürün talebinde bulunacağım herhangi aksi bir durum olursa da tüketici haklarına başvuracağım.

Epimedyumlu Macun
  1. samsung galaxy s3 cok kötü bir telefon. halen iphone 4 umde duruyor iphone hem kalite hem hız olarak galaxy s3 e bin basar. bir heves ile alınıyor ancak sonradan insanlar pişman oluyor.

  2. bende de aynı problem var çözümünü bulamadım

  3. S3 SÜPER BİR TELEFONDU TAA Kİ ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA SERVİS DIŞI ALAN YAZIP BAZI KAPATANA KADAR.NORMAL ARAMA YAPMAYA KALKTIĞIMDA DA ZATEN SES GELİP GİTMİYOR BİLE TIK YOK TELEFONDA REZELAET BASKA BİR ŞEY DEĞİL !!!

  4. Ayni sorun bendede basladi cozumunu bilen varsa lutfen soylesin arama yapilamiyor hicbir sekilde onun disinda hicbir sorun yok

  5. Çözümü ne olacak servise gönderiyorsun 3 dakikalık bir ayarı var yapıp veriyorlar..

  6. Merhaba,
    Ben telefonu 2,5 ay önce aldım. Telefonda ilk kez dün bir sorun ile karşılaştım, müzik dinlerken aniden ses gitti, sonra aniden yükseldi, telefonu elime aldım masaya koydum ses imleci kendi kendine yükselip alçalıyordu hemde telefona temas etmediğim kulaklığı çıkarttığım halde, kapatıp açtım telefonu sorun yok gibi göründü bu sabah da radyo dinleyeyim dedim yine aynı sorun ses gitgide kısılıyor ve kapanıyor en düşük seviyede kalıyordu. Bu sorun aniden çıktı. Servise götürmek de en az 1 hafta telefonsuz kalıp mağdur kalmaktan başka bir rezillik değil ne yazık ki insan güvenmiyor özellikle Samsung servilerine. Bu sorunu yaşayan var mıdır?

  7. Sheida Aynı sorunla bende karsılastım.Telefonda sürekli müzik dinleyen biri olarak hala cozum bulamadım.Muzik son sesde acıkken yüksek sesle muzik dinlemek kulagınızda kalıcı hasarlara neden olabilir uzun sure yuksek sesde muzik dinleme yapmayın diye bişey cıkıyor ve aradan 30 dk sonra kendi kendine kısıyor muzik sesini.Servisi aradım verdikleri cevap bu trajikomik olaydan daha da komik oldu ” akıllı telefon ” bizim yapabilcegimiz bişey yok dediler.

  8. merthan kılıç merthan kılıç Nisan 19th, 2013 at 15:05

    ben telefonumu alalı 6 ay oldu arama yaptığımda servis dışı alan yazıyor ya da ses karşıya gitmiyor yardım ederseniz sevinirim.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Mehmet Ali TÜZAN

      Derin dondurucu çekmecesi kırıldı.bir ay oldu.ne servis nede müşteri hizmetleri ilgilenmiyor.hala bekliyorum.donecekler
    • global assist dolandırıcılığına yakalandım

      Sinan

      Çeşitli zamanlarda 3 kere borcun var diye aynı yer beni tehdit etti. Hiç birinde ödeme yapmadım... Şimdiye kadar da para tahsil eden olmadı.
    • BİMEKS GARANTİ

      Emin kisa

      Bir yıl once laptop aldim hep ariza hep ariza garantimiz devam ediyor ama gönderemiyorum karşıma ilgilenen kimse çıkmıyor. Telefonda aynı şekilde çıkan muhattap olacağımız kimse cikmiyo. Siz bizimi dolandırıyorsunuz. Sizi en üst merciye kadar şikayet edeceğim .
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Ismail YASINOGLU

      Arkadaşım buzdolabını peşin para ile aldık ve 2. Günü motor bozuk çıktı servis geldi rapor tuttu ve değişti arkadaş yeni gelen 1. AY dolmadan yine bozuldu... Ve anladım ki bu firmanın hiç bir mali alınmaz tüketici hakları mahkemesine gidecegiz
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Filiz Savaş

      Bu arada Çanakkale Ariston servisin güvenilirliği sıfır!!!Söyledikleri saatte gelmediler ve bilgi için arayacağız dedikleri halde aramadılar!!!
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Filiz Savaş

      Yaklaşık 4-5 yıl önce Ariston hotpoint buzdolabı aldık.Almaz olaydık!!!İlk gelen dolabın kapağı vuruktu,değiştirdiler.İkinci gelen dolap iki üç gün içinde yağmur gibi içine su akıtıyordu.Servis geldi sözde yaptı,yine aynı.Bu sebepten iki ay içinde üç kez servis geldi.Yapt
    • Filli Boya Madur etti

      Özlem

      Torbalı'da binamıza dış cephe yapılıyor filli boya olarak anlaşıldı kısaca ne işçilik ne de renk olarak hiçbir şekilde memnun kalmadık eğer en kısa sürede renk mağduriyetimize cevap verilmezse sosyal medyada her şekilde nasıl rezil bir bina yaptıklarını görecek.bir firma en
    • KRD Grubu Yalova Termal Satış Sözleşmesi İptali

      Hasan çiftci

      Bende ayni tuzaga tustum daha dogrusu dusurduler yemek bahanesiyle sohbet koyu ben nekadar istemiyorum dedikce ustume geldiler.artik nasil yapiyorlarsa yapsinlar ve iptalini gerceklestirin ltfn zor durumdayim
    • KRD Grubu Yalova Termal Satış Sözleşmesi İptali

      Hasan çiftci

      Karaderili sirketi iptalimi gerceklestirmenizi temenli ediyorum ve bu durum icinde uzgunum her ne olursa olsun ister hapis ostersenizde akliniza ne geliyorsa olsun. Bu hic bir sekilde odemeyecegim avukat tutcagim bu isin pesinide birakacak degilim taki iptali gerceklesmedigi surece
    • Erenköy danışmanlık işini yapmıyor

      Gzm

      Kesinlikle şuana kadar gördüğüm en berbat firma .. görüşme yaptığınız personelle ilgili sizi sürekli aceleye getirip hemen karar vermenizi sağlıyorlar ve gönderdikleri her personele sizde çalışması için ayrı bir yalan söylüyorlar.. çalışan bayanlat kalitesiz özbekler yala