web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Epimedyumlu Macun

    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Osman özçim

      Ya böyle sorumsuzluk olmaz 1 haftadir arıyorum kimse acmiyor
    • Herbalife Ürün İadesi Yapamıyorum.

      Ugur

      Son durum nedir iade alabildiniz mi
    • Tergan ayakkabı

      Osman bodur

      Ayakkabı Aldım 25 günde üç sefer giydiğim ayakkabının sağ ol solu dalda yıprandığım iyi hadi ettim 20 gündür oldu gelmedi kimseye tavsiye etmiyorum beni mağdur ettiniz ilk defa biterken ayakkabısı aldım marka ve yerli diye
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Dilara

      TORUIM VON ALP PET TEN 2 AYLIK DİŞİ PEKİNES YAVRU ALDIM.SATIN ALIRKEN 1 AY BOYUNCA SADECE KENDI VETERINERLERINE GOTUREBILECEGIMI SOYLEDILER.2 GUN SONRA KOPEGIMDE ASALAK BOCEK GORDUM VE KIL KOKLERINDE LAVRALAR VARDI.TEMIZLENMESI ICIN PETSHOBA GERI GOTURDUM BIRAKIŞ O BIRAKIŞ.TEMIZLENDIMI ALMAYA
    • Akbank hesap özeti ücreti soygunu

      Müşteri

      Aynı durumu bende Yaşadım. Ne yaptıysam iptal edemedim. Artı para hesabını kapat diyorlar. Akbank pos cihazını kullanıyorum. Artı para lazım oluyor. Bu gidişle herşeyi iptal edeceğim.
    • Oris Telekom’la Zarara Uğramayın!

      serpil buğdaylı

      merhaba; tarafıma bugün şirketinizden 8504700811 numaralı hattınız aktife geçmiştir diye bir emsaj geldi benim şirketinizden böyle bir talebim olmadı. zaten kullanmakta olduğum bi hattım var . şirketinizle alakam olmadığı halde neden böyle bir mesaj gelir.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      OSMAN GENCER

      21165071 tesisat numarası yerine, 800002035049 sözleşme hesap numarası ile işlem yapabileceğim bildirilmiştir. Ancak;yaptığım ınceleme sonucunda bu bilgilerin bana ait olmadığı görülmüştür. Durum gediz elektrik ilgili ve yetkililerine bildirilmiştir. Yukarıdaki tesisat ve s
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      mehmet sumlu

      krd firması size 6 gün sattıkları devre mülkü hakkını 14 güne çıkarmak istiyorlar.sizden ekstra para istiyorlar zaten satarken 14 gün satmaları gerekiyordu.
    • Koçtaş Forum Mersin mağazasından şikayetçiyim

      ahmet bostankolu

      kasiyerlerinden çalışanlarına kadar ilgisiz,minnetsiz ve kabalar.
    • Deveyükü.com

      iskender ak

      yaa arkadaş almaz olaydık. bir ürün aldık bozuk çıktı. yollayın şu faturasınıki garantiye yollayım. ürün 10 günde geldi faturası yoktu. yollayın şu faturayı yaaa