web analytics

matbuu.com adresinden 10.07.2012 tarihinde siparişimi verdim. (73560) 7 gün içerisinde teslimat garantisi verdikleri için burayı tercih ettim. İlk günden ödememi de yaptım.
Ertesi gün ürün takibinde güncelleme yapılmadığı ve online destekten cevap gelmediği için müşteri hizmetlerini aradım. Fatma Hanım ürünün baskı için hazırlandığı bilgisini verdi.
17′ sinde siparişimin hazır olacağını düşündüğüm için bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Yine telefona Fatma Hanım baktı ve siparişimin bazı aksaklıklardan ötürü hala baskıya verilmediğini söyledi.
Ben bu ürünleri yurt dışından sipariş aldığım için yaptırmıştım ve bana belli bir zaman verilmişti. Şimdi 2000 tane magnet elimde kaldı. İşlerini söz verdikleri gibi tamamlamadıkları için ben paramın yarısının iade edilmesini istiyorum. Bu kadar geciktiği için değerlendiremeyeceğim ürünlerden fazlasıyla zarar yapmış bulunmaktayım. Bunu acilen telafi etmeliler. Çünkü şikayetimi sadece buraya yazmakla kalmayacağım.

Epimedyumlu Macun
  1. Benzer bir sıkıntım benim de oldu.

    18 Mart 2018 tarihinde, adı geçen firmadan basılmak üzere 1000 adet kartvizit siparişi verdim ve ödemeyi banka hesabımdan firmanın hesabına peşin olarak yaptım. Kartvizitin grafik tasarımını da web sitelerinden kendilerine gönderdim. Tasarım, tek yüze baskı yapılacak ve kartvizitin arka sayfası boş kalacak (baskı yapılmayacak) şekilde yapıldı.
    Firma takribi 15 gün kadar sonra bana Mersin’de başka bir firma için hazırlanmış bir mobilya firmasının kartvizit baskılarını kargoyla gönderdi. Yanlışlık sonucu karışıklık olduğunu düşünerek firma yetkilileri ile temasa geçtim. Kartvizitleri onlara göndererek, kendi kartvizitlerimi istediğimi nazik şekilde rica ettim. Ancak kartvizitlerim karışmadığı gibi, hiç baskıya bile girmemiş. Siparişimden yaklaşık 20 gün sonra, firma kartvizitlerimi baskıya yeni aldığını söyledi. Bu gecikme firmayla yaşadığım, aldığım hizmetle ilgili mağduriyet yaşadığım ilk bölüm. Firma kartvizitin baskı öncesi teyidini almak için beni aradı ve mail gönderdi. Benim yaptığım tasarım içindeki iç içe katmanı kartvizitin iki ayrı yüzü olarak yeniden düzenlemişler. Müdahale ettim, dedim ki iki katman aynı yüze üst üste basılacak. Anladıklarını düşündüm ve onayladım. Firmanın ses kayıtlarında bu teyidim de mevcuttur.
    16 Nisan 2018 tarihinde basılı kartvizitler sözleşmede belirtilen adresime UPS kargo aracılığı ile gönderildi. Kutuyu açtığımda gördüğüm tablo karşısında şaşırdım çünkü firma kartvizitin içeriğini iki yüze birden baskı yapmış ve ima bile etmediğim bir yanlış yapmış. Firmayı aradım aynı gün, bana hata yaptıklarını ve doğru basılmış kartların kargoda olduğu yalanını söylediler. İki gün boyunca herhangi bir teslimat gerçekleşmeyince firmayı aradım. Durumu anlattım, yaptıkları yanlışlar serisi ile ilgili çözüm rica ettim. Size döneceğiz, gibi oyalayıcı cevapları birkaç gün aldıktan sonra firmanın tutumundan rahatsız olup yetkili biriyle görüştüm. O da benzer şekilde oyaladı. 20 Nisan tarihinden beri somut hiçbir adım görmedim firmadan. Bugün 26 Nisan 2018. Yani kartvizit basımı için sözleşme tarihinden itibaren 39 gün geçmiş. Para iadesi istedim ve bunun üzerine oyalayıcı diyaloglar devam etti. Sonunda ısrarlarım sonucu bana ürünlerin ya tekrar basılacağını ya da ürünlerin firmaya iadesi gerçekleştikten sonra para iadesi yapılacağı söylendi, aksi takdirde geri ödemenin sözkonusu olmayacağı söylendi.
    Normal bir matbaada maksimum 1 hafta içerisinde alacağım normal ve basit bir hizmet, eğer kartları yeniden basıma sokmalarını rica etsem yine hata yapmazlarsa takribi 55-60 günü bulacak.
    Ben, iş görüşmelerimde uzunca bir süredir kartvizit kullanmıyorum, kullanamıyorum. Sebebi firmanın zaman konusundaki gevşekliği, hizmet kalitesinin düşüklüğü ve ürünleri istenilen şartlarda, normal zamanda elime ulaştırmamış olmasıdır. Duyduğum güvenden dolayı çok önemli gibi görünmese de dışarıdan, bir zararım söz konusudur. Konu; sonunda -velev ki- kartvizitler doğru da basılmış olacak olsa, kabul edilemez sürelerde elime ulaştırılması olamaz. Başka bir firmadan kartvizit bastırmadan önce, iyi ya da kötü elime ulaştırılmış kartvizitlerin azami 30-40 adetini kullanmak, bulundurmak hakkımdır. Firmanın “kartvizitleri gönderin ödeme yapalım” demesi, en nazik ifadeyle doğru bir yaklaşım değildir. Kaldı ki, güven konusunda firmanın 40 günlük sicili hiç de iç açıcı sayılamaz. Zararın telafisi kartvizit basımı için ödeme yaptığım takribi Yüz Türk Lirası değildir.
    Tüketici olarak, kartlarımın ivedilikle doğru şekilde basılmasını, doğru basılmış kartlar elime teslim edilene kadar tarafımdan “ayıplı da olsa” herhangi bir ürün iadesi yapılmamasını bunun da gerekçesinin ödediğim paraya mukabil taşıdığım ihtiyaç ve buna bağlı kullanım zaruretimin olması, bunun da benim tarafımda oluşan bir kusurla ilgili olmamasıdır.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Trendyol’dan Alışveriş yapmayın

      serkan

      yıllardır aynı şampuanı kullanıyorum ama trendyoldan gelenin içinde bambaşka bi sıvı çıktı ne renk olarak nede koku olarak aynı değil
    • Trendyol’dan Alışveriş yapmayın

      serkan

      trendyoldan alınan kerastase ürünlerinin hepsi sahte
    • Deichmann Değişim Yapmıyor

      Büşra

      Deıchmandan aldığım spor ayakkabı çok kullanmadığım halde yanlarında yırtılma meydana geldi garantiye gönderdiğimde olumsuz sonuç geldi satarken garantili diyorlar sonra gönderince olumsuz çıkıyor gereğinin yapışmasını istiyorum değişim istiyorum
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      MURAT YILMAZ

      Merhabalar, Biraz önce Emet Termal Otel den aradılar.Sadece otel konaklamayı karşıladıklarını ve yemek fiyatı olarak günlük kişi başı 75 TL ödeme istediler. Sizin insanlara hediye tatil formunda yazan hediye tatil ücreti kişi başı 25 Euro ile 45 Euro arasında ücretleri boşuna y
    • colins ürün iadesi

      nazlı

      Merhabalar 2 hafta önce Yozgat Novada AVM colin's den saat aldım saat için mağaza müdürü pazarcı gibi saat asla su geçirmez bu zamana kadar incelemeye yollamadık dedi ve ben su almaz vaadine inanarak saati aldım 2 hafta içinde elimi yıkarken ve ilk su temasında su aldı ve ben mağazay
    • PİAZZA AVM

      Şüheda

      Sanliurfa piazza arena stordan spor ayakkabı satın aldım.Fakat ayakkabıyı sadece 1 hafta giydim oda toplasan 3 kere ancak giymisimdir.Ayakkabinin yanları ve arkalarında açılma oldu.Goturdum 1 hafta sonra gelin biz bunu firmaya göndereceğiz denildi.1 hafta sonra gittiğimde ayakkabının a
    • Erguvan Kasrı Düğün Salonunda Saygısızca Davrandılar

      Ayşegül

      Konu Hasan Hüseyin Pektaşın sahip olduğu Erguvan Kasrı düğün salonu: Ayrıntılara girmeden asla tavsiye etmek istemediğimin altını çizmek istiyorum! Burada yazmamın sebebi ise mekanın asıl sahibine ulaşamamış olmamdır, belki burada okur. Yönetimde çalışan bir bayan var ( ke
    • ESİS PERDE-

      Adınız

      evet arkadaşlar bizde geçen sene perde aldık bu firmadan. perdelerde kumaşta ki hatalı üretimden dolayı yırtıkları gösterdik. kendi hatalarını kabul ettiler. daha sonra değiştirmek için geldiler ancak gelen perdenin hatalı perde ile modelinin alakası yoktu. geri verdik. 8 aydır bu
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Adınız

      arıston buz dolabı aldım değişmeyen sade iskelet kaldı motor ısıtıcı sıgorta kard hepsi değişti yalnız ariston servislerin kafası değismedi tamır yapamıyorlar sakın buz dolabı nofros almayın
    • Micro scooter 20 gün sonra kırıldı.

      Volkan Demir

      Merhaba, bahsi geçen micro adlı siteden bizde Ekim 2017’de highway kick scoot and ride modelinden 2 yaşında olan oğluma aldık. Keyifle biniyor. Kurtarıcımız bile oldu diyebiliriz. Göbek bağlantı parçası kırıldı. Hemen siteye sorunlu parçanın görseliyle beraber mağduriyetimiz