web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Epimedyumlu Macun
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Enti Mühendislik’den Aldığımız İmbik Bozuk Çıktı

      hekim57

      Siz yanar döner hareketlerle canbazlık yapıp ürünü almamak için veya çözüm üretmemek için oyaladınız. Yanınızda çalışan personeliniz telefonda 3000 TL’yi tamam almayalım dedikten sonra, ertesi gün çark etmiş ve böyle bir şey konuşmadığını söylemiştir. Ben vicdanen s
    • Enti Mühendislik’den Aldığımız İmbik Bozuk Çıktı

      Enti Mühendislik

      Gökçek Gıda firmasıyla yapılan görüşmeler neticesinde firma, ürün portföyümüzdeki 170 litrelik damıtma cihazını satın almaya karar vermiş; ürünün tarafımızca satışı yapıldıktan sonra firmaya ait olan tesiste çalışır halde montajı gerçekleştirilmiştir. Bir süre so
    • Fritolay ve Pepsi Tüketiciyi Enayi Yerine koyuyor!!

      şikayetçi

      gittiğim yerde pepsi bedavası çıkan cipslerden var pepsi olmasın arağmen pepsi bedavasını vermiyorlar lütfen artık ilgilenin!!
    • Dtatil.com dan 2 aydır paramı alamıyorum

      mete

      Bu firma hala aynı yöntemle faaliyetine devam etmekte farklı bir isim altında numara bırakırsaniz sizi bilgilendirmek isterim
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Adınız

      Ben şimdi bi stand dan aldım yoldan çevirdiler. Sh bu merhamet duygu yokmu.. kullanıp kullanmamk arasında kaldım bu kdar yazı okuyunca 15 lira verdm bi kerede denerim bkrim umarım olumsuz bi durumla karşılaşmam. Şayet karsilasrsam bilgilendirirm sizleri burdan.
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Adınız

      Buzdolabının kapısı paslanmaz daha 2 yıl dolmadan ve garantisi var ama ilgilenen yok
    • THY Bagaj Kayıp

      Esma şeker

      19.04.2016 tarihinde, istanbuldan vana koybolan bagaj Hala bulunamadı. Dosya no:vanTK14276 bakar bedeli:600 tl Eyyyyy THY mensupları orada kimse varmı? Şikayetim var!!!!
    • Nıke Hypervenom Garanti Kabulu

      Sevil yildirim

      Bir ay sonra diye yazdım ama bir ay dahi sürmedi nike böyle kalitesiz bir ayakkabı nasıl çıkardı anlamadım cevap bekliyorum
    • Nıke Hypervenom Garanti Kabulu

      Sevil yildirim

      Marmara park intersport mağazasından nike hypermen aldık bir ay sonra tabanı delindi 20 gündür sormadigim tamirci kalmadı yapilmiyor ucuz bir ayakkabı değil ltfn yardımcı olurmusunuz
    • Zorlayarak devremülk satışı

      AYLİN

      İADE EDEBİLMENİZ İÇİN HİÇ KALMAMIŞ OLMANIZ GEREKİYOR. BAZI ŞARTLARI TAŞIYOR İSENİZ İADE YAPILABİLİR. ANCAK KALMIŞ İSENİZ KALMA TARİHİNDEN İTİBAREN 10 GUN İÇİNDE DAVA AÇIP İPTAL ETTİREBİLİRSİNİZ. EMRE BEY