web analytics

15 mayıs günü Beylikdüzü Marmara Park’taki Bershka şubesinden aldığım elbiseyi 16 mayıs günü değişime götürdüm. banka kartım yanımda olmadığı için değişimim yapılmadı ve ürün değişimi için bir aylık sürem olduğu söylendi. Bu arada ise ürünün fişini mağazada unuttum.
22 mayıs günü banka kartım ile tekrar mağazaya gittim ancak yanımda yalnızca slip fiş olduğu için çalışanlar iadeyi yapmadılar.
Fişi unutmama rağmen çalışanlardan da herhangi biri fişimi unuttuğuma dair bir şey söylemedi.
Umarım bu şikayetime siz duyarlılık gösterirsiniz.

Zayıflama, Kilo Verme Yardımcı Gıda Takviyesi Seti
  1. 11.11.2017 bır mont alıp odeme yaptık çıkarken alarm calınca esim kızım ve ben rencide olduk görevliler pişkin pişkin arkamızdan koşup poşette unuttukları monta zımbalı seyı cıkatıp bırde gulerek terbıyesızce özür bıle dilemediler işlerini adamgibi yapmayan terbıyesizleri ve magazayı kınıyorum

  2. Kusurlu hiç bir ürünü iade almıyor. Hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini önemsemiyor. Şikayetçi olmak istiyorsunuz ancak karşınızda muhattap bulamıyorsunuz çünkü müşteri ilişkileri birimi yok. İncelenmesi için ürün bırakıyorsunuz hiç bir inceleme yapılmadan geri geliyor ve yardımcı olamıyoruz diyorlar. Bursa Korupark mağazası Bershka çalışanları da firma kadar sorumsuz davranışlar sergiliyor. Kesinlikle ürün almanızı tavsiye etmiyorum.

 

Epimedyumlu Macun

    • HAYITLI MERADA OTEL FAALİYETTE BULUNMAMAKTA

      ERSEN

      Bu tesis için internette tanıtım reklamları var çekilişe katılın bedava tatil kazanın deniyor katılanları sonra arıyorlar şu gün tesise gidilecekmiş tanıtım toplantısı olacakmış sonra katılım bileti verilecekmiş,miş biz o toplantıları çok iyi biliyoruz maden bir promosyo
    • Gittigidiyor Sitesinde Alışveriş ve Dolandırıcılık

      Gulcin

      Gün iade ettim 20 kere aradım paramı iade etmediler hala ugrasiyom
    • AVEA Borç Takip Yöntemi

      Aslı

      Merhaba şenol hukuk bürosundan süreli aranıp mesaj atılarak taciz ediliyorum. İcra işlemleri başlatılacaktır haciz yapılacaktır diye. Defalarca arayan kişilere benim bir borcumun olmadığınj üstelik avea nın premimum müşterisi olduğumu söylesemde bana görüşmediğim kardeşimi
    • İZMİR GEDİZ ELEKTRİK

      H.YUNUS KARAGÖZ

      Her ay gelen faturamız 80 ₺ gelirken 2017 aralık ayının faturası 121₺ geldi. Yazıklar olsun size daha 2018 girmeden zammı yüklemişsiniz. Tabi otomatik ödemede olunca faturaya bakan olmaz size göre. Ama şuan araştırmaya başladım ilk işim enerji şirketini değiştirmek olacak hab
    • Pronet Kan Kaybediyor!!!

      hasan bayram

      hizmeti satana kadar çok hoş,hizmet sonlandırmada başınıza gelecekleri,hizmeti almadan iyice öğrenin;söküm,hizmet iptal bedeli 500 tl beşyüzlira iyi mi..Allah nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın,hizmet başlangıcında tüketici bu konuda uyarılsaydı bir şey denilemezdi,karınca yazı
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      ÖZNUR TOPCU

      eger turunuz yeterli kişi sayısı saglanamadıgından acenta tarafından iptal edilir ise iade almak icin epey ugrasmanız gerekmekte, neredeyse 2 ay olacak fakat herhangi bir iade alamadım. Aradıgınızda hep aynı cevabı alıyorsunuz bugun yatacak, dekontu emailinize gönderilecek vb. ayrıca
    • Ssc Tur – Asla Tavsiye Etmiyorum

      Mine Ayaksız

      15.11.2017 cumalık kızık turuna rez.yaptırdık ct.si çoğunluk yok diye iptal ettiler şimdi parayı iade etmiyorlar şakın hiçbir yere gitmeyin SSC tur ile
    • Hekimzade Ürün İşe Yaramadı! 3 ay Hemorixir kullandım faydasız

      abdullah

      okudukdatn sonra vazgeçmek zorunda kaldım.
    • Hisar Çatal Kaşık Bıçak Seti

      Cigdem

      İki ay once hata urunu fabrikaya gonderdim .kargom.ortada yok ariyorum boyle bir isim kayitli degil diyor.sonuna kadar haklarimi kullanicam.bu nasil bir ihmaldir
    • Torium’daki Petshop’dan Evcil Hayvan Almayın!

      Osman

      Torium daki petshop dan kedi aldım. alırken 1 ay içerisinde değiştirebilirsiniz ancak başka bir veterinere kediyi gösteremezsiniz dediler. şimdi kedi hastalandı ve corona hastası olduğu ortaya çıktı. ne yapmalıyım.