Matbuu Siparişleri Zamanında Vermiyor | Tüketici Hakları, şikayetim var Şikayet ve Kullanıcı deneyimleri paylaşım platformu.

matbuu.com adresinden 10.07.2012 tarihinde siparişimi verdim. (73560) 7 gün içerisinde teslimat garantisi verdikleri için burayı tercih ettim. İlk günden ödememi de yaptım.
Ertesi gün ürün takibinde güncelleme yapılmadığı ve online destekten cevap gelmediği için müşteri hizmetlerini aradım. Fatma Hanım ürünün baskı için hazırlandığı bilgisini verdi.
17′ sinde siparişimin hazır olacağını düşündüğüm için bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Yine telefona Fatma Hanım baktı ve siparişimin bazı aksaklıklardan ötürü hala baskıya verilmediğini söyledi.
Ben bu ürünleri yurt dışından sipariş aldığım için yaptırmıştım ve bana belli bir zaman verilmişti. Şimdi 2000 tane magnet elimde kaldı. İşlerini söz verdikleri gibi tamamlamadıkları için ben paramın yarısının iade edilmesini istiyorum. Bu kadar geciktiği için değerlendiremeyeceğim ürünlerden fazlasıyla zarar yapmış bulunmaktayım. Bunu acilen telafi etmeliler. Çünkü şikayetimi sadece buraya yazmakla kalmayacağım.

Epimedyumlu Macun
  1. Benzer bir sıkıntım benim de oldu.

    18 Mart 2018 tarihinde, adı geçen firmadan basılmak üzere 1000 adet kartvizit siparişi verdim ve ödemeyi banka hesabımdan firmanın hesabına peşin olarak yaptım. Kartvizitin grafik tasarımını da web sitelerinden kendilerine gönderdim. Tasarım, tek yüze baskı yapılacak ve kartvizitin arka sayfası boş kalacak (baskı yapılmayacak) şekilde yapıldı.
    Firma takribi 15 gün kadar sonra bana Mersin’de başka bir firma için hazırlanmış bir mobilya firmasının kartvizit baskılarını kargoyla gönderdi. Yanlışlık sonucu karışıklık olduğunu düşünerek firma yetkilileri ile temasa geçtim. Kartvizitleri onlara göndererek, kendi kartvizitlerimi istediğimi nazik şekilde rica ettim. Ancak kartvizitlerim karışmadığı gibi, hiç baskıya bile girmemiş. Siparişimden yaklaşık 20 gün sonra, firma kartvizitlerimi baskıya yeni aldığını söyledi. Bu gecikme firmayla yaşadığım, aldığım hizmetle ilgili mağduriyet yaşadığım ilk bölüm. Firma kartvizitin baskı öncesi teyidini almak için beni aradı ve mail gönderdi. Benim yaptığım tasarım içindeki iç içe katmanı kartvizitin iki ayrı yüzü olarak yeniden düzenlemişler. Müdahale ettim, dedim ki iki katman aynı yüze üst üste basılacak. Anladıklarını düşündüm ve onayladım. Firmanın ses kayıtlarında bu teyidim de mevcuttur.
    16 Nisan 2018 tarihinde basılı kartvizitler sözleşmede belirtilen adresime UPS kargo aracılığı ile gönderildi. Kutuyu açtığımda gördüğüm tablo karşısında şaşırdım çünkü firma kartvizitin içeriğini iki yüze birden baskı yapmış ve ima bile etmediğim bir yanlış yapmış. Firmayı aradım aynı gün, bana hata yaptıklarını ve doğru basılmış kartların kargoda olduğu yalanını söylediler. İki gün boyunca herhangi bir teslimat gerçekleşmeyince firmayı aradım. Durumu anlattım, yaptıkları yanlışlar serisi ile ilgili çözüm rica ettim. Size döneceğiz, gibi oyalayıcı cevapları birkaç gün aldıktan sonra firmanın tutumundan rahatsız olup yetkili biriyle görüştüm. O da benzer şekilde oyaladı. 20 Nisan tarihinden beri somut hiçbir adım görmedim firmadan. Bugün 26 Nisan 2018. Yani kartvizit basımı için sözleşme tarihinden itibaren 39 gün geçmiş. Para iadesi istedim ve bunun üzerine oyalayıcı diyaloglar devam etti. Sonunda ısrarlarım sonucu bana ürünlerin ya tekrar basılacağını ya da ürünlerin firmaya iadesi gerçekleştikten sonra para iadesi yapılacağı söylendi, aksi takdirde geri ödemenin sözkonusu olmayacağı söylendi.
    Normal bir matbaada maksimum 1 hafta içerisinde alacağım normal ve basit bir hizmet, eğer kartları yeniden basıma sokmalarını rica etsem yine hata yapmazlarsa takribi 55-60 günü bulacak.
    Ben, iş görüşmelerimde uzunca bir süredir kartvizit kullanmıyorum, kullanamıyorum. Sebebi firmanın zaman konusundaki gevşekliği, hizmet kalitesinin düşüklüğü ve ürünleri istenilen şartlarda, normal zamanda elime ulaştırmamış olmasıdır. Duyduğum güvenden dolayı çok önemli gibi görünmese de dışarıdan, bir zararım söz konusudur. Konu; sonunda -velev ki- kartvizitler doğru da basılmış olacak olsa, kabul edilemez sürelerde elime ulaştırılması olamaz. Başka bir firmadan kartvizit bastırmadan önce, iyi ya da kötü elime ulaştırılmış kartvizitlerin azami 30-40 adetini kullanmak, bulundurmak hakkımdır. Firmanın “kartvizitleri gönderin ödeme yapalım” demesi, en nazik ifadeyle doğru bir yaklaşım değildir. Kaldı ki, güven konusunda firmanın 40 günlük sicili hiç de iç açıcı sayılamaz. Zararın telafisi kartvizit basımı için ödeme yaptığım takribi Yüz Türk Lirası değildir.
    Tüketici olarak, kartlarımın ivedilikle doğru şekilde basılmasını, doğru basılmış kartlar elime teslim edilene kadar tarafımdan “ayıplı da olsa” herhangi bir ürün iadesi yapılmamasını bunun da gerekçesinin ödediğim paraya mukabil taşıdığım ihtiyaç ve buna bağlı kullanım zaruretimin olması, bunun da benim tarafımda oluşan bir kusurla ilgili olmamasıdır.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Bambi Ayakkabı Rezaleti

      Adınız

      Bambiden ayakkabı aldım 3 giymemde yanları açıldı mazaya geri goturdum tamir edip geri yolladılar ben aynı ayakkabıyı istemedigim halde yapicak birşey olmadığını söylediler sayın bambi sahibi insanların hakkını yemek sizin için çok basit haram olsun aldığınız para
    • Bambi Ayakkabı Rezaleti

      Oğuz

      Bambi ayakkabı sattığı ürünü iade almıyor. Personele iade dediğiniz zaman sizinle ilgilenmeyip ters cevaplar veriyor. Sakın alışveriş yapmayın.
    • Big Chefs Tarabya’nın acilen düzelmesi şart

      Neşe

      yahu mekanın müdavimi olan biri olarak kendimden şüphe ettim, burada bunları yazanlar sanırım başka yerlerde hiç yiyip içmemiş, ben her gittiğimde çok memnun kalıyorum, garsonlar dünya tatlısı, yemekler her zaman mükemmel değil, ama yerden yere vurulmasına da gerek yok....
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Fedakar yildiz

      Emet Termal 2012 de uye yaptilar bi sekilde dilekce gonderdim satcam diye haber vercegiz dediler aydat istediler kalmadigim gitmedigim yere aydati odemesseniz avkata vercegiz dediler ne yapmam lazim bunun icin ne yapmam lazim
    • polaris ayakkabı’nın terbiyesizliği

      Göksu İlbasan

      8681711647078 barkodlu Terligi iki kez tarafiniza inceelenmek uzere gonderdik, ikisinde de hata yok cevabi aldik. Urun annemin ayağına pas lekesi cikariyor ve sagligini tehdit ettiginden hic kullanamadi. Hediye olarak aldigim terligi sadece bir kez giydi. Floya gidip konustugumda polarisi arayin d
    • AKSİGORTA kredi kartı işsizlik sigortası ÖDEMİYOR.İNSANLARI KANDIRIYOR….

      Seyfettin amanvermez

      Beni aradılar üç ay önce işte işten çıkarılınca işsizlik maaşı yapalım kredi kartınızı yeni bende yaptırdım ben üç ekstiradir işsizlik maaşı pirimiz ödüyorum aradım aksigortayi yok efendim siz doksan gün olmamış nasıl üç ekstiradir benim işsizlik sigortası odemisim
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Gülderen Gül

      İzmir bayrakli gediz elektrikte rezalet var teknoloji çağında insanlar saatlerce ayakta bekliyor fatura yatırmak için çalışan vezne sayısı sadece 1 tane diğeri kayıp..paramızla rezil olmak böyle bişey olsa gerek..yazıklar olsun size
    • polaris ayakkabı’nın terbiyesizliği

      Adınız

      Satın almış olduğum polaris terlik 1 saat kullandıktan sonra taban üst kısmı soyuldu ,eskimiş bir görüntü oluştu iade taleb ettiğim polaris firması beni 24 gün beklettikten sonra ürünün kusurunu kabul etmedığini satın aldığım Düzce Akçakoca Güner Ayakkabı mağazası arac
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      Zübeyde

      Amaç sadece imza muhattap yok 1 hafta önce sözleşme yapıldığında ödeme aldılar daha dakikalar önce kartımdan ödeme yapılmış ben otomatik ödeme emri vermedim nasıl oldu anlamıyorum. Güyo korunmak için yaptırıyorsunuz ama önce onlar soyuyor paranıza yazık bunun peşini bıra
    • Başkent Üniversitesi Hastanesi Konya

      Veysel memis

      Ben sigortali deilim a 09-07-2018 de acile gittim muyane oldum ve 209 tl odedim kan tahlili yaptirmak istedim randevulu gelirsem dahiliyede 75 tl yemuayene olacagimisoylediler bugum gittim yani 12-07-2018 de 2.kat dahiliye sekreterine ciktim kimligimi verdim 200 tl odememi soylediler tartistik