web analytics
  • Konu

    Tergan ayakkabı

  • Şikayet NO31265
  • Tarih05 Temmuz 2013
  • ŞikayetçiDUYGU
  • Kategori / MarkaAlışveriş
  • Şikayet DurumuCevap Bekleniyor
  • Bu Şikayeti Paylaş

Tergandan ayakkabı aldım 1 ay içinde ayakkabıda çökmeler ve derisinde dökülme oldu defalarca sonunu söyledim sonra merkezlerine incelemeye gönderdiler 2 hafta bekledikten sonra kullanım hatasıdır deyip elime tutuşturdular bu nasıl bir ayakkabı markasıdır Terganmış adı var kendisi yok.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. Basit gibi görünen müşteri şikayetleri kendilerinin sonu olacaktır. Gönül ister ki böyle firmalar daha da güçlensin dünya çapında çalışsınlar. Genel şikayetler kendilerinin hiç hatayı kabullenmemeleridir. Benim aldığım ayakkabı da ayni durumda. Yani ayakkabının yapılışından yüzey kısmı yere temas ediyor. Dolayısı ile ön yüzey deri kısmı 10 15 gün içinde aşındı ve biraz daha giyilirse delinecek. Buna rağmen kulanım hatası diyorlar. Bu mantık tamamen ben sattım ne halin varsa gör mantığıdır. Kendileri bilirler her yıl 3-5 bin TL kayıpları olur.

  2. Hasan Karaoğulları Hasan Karaoğulları Haziran 8th, 2015 at 13:38

    Firmanız şikayet mailine bu şekilde cevap vermiş.(Üründeki taban açılması durumunda ürünü ilk olarak mağazamıza getirmeniz gerekirdi. Firmamız dışında ürüne yapılan müdahalelerden ,firmamız sorumlu olmadığı gibi, ürün hakkındaki talebinizi kabul edemeyeceğimizi üzülerek belirtmek isteriz)
    Bu mantıkla hareket edilmez ki. Şehir dışında açılmış bir ayakkabı ile nasıl hareket edebilirim. O an kullanmak için mecburen diktirdim.

  3. Sabri kosanoglu Sabri kosanoglu Ekim 27th, 2017 at 17:33

    Ankara optimum Tergan mağzasında haziran 2017 ayında aldığım ayakkabıda deformalar oldu. Kullanma hatası değil. Bir haftada en fazla 2 günda fazla gigiymedim. Ayakkabılarımı giyerken çok korurum. Ancak aldığım bir ayakkabımda deforme oldudeğişim için aldığım mağazaya verdim. Ançak ürününü arkasında durmuyor. Kısaca satıncaya kadar müşteriye iyi sonra ne halin varsa gör diyor. Bende mağazaya verdim müşteri hatası deyip iade ediyor. Bende almıyorum. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum

  4. Ayakkabı Aldım 25 günde üç sefer giydiğim ayakkabının sağ ol solu dalda yıprandığım iyi hadi ettim 20 gündür oldu gelmedi kimseye tavsiye etmiyorum beni mağdur ettiniz ilk defa biterken ayakkabısı aldım marka ve yerli diye

 

Epimedyumlu Macun

    • İnegöl Odam Mobilya Teslimatta Sorun Çıkartıyor

      Ulaş esen

      Arkadaşlar Odam mobilyadan 3-4 ay önce koltuk takımı aldım. Biri diğerinden farklı arkadaşlar geldi koltukla sorun var dediler. Bir tanesi de varda okadar yok diyor. Koltuğa oturduğunuzda 2 karış geriye gidiyor insan. Açılır yataklı diyorlar hayır diyorum. Dönücez diyorlar bir da
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Gülcin

      Merhabalar gecen hafta kendilerinden ballandıra ballandıra sagşıklı diye anlattıkları dunya tatlısı bir poodle aldım. Ic dıs parazıt asılarının yapıldıgını soyledıler. Eve geldıkten uc gun sonra kopegım fenalastı. Kendı guvendıgım veterınere goturdum ve malesef kızımda p
    • D-smart İnsanları Kandırıyor

      Haci

      Arkadaşlar D-Smart başvuru yapmak için müşteri hizmetlerini aradım süper toto süper lig maçları sizde varımı diye bana evet bizde izleye bilirsin dediler başvuru yaptım bağladılar ama maçlar yok insanları kandırıyorlar kendileri eksik bilgi verip bir de üste çıkıyorlar bana 1
    • !!Kuryenet Rezilliği!!

      Burak

      Sene olmus 2019 hala kuryenetin rezilliklerine şahit oluyoruz. Siz evde olsanız dahi geldik evde yoksunuz derler. Kimsenin işi bunlara düşmez inşallah. Amin
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      Ercüment Yantra

      Alaçatı mahallesi 15000 sokak , Çamlık yol tarafından girişinden itibaren, çok uzun bir mesafede sokak lambaları yanmıyor. Kapkaranlık, korkutucu bir hale geldi. Sadece ışığı yanan evler sayesinde biraz idare etmeye çalışıyoruz. Bütün yıl burada yaşayan insanlar için çok r
    • Bimcell hat sorunu

      MUHAMMET UYSAL

      Bimcell ' den sıfır faturasız sim kart aldım ve hatım hayla açılmadı 5.gün oldu hayla hattım açılmadı bimcell sim kartı ne zaman açılacak ve bimcell sim kart açılmasını istiyorum
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      orhan

      Avea telefon sırketınden sıkayetcıyım. Tarifelere 6 ay gecmeden zam yapıyor soruldugunda duzenleme yaptık denılıyor. Sız haydutmusunuz kı kanunun hangı maddesı veya sozlesmenın hangı yazısına gore yapıyorsunuz %30 %40 zammı , Mademkı öngöremiytosun 1 yıl sonrasını yapma sat
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • Salutaris Termal

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Sayez A.Ş. ve ÇAM Grubun yapmış olduğu ortaklık anlaşması neticesinde SALUTARİS Termal Turizm Kompleksi faaliyetlerine ÇAM Grup desteği ile devam edecektir. Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    • SALUTARİS TERMAL SÖZÜNÜ TUTMUYOR

      SALUTARİS TERMAL TURİZM KOMPLEKSİ

      Yaşamış olduğunuz problemin çözümlenebilmesi için 444 66 19 veya 0530 610 73 45 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.