web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Epimedyumlu Macun
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Koçtaş Forum Mersin mağazasından şikayetçiyim

      Şahin çevik

      Satılan bir ürünü elde göndermeye itina gösteren bir şirket poşet üçreti alaçak kadarda kaliteli şirket olmanıza hayran kaldım bence siz bir tane sadaka kutusu koyun biz vatandaşlarda alış verişten sonra poşet yardımı yapalım bunu Mersin e yakıştırmadım bence siz ürün sat
    • türk assist

      Ahmet

      Beysir hukuk firmasının haricinde bana , sahra, özden, orkmez,uysal, cglyn, özsoy, bora hukuk olmak üzere 8 hukuk bürosundan aynı türde değişik fiyatlarla icra ihbarları geldi. 05386044665 no ile avukat aradı. Kimse yanilip ödeme yapmasın. Adresinize ihbar gelirse 1 hafta içinde itir
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Deniz Polat

      Yaklaşık üç hafta önce bulaşık makinamız bozuldu. gelip parça siparişi edeceğiz dediler bu parça nereden geliyorsa artık haftalardır parça bekliyoruz . parçanın durumu ile ilgili bilgi vermekte yok . gerek 444 50 10 numaralarını aradığımızda gerekse servisin numarasını arad
    • türk assist

      sabri

      asistanlik hizmetleriyle alakali toplam borcunuz 4250 TL dir gun icerisinde geri donus yapmadiginiz takdirde yasal islem baslatilacaktir iletisim 05353276763 Şimdide beysır hukuk çıktı mesaj atıp gün içersinde arayın diye ben bunlara anlatamadım benim böyle bir üyeliğim yok sözleşme
    • Toyota Er plaza servis sonrası maduriyet

      Levent UZMAN Samsun

      Levent UZMAN Samsun Sivas Er Toyota Bayi güvencesi adı altında sivas toyota bayinden ikinci el bir araç satın aldım aracı bana sadece bir parça boyası olduğunu ve kesinlikle hasar kaydı olmadığını söylediler bizde Er Toyota bayi güvencesine güvenerek aracı sorgulamadan ve göste
    • colins ürün iadesi

      selman

      colins ten bi gömlek aldım ekranda gördügüm gömlek degil ürünü iade etmek istiyorum
    • Akkuş Termal Turistik İşletmeler Paramı İade Etmiyor!

      Emine

      2013 de teslim edilen 10 günlük 1+1 devri mülk e eşimi kaybetmeden dolayı hiç gidemedim . 3 kız öğrenci yetistirdigim için geri satmak istedim defalarca aramama rağmen hiç ilgilenen olmadı .böyle vicdansizlik olmaz . Satışı na ihtiyacım var ne yapmam gerekiyor öneri bekliyorum
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Adınız

      Utanadan reklamını yapıyorlar Sakin kimse aldanmasin beş para etmiyor kimse almasin
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      Adınız

      Yazık servis geliyor para bir ay çalışıyor yine bozuluyor dolabın içindekileri defalarca atım her zaman arıza veriyor haram olsun
    • Hotpoint Ariston Buzdolabı Rezaleti

      HediyeAygün

      Rezalet parami helal etmiyorum aldigim gunden bu yana sikinti yaşadım ve defalarca servis geldi yapilmadi paramin grri iade edilmesini istiyorum