web analytics

matbuu.com adresinden 10.07.2012 tarihinde siparişimi verdim. (73560) 7 gün içerisinde teslimat garantisi verdikleri için burayı tercih ettim. İlk günden ödememi de yaptım.
Ertesi gün ürün takibinde güncelleme yapılmadığı ve online destekten cevap gelmediği için müşteri hizmetlerini aradım. Fatma Hanım ürünün baskı için hazırlandığı bilgisini verdi.
17′ sinde siparişimin hazır olacağını düşündüğüm için bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Yine telefona Fatma Hanım baktı ve siparişimin bazı aksaklıklardan ötürü hala baskıya verilmediğini söyledi.
Ben bu ürünleri yurt dışından sipariş aldığım için yaptırmıştım ve bana belli bir zaman verilmişti. Şimdi 2000 tane magnet elimde kaldı. İşlerini söz verdikleri gibi tamamlamadıkları için ben paramın yarısının iade edilmesini istiyorum. Bu kadar geciktiği için değerlendiremeyeceğim ürünlerden fazlasıyla zarar yapmış bulunmaktayım. Bunu acilen telafi etmeliler. Çünkü şikayetimi sadece buraya yazmakla kalmayacağım.

Epimedyumlu Macun
  1. Benzer bir sıkıntım benim de oldu.

    18 Mart 2018 tarihinde, adı geçen firmadan basılmak üzere 1000 adet kartvizit siparişi verdim ve ödemeyi banka hesabımdan firmanın hesabına peşin olarak yaptım. Kartvizitin grafik tasarımını da web sitelerinden kendilerine gönderdim. Tasarım, tek yüze baskı yapılacak ve kartvizitin arka sayfası boş kalacak (baskı yapılmayacak) şekilde yapıldı.
    Firma takribi 15 gün kadar sonra bana Mersin’de başka bir firma için hazırlanmış bir mobilya firmasının kartvizit baskılarını kargoyla gönderdi. Yanlışlık sonucu karışıklık olduğunu düşünerek firma yetkilileri ile temasa geçtim. Kartvizitleri onlara göndererek, kendi kartvizitlerimi istediğimi nazik şekilde rica ettim. Ancak kartvizitlerim karışmadığı gibi, hiç baskıya bile girmemiş. Siparişimden yaklaşık 20 gün sonra, firma kartvizitlerimi baskıya yeni aldığını söyledi. Bu gecikme firmayla yaşadığım, aldığım hizmetle ilgili mağduriyet yaşadığım ilk bölüm. Firma kartvizitin baskı öncesi teyidini almak için beni aradı ve mail gönderdi. Benim yaptığım tasarım içindeki iç içe katmanı kartvizitin iki ayrı yüzü olarak yeniden düzenlemişler. Müdahale ettim, dedim ki iki katman aynı yüze üst üste basılacak. Anladıklarını düşündüm ve onayladım. Firmanın ses kayıtlarında bu teyidim de mevcuttur.
    16 Nisan 2018 tarihinde basılı kartvizitler sözleşmede belirtilen adresime UPS kargo aracılığı ile gönderildi. Kutuyu açtığımda gördüğüm tablo karşısında şaşırdım çünkü firma kartvizitin içeriğini iki yüze birden baskı yapmış ve ima bile etmediğim bir yanlış yapmış. Firmayı aradım aynı gün, bana hata yaptıklarını ve doğru basılmış kartların kargoda olduğu yalanını söylediler. İki gün boyunca herhangi bir teslimat gerçekleşmeyince firmayı aradım. Durumu anlattım, yaptıkları yanlışlar serisi ile ilgili çözüm rica ettim. Size döneceğiz, gibi oyalayıcı cevapları birkaç gün aldıktan sonra firmanın tutumundan rahatsız olup yetkili biriyle görüştüm. O da benzer şekilde oyaladı. 20 Nisan tarihinden beri somut hiçbir adım görmedim firmadan. Bugün 26 Nisan 2018. Yani kartvizit basımı için sözleşme tarihinden itibaren 39 gün geçmiş. Para iadesi istedim ve bunun üzerine oyalayıcı diyaloglar devam etti. Sonunda ısrarlarım sonucu bana ürünlerin ya tekrar basılacağını ya da ürünlerin firmaya iadesi gerçekleştikten sonra para iadesi yapılacağı söylendi, aksi takdirde geri ödemenin sözkonusu olmayacağı söylendi.
    Normal bir matbaada maksimum 1 hafta içerisinde alacağım normal ve basit bir hizmet, eğer kartları yeniden basıma sokmalarını rica etsem yine hata yapmazlarsa takribi 55-60 günü bulacak.
    Ben, iş görüşmelerimde uzunca bir süredir kartvizit kullanmıyorum, kullanamıyorum. Sebebi firmanın zaman konusundaki gevşekliği, hizmet kalitesinin düşüklüğü ve ürünleri istenilen şartlarda, normal zamanda elime ulaştırmamış olmasıdır. Duyduğum güvenden dolayı çok önemli gibi görünmese de dışarıdan, bir zararım söz konusudur. Konu; sonunda -velev ki- kartvizitler doğru da basılmış olacak olsa, kabul edilemez sürelerde elime ulaştırılması olamaz. Başka bir firmadan kartvizit bastırmadan önce, iyi ya da kötü elime ulaştırılmış kartvizitlerin azami 30-40 adetini kullanmak, bulundurmak hakkımdır. Firmanın “kartvizitleri gönderin ödeme yapalım” demesi, en nazik ifadeyle doğru bir yaklaşım değildir. Kaldı ki, güven konusunda firmanın 40 günlük sicili hiç de iç açıcı sayılamaz. Zararın telafisi kartvizit basımı için ödeme yaptığım takribi Yüz Türk Lirası değildir.
    Tüketici olarak, kartlarımın ivedilikle doğru şekilde basılmasını, doğru basılmış kartlar elime teslim edilene kadar tarafımdan “ayıplı da olsa” herhangi bir ürün iadesi yapılmamasını bunun da gerekçesinin ödediğim paraya mukabil taşıdığım ihtiyaç ve buna bağlı kullanım zaruretimin olması, bunun da benim tarafımda oluşan bir kusurla ilgili olmamasıdır.

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • SALUTARİS TERMAL SÖZÜNÜ TUTMUYOR

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Nurhan Karlık

      İzmir Seferihisar ilçesinde sürekli elektrik kesintisi oluyor, gidip gelmeler cihazlarımıza zarar veriyor, ayrıca en önemlisi voltaj düşüklüğü sebebiyle fırın, aspiratör,klima gibi cihazlarımız verimli iş yapmıyor, cok fazla elektrik faturası ödemek de cabası,gerekenin yapılm
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Halim

      Öğrenciden yardım için aldım. Daha çok almadığına pişmanım. Kullanalı ağız içi yaralarından şikayet etmedim. Florürsüz olması güzel. İnternetteki alışveriş sitelerinde var. Ama pahalı
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Fatma yılmaz

      Gediz elektriğe borcumuz olmadigi halde sözlesmemizde yeni yenilendigi halde elektriğimi sebepsiz kestiler ve 48 saatte açılacağini söylüyorlar nasl bir çalışma sistemi var anlayamadm
    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      erdem

      18,11,2018 pazar günü yapılan sözleşmeyi 21,11,2018 tarihinde yasal hakkımıza rağmen iptal edilemez diye direttiler. Biraz zorlayınca sözleşmeyi ve senetleri iptal ettiler. 10 iş günü içerisin de sözleşmenizden cayabilirsiniz. Yapılmamış yerleri sattıkları için her zaman
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Halil

      Elektrık. Saatı. Bozulmus. Yanmıs. 18.11,2018. Akşamı 22.0 arıza ıcın. Aradık. Henuz. Daha gelen olmadı. Ertesı gun. 19.11,2018 13.30 gelen gıden yok. Faturayı geciktı. Kapatmasını bılıyonuz. Nerde bu. Calısan. Arkadaslar. Bornova. Izmır. Altındag. Bolgesı. Yetkılılere. Duy
    • Ev Shop rezaleti

      Muhammet ügüç

      Bagcılar evsoptan aldıgım koltuk takımı vr yatakodası takımı kırık dokuk arıyorum aylardır Servıs gelcek bakcaklarmıs ne bakan var ne ılgılenen sorumsuz bır fırma paraya gelınce hrmen ıhtarname cekıyolar bune ayıptır ya sattınız urune sahıp cıkmayın paraya gelınce hem fa
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Timur

      Gediz elektrik urla şubesi çalışanları müşterileri çok kaba davranıyor.müşteiker beklemekten sokıldığını bildirdiğinde işlemler çok uzun sürüyor ne yapabilirim diye sert bir uslupla cevap veriyorlar sadece 1 kişi çalışıyor