web analytics

Değerli Şikayetim var yetkilileri; 18.03.2012 tarihinde Kayseri Meysu Outlet Teknosa Mağazasından Fujifilm AX380 ( 1TN95732 ) nolu fotoğraf makinesini satın aldım. Satın aldığım ürünü 08.04.2012 tarihinde lens kapağının kapanmaması şikayeti ile ilgili mağazaya götürdüm. 13.04.2012 tarihinde A-877118 İrsaliye nosu ile cihazım tarafıma teslim edildi. Sevk İrsaliyesinde şarjlı pil kullanınız ibaresi mevcuttu. Ben bu hususu sorduğumda mağaza görevlileri bana böyle bir şeyin gerekmediğini söylediler. Zaten ben cihazı satın alırken illaki alkalin pil ile çalışan bir cihaz istediğimi herhangi bir yöntemle şarj edilen pil istemediğimi belirttim. Cihazımda; arıza görülmedi, dijital makine bakım ve onarım açıklamaları ile 13.04.2012 de bana verildi. Cihaz 22.04.2012 de lens kapağı kapanmama arızasını tekrarladı cihazı tekrar ilgili mağazaya götürdüm. 03.05.2012 tarihinde a-877847 irsaliye no ile cihaz YD- (DM)- FM Yedek parça ibaresi ile lens onarıldı açıklamasıyla tarafıma teslim edildi. Cihazım (27.05.2012 de) yine aynı arızayı tekrarladı. Ben cihazı satın alırken 37 TL + %18 KDV ödeyerek 1 yıllık ek garantiyi de satın aldım.

Bana mağaza yetkilileri cihazın her türlü arıza ve aksaklığa karşı garantili olduğu en ufak sorunda hemen ürün değişimi yapılabileceğini söylediler. Ben ikinci arızada ürün değişimi talep ettim. Bana bu hususu şirketinize bildireceklerini söylediler. Değişimin iki yıl üretici garantisi dolduğunda işleme geçeceğini söylediler. Değişim gerçekleşmedi tamir edildiği ve sorunun tekrarlanmayacağı söylediler. 3 kere aynı arıza olduğu için ürün değişimi talep ettim. 18.03.2012 den beri cihazı toplamda 7 gün kullanamadım. Mağduriyetimi lütfen göz önüne alın ve satın aldığım 1 yıllık ek garantinin anlamlı olduğunu gösterin. Çünkü ben o parayı ödemesem normal garanti şartlarında cihaz teknik servise gidip gelecek aynı süreç yaşanacak şeklinde halimi ifade ettim. 08.06.2012 bana telefonla dönen servis yetkilileri lensin kırık olduğunu 125 tl ödemeyi kabul ettiğimde tamir olacağını söylediler. Bu komediyi seyrettim ve kabul etmedim. 3 kere aynı arızayı veren cihazı kullanıcı hatası deyip emeğimi ve paramı gasp etmeye çalışıyorlar. Lütfen bana yardımcı olun.

Epimedyumlu Macun
  1. gulerokumuslar@gmail.com fujifilm ax380 fotoğraf mak bende almıştım .sürekli lens hatası.elime alıp açıyorum bidaha kapanmıyor.bıktım artık.6.kez yapıldı yine aynı.aldığım yerde iflas edip kapatınca 50 tel verip kendim yaptırdım.çöpe atacam artık lanet olsun.kesınlikle tavsiye etmiyorum

 

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti

    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Gülcin

      Merhabalar gecen hafta kendilerinden ballandıra ballandıra sagşıklı diye anlattıkları dunya tatlısı bir poodle aldım. Ic dıs parazıt asılarının yapıldıgını soyledıler. Eve geldıkten uc gun sonra kopegım fenalastı. Kendı guvendıgım veterınere goturdum ve malesef kızımda p
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      Haci

      Arkadaşlar D-Smart başvuru yapmak için müşteri hizmetlerini aradım süper toto süper lig maçları sizde varımı diye bana evet bizde izleye bilirsin dediler başvuru yaptım bağladılar ama maçlar yok insanları kandırıyorlar kendileri eksik bilgi verip bir de üste çıkıyorlar bana 1
    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Burak

      Sene olmus 2019 hala kuryenetin rezilliklerine şahit oluyoruz. Siz evde olsanız dahi geldik evde yoksunuz derler. Kimsenin işi bunlara düşmez inşallah. Amin
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ercüment Yantra

      Alaçatı mahallesi 15000 sokak , Çamlık yol tarafından girişinden itibaren, çok uzun bir mesafede sokak lambaları yanmıyor. Kapkaranlık, korkutucu bir hale geldi. Sadece ışığı yanan evler sayesinde biraz idare etmeye çalışıyoruz. Bütün yıl burada yaşayan insanlar için çok r
    • Bimcell hat sorunu

      MUHAMMET UYSAL

      Bimcell ' den sıfır faturasız sim kart aldım ve hatım hayla açılmadı 5.gün oldu hayla hattım açılmadı bimcell sim kartı ne zaman açılacak ve bimcell sim kart açılmasını istiyorum
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      orhan

      Avea telefon sırketınden sıkayetcıyım. Tarifelere 6 ay gecmeden zam yapıyor soruldugunda duzenleme yaptık denılıyor. Sız haydutmusunuz kı kanunun hangı maddesı veya sozlesmenın hangı yazısına gore yapıyorsunuz %30 %40 zammı , Mademkı öngöremiytosun 1 yıl sonrasını yapma sat
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • SALUTARİS TERMAL SÖZÜNÜ TUTMUYOR

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Nurhan Karlık

      İzmir Seferihisar ilçesinde sürekli elektrik kesintisi oluyor, gidip gelmeler cihazlarımıza zarar veriyor, ayrıca en önemlisi voltaj düşüklüğü sebebiyle fırın, aspiratör,klima gibi cihazlarımız verimli iş yapmıyor, cok fazla elektrik faturası ödemek de cabası,gerekenin yapılm