web analytics

Değerli Şikayetim var yetkilileri; 18.03.2012 tarihinde Kayseri Meysu Outlet Teknosa Mağazasından Fujifilm AX380 ( 1TN95732 ) nolu fotoğraf makinesini satın aldım. Satın aldığım ürünü 08.04.2012 tarihinde lens kapağının kapanmaması şikayeti ile ilgili mağazaya götürdüm. 13.04.2012 tarihinde A-877118 İrsaliye nosu ile cihazım tarafıma teslim edildi. Sevk İrsaliyesinde şarjlı pil kullanınız ibaresi mevcuttu. Ben bu hususu sorduğumda mağaza görevlileri bana böyle bir şeyin gerekmediğini söylediler. Zaten ben cihazı satın alırken illaki alkalin pil ile çalışan bir cihaz istediğimi herhangi bir yöntemle şarj edilen pil istemediğimi belirttim. Cihazımda; arıza görülmedi, dijital makine bakım ve onarım açıklamaları ile 13.04.2012 de bana verildi. Cihaz 22.04.2012 de lens kapağı kapanmama arızasını tekrarladı cihazı tekrar ilgili mağazaya götürdüm. 03.05.2012 tarihinde a-877847 irsaliye no ile cihaz YD- (DM)- FM Yedek parça ibaresi ile lens onarıldı açıklamasıyla tarafıma teslim edildi. Cihazım (27.05.2012 de) yine aynı arızayı tekrarladı. Ben cihazı satın alırken 37 TL + %18 KDV ödeyerek 1 yıllık ek garantiyi de satın aldım.

Bana mağaza yetkilileri cihazın her türlü arıza ve aksaklığa karşı garantili olduğu en ufak sorunda hemen ürün değişimi yapılabileceğini söylediler. Ben ikinci arızada ürün değişimi talep ettim. Bana bu hususu şirketinize bildireceklerini söylediler. Değişimin iki yıl üretici garantisi dolduğunda işleme geçeceğini söylediler. Değişim gerçekleşmedi tamir edildiği ve sorunun tekrarlanmayacağı söylediler. 3 kere aynı arıza olduğu için ürün değişimi talep ettim. 18.03.2012 den beri cihazı toplamda 7 gün kullanamadım. Mağduriyetimi lütfen göz önüne alın ve satın aldığım 1 yıllık ek garantinin anlamlı olduğunu gösterin. Çünkü ben o parayı ödemesem normal garanti şartlarında cihaz teknik servise gidip gelecek aynı süreç yaşanacak şeklinde halimi ifade ettim. 08.06.2012 bana telefonla dönen servis yetkilileri lensin kırık olduğunu 125 tl ödemeyi kabul ettiğimde tamir olacağını söylediler. Bu komediyi seyrettim ve kabul etmedim. 3 kere aynı arızayı veren cihazı kullanıcı hatası deyip emeğimi ve paramı gasp etmeye çalışıyorlar. Lütfen bana yardımcı olun.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavsiye etmiyorum

 

Epimedyumlu Macun

    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Halim

      Öğrenciden yardım için aldım. Daha çok almadığına pişmanım. Kullanalı ağız içi yaralarından şikayet etmedim. Florürsüz olması güzel. İnternetteki alışveriş sitelerinde var. Ama pahalı
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Fatma yılmaz

      Gediz elektriğe borcumuz olmadigi halde sözlesmemizde yeni yenilendigi halde elektriğimi sebepsiz kestiler ve 48 saatte açılacağini söylüyorlar nasl bir çalışma sistemi var anlayamadm
    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      erdem

      18,11,2018 pazar günü yapılan sözleşmeyi 21,11,2018 tarihinde yasal hakkımıza rağmen iptal edilemez diye direttiler. Biraz zorlayınca sözleşmeyi ve senetleri iptal ettiler. 10 iş günü içerisin de sözleşmenizden cayabilirsiniz. Yapılmamış yerleri sattıkları için her zaman
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Halil

      Elektrık. Saatı. Bozulmus. Yanmıs. 18.11,2018. Akşamı 22.0 arıza ıcın. Aradık. Henuz. Daha gelen olmadı. Ertesı gun. 19.11,2018 13.30 gelen gıden yok. Faturayı geciktı. Kapatmasını bılıyonuz. Nerde bu. Calısan. Arkadaslar. Bornova. Izmır. Altındag. Bolgesı. Yetkılılere. Duy
    • Ev Shop rezaleti

      Muhammet ügüç

      Bagcılar evsoptan aldıgım koltuk takımı vr yatakodası takımı kırık dokuk arıyorum aylardır Servıs gelcek bakcaklarmıs ne bakan var ne ılgılenen sorumsuz bır fırma paraya gelınce hrmen ıhtarname cekıyolar bune ayıptır ya sattınız urune sahıp cıkmayın paraya gelınce hem fa
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Timur

      Gediz elektrik urla şubesi çalışanları müşterileri çok kaba davranıyor.müşteiker beklemekten sokıldığını bildirdiğinde işlemler çok uzun sürüyor ne yapabilirim diye sert bir uslupla cevap veriyorlar sadece 1 kişi çalışıyor
    • Oğuz Halı Mobilya Aldığımız Ürünler Gelmiyor

      Tamer

      Ben koltuk kirltini verdim düğmesi koptu diye bir ay oldu herseferide depo kapalı diye oynamıyorlar bir halen alamadım
    • Bosch çamaşır makinam çamaşırlarımı deliyor ve teknık servıs hata kabul etmıyor !!!

      Sümeyra Çiçek

      Benim de makinem de aynı problem mevcut. Merak ediyorum probleminiz çözüldü mü?
    • hotpoint ariston kireç önleyici parçayı emrivaki yaparak satıyor.

      Hakan

      Bulaşık makinamı bağladı kurdu garantisini onayladı Çokda kibardı filtrenin sohbetini bile açmadı bulunduğum Bölgede çeşmelerden çok kumlu su geliyor diye ben özellikle Takılmasını rica ettim bana takmazsan garanti dışı filan demedi Çamaşır makinamada taktırmıştım
    • İstikbal Mobilya İade veya Ürün Değişimi Yapmıyor

      Fatih mert

      Merhaba 2010 yılında istikbalin Ankara siteler şubesinden bütün ev eşyalarımız aldık fakat koltuklarimiz ilk geldiğinde derileri hep lekeli ve kirliydi o silmeme rağmen çıkaramadım hiç üzerlerinde oturamadıydınız koltuklarimiz durduğu yerde derileri çürümüş ve kum gibi herye