web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Epimedyumlu Macun

    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      ERSEN

      Bu tesis için internette tanıtım reklamları var çekilişe katılın bedava tatil kazanın deniyor katılanları sonra arıyorlar şu gün tesise gidilecekmiş tanıtım toplantısı olacakmış sonra katılım bileti verilecekmiş,miş biz o toplantıları çok iyi biliyoruz maden bir promosyo
    • Gittigidiyor Sitesinde Alışveriş ve Dolandırıcılık

      Gulcin

      Gün iade ettim 20 kere aradım paramı iade etmediler hala ugrasiyom
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      Aslı

      Merhaba şenol hukuk bürosundan süreli aranıp mesaj atılarak taciz ediliyorum. İcra işlemleri başlatılacaktır haciz yapılacaktır diye. Defalarca arayan kişilere benim bir borcumun olmadığınj üstelik avea nın premimum müşterisi olduğumu söylesemde bana görüşmediğim kardeşimi
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      H.YUNUS KARAGÖZ

      Her ay gelen faturamız 80 ₺ gelirken 2017 aralık ayının faturası 121₺ geldi. Yazıklar olsun size daha 2018 girmeden zammı yüklemişsiniz. Tabi otomatik ödemede olunca faturaya bakan olmaz size göre. Ama şuan araştırmaya başladım ilk işim enerji şirketini değiştirmek olacak hab
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      hasan bayram

      hizmeti satana kadar çok hoş,hizmet sonlandırmada başınıza gelecekleri,hizmeti almadan iyice öğrenin;söküm,hizmet iptal bedeli 500 tl beşyüzlira iyi mi..Allah nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın,hizmet başlangıcında tüketici bu konuda uyarılsaydı bir şey denilemezdi,karınca yazı
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      ÖZNUR TOPCU

      eger turunuz yeterli kişi sayısı saglanamadıgından acenta tarafından iptal edilir ise iade almak icin epey ugrasmanız gerekmekte, neredeyse 2 ay olacak fakat herhangi bir iade alamadım. Aradıgınızda hep aynı cevabı alıyorsunuz bugun yatacak, dekontu emailinize gönderilecek vb. ayrıca
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      Mine Ayaksız

      15.11.2017 cumalık kızık turuna rez.yaptırdık ct.si çoğunluk yok diye iptal ettiler şimdi parayı iade etmiyorlar şakın hiçbir yere gitmeyin SSC tur ile
    • Hekimzade Ürün İşe Yaramadı! 3 ay Hemorixir kullandım faydasız

      abdullah

      okudukdatn sonra vazgeçmek zorunda kaldım.
    • Hisar Çatal Kaşık Bıçak Seti

      Cigdem

      İki ay once hata urunu fabrikaya gonderdim .kargom.ortada yok ariyorum boyle bir isim kayitli degil diyor.sonuna kadar haklarimi kullanicam.bu nasil bir ihmaldir
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Osman

      Torium daki petshop dan kedi aldım. alırken 1 ay içerisinde değiştirebilirsiniz ancak başka bir veterinere kediyi gösteremezsiniz dediler. şimdi kedi hastalandı ve corona hastası olduğu ortaya çıktı. ne yapmalıyım.