web analytics

Superonline fiber optik internet bağlantımı kapatmak için (indirimli faturalar + kurulum ücreti + vergiler dahil yaklaşık 550 tl ödemeyi kabul etmişken)kasım 2012 de başvuru yaptım. 10/10/12 tarihinde Kütahya’daki bayiilerinde iptal işlemini tamamladığımı sanarak modemi de teslim ettim. 13/12/12 de iptal olmadığını öğrendim. İptal başvurumdan itibaren bir sürü gelen sms ve benim müşteri hizmetlerini aramam dahil aradan 3 AY geçti. İnternet iptal oldu fakat modemi teslim almadıkları gerekçesi ile faturaya eklemişler. 3 ayı geçti. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yok! Arıyorum iptal oldu diyorlar bir gün sonra sms “hatınızın iptal olması için 10 gün içinde evraklarınızı bayilerimize teslim edin” diye. Hangi teslimden bahsediyorsun? İptal işlemini yapmış modemi teslim etmişim neden bahsediyorsun sen hala? 10/12/12 tarihinde bayiden kapattım. Daha sonra iptal olmadı sms gelince gidip iptal işlemi yaptırdığım bayilerine sordum. Çok şaşırdılar. Düşünün 3 ayı geçti sonunda kapatıyorlar ama neymiş 180 tl ye yakın modem faturası alacaklarmış. Bunlar uçmuş. Bu kadar rezil bir sistem bir kuruluş görmedim. Her gönderdikleri sms de artık sinir krizleri geçirmye başladım. Lütfen bunu duyun ve bu kuruluştan hizmet almayın.

Epimedyumlu Macun
  1. ben modemi teslim ettiğim halde beni aktif hale getirmişler. bende uğraşıyorum. bu nasıl iş bir tane yetkili bunları görmüyor mu?

  2. Çok karın ağrısı bir şirket. Hiç bir şehirden destek alamıyoruz ne dersem her zaman diyorlar ki müşteri hizmetlerini arayın. Yüz yüze görüşülebilecek birini bulamıyorum bende. En iyisi bu kuruluştan uzak durmak. İçimde mükemmel küfür etme duygusu var bilmiyorum en sonunda onu da yaptıracaklar bana.

  3. Kapansın kim benim yerime kullanıyorsa.

  4. Eylül ayında bağlantı yapıldı hat açılmayınca arıza kaydı verdik 10 gün bekledim dönüş yapılmadı tekrar aradım arızanız giderildi denildi arızanın giderilmedigini söyleyince de elektrikçi çağırın dediler onuda yaptık hatta arıza olmadığı çıkınca tekrar aradım bir dünyada söylendim tekrar kayıt aldılar arıza gene düzelmeyince telekom a arıza kaydı verdim onu verince problem düzeldi. Bunları aradıgımda aldıgım cevap eylül ayı faturası tahakkuk ettirilmeyeceğiydi şimdi hem eylülü istiyorlar hattı iptal edin diyorum onuda yapmıyorlar yapmadıkları gibi birde bu bizim sorunumuz degil telekomun problemi diyorlar ya bu kadar lakayıt bir firma olamaz ya tam bir kepazelik hele müşteri hizmetleri kimsenin yetkisi yok yetkili birine yönlendir diyorsun ona da yetkileri yok o zaman ne duruyorsunuz kardeşim orada kimse müdahale etmeyecek mi bunlara ya..

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Cemil esen

      Bir haftadir devam ediyor. Bazen tamamen gidiyor bazen de bir bolumunde elektrik olmuyor. Bu zamanda bu arizalar nasil yapilamaz. Ozelleştirme olunca cok daha kötü oldu.
    • Ets Tur

      Kadri sayar

      Ets tura hakkımı helal etmiyorum. Belki paramı çaldılar ama yazıklar olsun böyle bir şirkete. Kınıyor ve ets gibi bir firmanın böyle yapması gerçekten beni oldukça üzdü. Sahtekarlar yüz karaaı
    • Gold Bilgisayar para iadesi

      Osman Zorlukiriş

      Gold sitesi Sizlere müşteri hizmetlerinden ulaşamıyorum ve siteniz üzerinden mesajıma cevap verilmiyor, 57690646 numaralı siparişim hakkında hiçbir bilgi alamıyorum, günlerdir Tedarik ediliyor yazıyor, acil bilgi rica ediyorum
    • IŞIK MOBİLYA REZALETİ

      Tuğba sahin

      İsik mobilyanin kapisindan iceri girdiğimiz icin bin pismaniz aldigimiz koltuk takimiyla eve gelen urun cok farkli defalarca gidip dile getirdik hic bir sekilde ilgilenilmedi buyuk hayal kirikligi kesinlikle tavsiye etmiyorum
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      ahmet aytogan

      Yasal olara 6502 sayılı kanunun 52 maddesinde sözleşme en çok bir yıllık olur diye yazıyor ama onlar 24 aylık taahhüt imzalatıyorlar. Öderken iyi dolara endenksli kazık ödemelerden çok memnunlar. ama iptal ederseniz sizin canınızı almadıkları kalır. İkide bir fatura gönderirle
    • Bershka Ürün İadesi

      turhan ülkü

      11.11.2017 bır mont alıp odeme yaptık çıkarken alarm calınca esim kızım ve ben rencide olduk görevliler pişkin pişkin arkamızdan koşup poşette unuttukları monta zımbalı seyı cıkatıp bırde gulerek terbıyesızce özür bıle dilemediler işlerini adamgibi yapmayan terbı
    • KRD GROUP TATİL KAZANDINIZ’A DİKKAT

      Abdurrahman

      Arkadaşlar aman dikkat diyorum burada bodrumda gayet güzel tatil yaptık diyen arkadaş bunlarin adamı herhalde biz öyle bisey görmedik yasal hakkımız olan sozlesmeyi karşılıklı fes edemedik dolandırıcı bunlar paramı alamadım avukata verdim yine param gitti lehime sonuclandi yine ver
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      Gizem Peker özkan

      Eylül 19 unda konaklamalı Eskişehir turu aldım ayın 30 unda yeterli kişi sayısına ulaşılamadığı için iptal edildi bir ay geçti para hesabımdan çekildi ve hala geri yatırılmadı aramaktan sıkıldım finansal kısmına çalışanlarında ulaşamıyorsa bu tür nie vat
    • Ticket Restaurant Kayıp Kart Sorunu

      melis deniz

      5 senedir hala cevaplanmamis. firmanin kullanicilari ne kadar ciddiye aldigi zaten cagri merkezini pazar gunu kapatmasindan belli
    • Emsan Tencereler

      Elmas

      Emsan çelik tencere takımı aldım ceyizime daha ilk kullanımda içinde dalga dalga lekeler oldu ve ciflemekle bile çıkmadı. Hiç memnun kalmadım malesef. Keske üretici firma böyle sorunlarda yardımcı olabilse.