web analytics

Değerli Şikayetim var yetkilileri; 18.03.2012 tarihinde Kayseri Meysu Outlet Teknosa Mağazasından Fujifilm AX380 ( 1TN95732 ) nolu fotoğraf makinesini satın aldım. Satın aldığım ürünü 08.04.2012 tarihinde lens kapağının kapanmaması şikayeti ile ilgili mağazaya götürdüm. 13.04.2012 tarihinde A-877118 İrsaliye nosu ile cihazım tarafıma teslim edildi. Sevk İrsaliyesinde şarjlı pil kullanınız ibaresi mevcuttu. Ben bu hususu sorduğumda mağaza görevlileri bana böyle bir şeyin gerekmediğini söylediler. Zaten ben cihazı satın alırken illaki alkalin pil ile çalışan bir cihaz istediğimi herhangi bir yöntemle şarj edilen pil istemediğimi belirttim. Cihazımda; arıza görülmedi, dijital makine bakım ve onarım açıklamaları ile 13.04.2012 de bana verildi. Cihaz 22.04.2012 de lens kapağı kapanmama arızasını tekrarladı cihazı tekrar ilgili mağazaya götürdüm. 03.05.2012 tarihinde a-877847 irsaliye no ile cihaz YD- (DM)- FM Yedek parça ibaresi ile lens onarıldı açıklamasıyla tarafıma teslim edildi. Cihazım (27.05.2012 de) yine aynı arızayı tekrarladı. Ben cihazı satın alırken 37 TL + %18 KDV ödeyerek 1 yıllık ek garantiyi de satın aldım.

Bana mağaza yetkilileri cihazın her türlü arıza ve aksaklığa karşı garantili olduğu en ufak sorunda hemen ürün değişimi yapılabileceğini söylediler. Ben ikinci arızada ürün değişimi talep ettim. Bana bu hususu şirketinize bildireceklerini söylediler. Değişimin iki yıl üretici garantisi dolduğunda işleme geçeceğini söylediler. Değişim gerçekleşmedi tamir edildiği ve sorunun tekrarlanmayacağı söylediler. 3 kere aynı arıza olduğu için ürün değişimi talep ettim. 18.03.2012 den beri cihazı toplamda 7 gün kullanamadım. Mağduriyetimi lütfen göz önüne alın ve satın aldığım 1 yıllık ek garantinin anlamlı olduğunu gösterin. Çünkü ben o parayı ödemesem normal garanti şartlarında cihaz teknik servise gidip gelecek aynı süreç yaşanacak şeklinde halimi ifade ettim. 08.06.2012 bana telefonla dönen servis yetkilileri lensin kırık olduğunu 125 tl ödemeyi kabul ettiğimde tamir olacağını söylediler. Bu komediyi seyrettim ve kabul etmedim. 3 kere aynı arızayı veren cihazı kullanıcı hatası deyip emeğimi ve paramı gasp etmeye çalışıyorlar. Lütfen bana yardımcı olun.

Epimedyumlu Macun
  1. gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavsiye etmiyorum

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      Konu yamyam firma

      Acaip bir firma tamamen yalan üzerine kandırmaca Üzerine kurulmuş. Bir sistem
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      Selahattin sabcıoğlo

      07 06 tarihinde Faks Yolu ile Üyeliğimi İptal için dilekçe göndermeme Karşın Herhangi bir dönüş yapılıp İşlemi sonuçlandırılmadı. BU YÜZDEN MADUR DURUMA DÜŞTÜM GEREĞİNİ YAPILMASINI YAPILMASINI ARZ EDERİM
    • Alvina Tesettür Giyim Hakkında

      Adınız

      Alvinadan almış olduğum abiye elbisem 2 giymeden sonra tüylenme yaptı geri götürdüm firmaya gönderildi sadece üstteki tüyleri alınmış şekilde geri geldi tekrar itiraz ettim gene gönderildi ve bu sefer hiç tüyler alınmadan geri geldi bu günden itibaren bi daha o mağazadan birşey
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      Kadir

      10dk önce geldi bi kız anlattı öğrenciyim dedi tam da diş macunumun bittiği zamana geldi. Dedim alayım bari gelme yarım olsun hem de eczaneye vereceğime buna vereyim dedim. Bi araştırdım kullanmaktan vazgeçtim. Başımın gözümün sadakası olsun bari
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      ALİ RIZA AKIN

      BİR ÇOK YERLERİN PARASINI ALMALARINA RAGMEN GÖTÜRMEDİLER.
    • HERBALİFE ürünlerinin ve ayrıca FOREVER LİVİNG ürenlerinin (pomesten hariç) Japonya’ya kabul edilmediğini biliyormuydunuz?

      Ahmet özhan

      Size tavsiyem uzak durun bu eftal denen adamdan. Sakın diyorum size çok inandırıcı konuşur çok paranızı alır ve hastanız ölür. Ve o hala yok şöyle oldu yok böyle oldu der durur. Haberiniz olsun. Yaşadım ben siz yaşamayın. Eftal tokul gebze
    • Emsan Tencereler

      Hülya

      Bende yeni tencere aldım 1 kullanım da tencere nin içi simsiyah oldu oldu degiştir geldi dün yine 1 kullanımda içi simsiyah oldu nasıl birşey dir bu ya adı emsan yetkililer bi ses verse
    • ttnet internet hızı çok yavaş

      Umay (@xXxUmay)

      Sene 2019 dayiz . Bu yorumlar 2012 de atilmis .. O zamandan bu zamana hic 1sey degismemis .. Kuşadasında internet rezilliqi devam 8 mbps download 0.75 uploadla .. kahve makinasına kafa tutuyoruz
    • Epinafol Sensitive diş macunu hakkında.

      007

      Bende 10 tl ye aldım hemen kullandım.Kullandıktan sonra dudaklarım da uyuşma oldu ve başım döndü tuhaf oldum ve midemde yanmalar oldu .Önceden yorumları okusaydım kesinlikle almazdım söylenenler doğruymuş.Hiç beğenmedim beğeneceğinizide düşünmüyorum.Tavsiye etmem aklı olan a
    • Bambi Ayakkabı Rezaleti

      Sabri

      Bambi mağazasında satış personeli olarak çalışıyordum kampanya indirim v.b gibi durumlarda bizi gece çalılmasına bırakıp sabaha kadar etiket değişimi yaptırıyorlardı 4-5 gün sürecek kanpanya için aralıksız hergün 12 saat çalışıyorduk üstelik %70 indirim diye insanlara re